abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:46:37 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154366255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hoewel ik dus een groot voorstander ben van eerlijkheid en communiceren (zonder dat sowieso geen goede relatie in mijn ogen), denk ik wel dat het een gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan" is om vervolgens het tij te keren. Zeker als het om seks gaat denk ik dat het idee van "de olifant in bed de kamer" (bij te weinig communicatie) en zaken ook dood kunnen praten (bij te veel communicatie) extra sterk gelden. Het zal een tijd duren voordat de seks weer een beetje spontaan gaat zijn/aanvoelen lijkt mij...
Het zal inderdaad niet makkelijk zijn maar stilzwijgen Is nu ook geen optie.
Ik kan mij voorstellen dat ze nu aardig onzeker is en seks voor haar niet meer vanzelfsprekend zal zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_154366304
Eerlijkheid is misschien wel heel belangrijk in een relatie maar je partner in haar waarde laten ook.
Je kán gewoon niet altijd zeggen wat je denkt. Dat is niet eerlijk, maar dom.

Met een beetje tact had je het helemaal anders kunnen brengen, zelfs nog voor de vraag gesteld werd.
Als je aanvoelt dat je op je honger blijft zitten op gebied van seks had je dit al veel eerder kunnen aankaarten, zonder zo'n kwetsende en confronterende uitspraak te doen, en had ze de kans gekregen om zich te verbeteren.
Dat was pas eerlijk geweest.

Als ik haar was zou ik veel moeite hebben om die uitspraak uit mijn hoofd te zetten tijdens de seks.
  Moderator woensdag 15 juli 2015 @ 20:40:21 #103
441859 crew  Lenny77
pi_154369402
Ts zijn kop is ingeslagen dus geen respons meer :-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154370179
Als die vriendin geen antwoorden kan handelen op vragen die ze zelf gesteld heeft is het gewoon een domme kut.
Sorry, maar ik walg echt van al die mensen hier die beweren dat je beter een leugentje om bestwil kan verkopen in een situatie zoals dit.

[ Bericht 39% gewijzigd door Lokasenna op 15-07-2015 21:08:56 ]
pi_154370891
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als die vriendin geen antwoorden kan handelen op vragen die ze zelf gesteld heeft is het gewoon een domme kut.
Ja of ze zat te vissen naar complimentjes, misschien uit onzekerheid, misschien omdat ze 'voelt' dat het soms ongemakkelijk is (omdat hij faked dat hij het lekker vindt) :P
Verbaast me dat hij het pas vertelt wanneer ze samen op de bank oid zitten en dat hij niet tijdens de seks zegt wat hij fijn vindt. Dan kan ze zich gelijk verbeteren. Jij bij zij blij
Tip voor in de toekomst, als je de volgende x tijdens een gesprek zo eerlijk bent, niet alleen over dit soort zaken, zorg er dan voor dat je kritiek opbouwend is.
Wat je nou hebt gedaan vind ik oneerlijk tegenover haar..

[ Bericht 6% gewijzigd door Beppiie op 15-07-2015 21:27:36 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:43:11 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_154371870
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:21 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Ja of ze zat te vissen naar complimentjes, misschien uit onzekerheid, misschien omdat ze 'voelt' dat het soms ongemakkelijk is (omdat hij faked dat hij het lekker vindt) :P
Verbaast me dat hij het pas vertelt wanneer ze samen op de bank oid zitten en dat hij niet tijdens de seks zegt wat hij fijn vindt. Dan kan ze zich gelijk verbeteren. Jij bij zij blij
Tip voor in de toekomst, als je de volgende x tijdens een gesprek zo eerlijk bent, niet alleen over dit soort zaken, zorg er dan voor dat je kritiek opbouwend is.
Wat je nou hebt gedaan vind ik oneerlijk tegenover haar..
Als je zo emotioneel labiel bent dat je niet tegen een van de basale bouwstenen van een relatie kunt (eerlijkheid), ben je nog niet toe aan een relatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_154374311
Maar vroeg ze nou naar haar bedprestaties an sich of in relatie tot jouw exen? Die laatste vraag moet je natuurlijk niet stellen, maar zou er dan toch iets tactischer op antwoorden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_154374365
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:58 schreef Diana_VDH het volgende:
Typisch iets waar je absoluut niet eerlijk over moet zijn, vind ik. Waarom zou je uberhaupt exen bespreken.
Ja. vrouwen willen nu eenmaal graag eerlijkheid in een relatie. Tenzij mannen echt eerlijk zijn, want dan vinden ze het ook niet leuk _O-

Maar verder, eens met de overige posters. Als je wezenlijke kritiek hebt is het belangrijk om je boodschap leuk te brengen en niet iemand onzeker maken en een slecht gevoel geven. Gewoon zeggen: Hé zullen we voortaan dit-en-dat op zus-en-zo manier doen, dat bevalt me veel beter. En als ze dat dan doet veel complimenten geven. Nu krenk je haar ego.
pi_154380356
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je zo emotioneel labiel bent dat je niet tegen een van de basale bouwstenen van een relatie kunt (eerlijkheid), ben je nog niet toe aan een relatie.
Mee eens hoor maar dit had hij ook eerder en op een andere manier kunnen oplossen zonder haar te kwetsen.
pi_154380988
wat kan er beter dan?
pi_154380992
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:37 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Lol iedereen die niet de waarheid op een goede manier kan zeggen ja. Hou het even bij jezelf
Misschien heb je die zelfkennis nog niet, maar ook jij hoort daar bij. Iedere dag weer:

http://mens-en-samenlevin(...)iegt-iedere-dag.html
http://www.npowetenschap.(...)meer-informatie.html

Hieruit blijkt dat je zelfs 2 keer zo vaak jokt als je moeder:

http://www.waarmaarraar.n(...)aak_als_vrouwen.html

;););)
pi_154381864
Tuurlijk zullen vrouwen het waarderen als je eerlijk bent maar de kans is groot dat haar aantrekkingskracht naar jou toe zal zakken (wat dus gebeurt is).

Voordat je iets zegt moet je jezelf afvragen: als ik dit haar vertel, zal dit een positief of negatief effect hebben op haar aantrekkingskracht? Heeft ze deze informatie echt nodig? Gaat het de relatie helpen? Gaat ze meer van je houden?

Als het antwoord 'Nee' is, niet vertellen. Of een positieve draai er aan geven, op zo'n manier dat jullie er beide beter van worden.

Maar goed, verder interessant dit topic te lezen. Vindt het top dat je tenminste je ballen toont en er iets van gezegd hebt :-)
pi_154382636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef DownBusiness het volgende:
Tuurlijk zullen vrouwen het waarderen als je eerlijk bent maar de kans is groot dat haar aantrekkingskracht naar jou toe zal zakken (wat dus gebeurt is).

Voordat je iets zegt moet je jezelf afvragen: als ik dit haar vertel, zal dit een positief of negatief effect hebben op haar aantrekkingskracht? Heeft ze deze informatie echt nodig? Gaat het de relatie helpen? Gaat ze meer van je houden?

Als het antwoord 'Nee' is, niet vertellen. Of een positieve draai er aan geven, op zo'n manier dat jullie er beide beter van worden.

Maar goed, verder interessant dit topic te lezen. Vindt het top dat je tenminste je ballen toont en er iets van gezegd hebt :-)
Je bestaat toch niet om haar te pleasen.
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:20:16 #114
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_154383284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:45 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja de meid zal nooit wat met informatie doen en haar best een keer doen of wel. Lekker zielig doen maar als je zelf slechte seks aflevert dan is dat reden om de relatie uit te maken als de ander dat meldt.
Oh, daar zal zeker wat mee doen, maar niet meer met TS. Dit is het begin van het einde, en zodra de relatie uit is zal ze een tijdje in het rond naaien. De volgende vriend van TS zijn ex weet niet wat 'ie mee gaat maken. Want dit gaat haar nooit weer overkomen natuurlijk.

TS; niet alleen was een leugen om best wil hier handiger geweest, zelfs het eerlijk zijn had je vele malen tactvoller kunnen doen. Kortom: alles wat je fout had kunnen doen heb je fout gedaan. Sterkte.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_154383292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bestaat toch niet om haar te pleasen.
Je wilt als man betere seks hebben met je vriendin. Dan moet je je afvragen: hoe kan ik er voor zorgen mijn vriendin dit ook wilt. Hoe kijkt zij hier tegenaan? Snap niet precies wat je hierin ziet als 'haar te pleasen'. Je doet het voor beide (en toch meer voor jezelf).

Je bent eerlijk en geeft aan wat er aan de hand is. Maar je voorkomt een hoop drama door het positief en speels te houden.
pi_154393177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef DownBusiness het volgende:

Misschien is het heel gek hoor, maar ik wil graag dat iemand zich aangetrokken tot mij voelt/van mij houdt puur op basis van wie ik gewoon bén, niet op basis van allerlei overdenkingen die moeten gaan bepalen wie ik ben. :')

Nog even en je geeft zelfs een andere lievelingskleur op om maar bij je partner in de smaak te vallen :')
Tails tell tales
pi_154393517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Oh, daar zal zeker wat mee doen, maar niet meer met TS. Dit is het begin van het einde, en zodra de relatie uit is zal ze een tijdje in het rond naaien. De volgende vriend van TS zijn ex weet niet wat 'ie mee gaat maken. Want dit gaat haar nooit weer overkomen natuurlijk.

TS; niet alleen was een leugen om best wil hier handiger geweest, zelfs het eerlijk zijn had je vele malen tactvoller kunnen doen. Kortom: alles wat je fout had kunnen doen heb je fout gedaan. Sterkte.
Hoezo TS zijn "fout" er even flink in wrijven?! :') :P TS is al wel een tijdje stil :D
Tails tell tales
pi_154395551
Vraag me af of ts nog leeft?
pi_154395838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:02 schreef Beppiie het volgende:
Vraag me af of ts nog leeft?
Hij was 10 min geleden voor het laatst online en heeft vanmiddag nog in een ander topic gereageerd.
pi_154395896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?
TSja, vrouwen..

Ik vind het ook hoor. En als ze niet tegenhet antwoord kan moet ze het ook niet vragen.

En in plaats van zeiken zou ze wellicht eens wat meer haar best moeten doen in bed dan...
Whatever...
pi_154395967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef Blosje het volgende:
Eerlijkheid is misschien wel heel belangrijk in een relatie maar je partner in haar waarde laten ook.
Je kán gewoon niet altijd zeggen wat je denkt. Dat is niet eerlijk, maar dom.

Met een beetje tact had je het helemaal anders kunnen brengen, zelfs nog voor de vraag gesteld werd.
Als je aanvoelt dat je op je honger blijft zitten op gebied van seks had je dit al veel eerder kunnen aankaarten, zonder zo'n kwetsende en confronterende uitspraak te doen, en had ze de kans gekregen om zich te verbeteren.
Dat was pas eerlijk geweest.

Als ik haar was zou ik veel moeite hebben om die uitspraak uit mijn hoofd te zetten tijdens de seks.
Waarom niet eens een tandje meer je best doen tijdens de sex? Ik snap die instelling niet hoor. Wat een gezeik.

Eerst recht op de man af vragen of anderen beter waren en dan niet met het antwoord kunnen omgaan. Belachelijk.

En ook belachelijk dat er zoveel mensen vinden dat je dat antwoord niet zou meoten geven.
Whatever...
pi_154396064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

TSja, vrouwen..

Ik vind het ook hoor. En als ze niet tegenhet antwoord kan moet ze het ook niet vragen.

En in plaats van zeiken zou ze wellicht eens wat meer haar best moeten doen in bed dan...
Ah, zie nou in de door jou gequote post dat die vriendin er dus idd wel naar had gevraagd en die post had ik vast al wel gelezen (al weten we dan nog steeds niet précies hoe hun gesprek is verlopen)...

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij was 10 min geleden voor het laatst online en heeft vanmiddag nog in een ander topic gereageerd.
En dat gaan we ook niet meer te horen krijgen :')
Tails tell tales
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:20:12 #123
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_154411472
Wat is nou standje warzone :'(?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_154411632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef Fretwork het volgende:
Je parnter ligt op de grond/in bed, buiten adem door de seks. Vervolgens sta je op, maak je het bij jezelf af door alles over haar heen te spuiten met schiet geluiden erbij.
pi_154411810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef Fretwork het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef Anti-P het volgende:

[..]

Je parnter ligt op de grond/in bed, buiten adem door de seks. Vervolgens sta je op, maak je het bij jezelf af door alles over haar heen te spuiten met schiet geluiden erbij.
:D _O- _O-

[ Bericht 22% gewijzigd door Forbry op 17-07-2015 12:40:48 ]
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')