Het zal inderdaad niet makkelijk zijn maar stilzwijgen Is nu ook geen optie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hoewel ik dus een groot voorstander ben van eerlijkheid en communiceren (zonder dat sowieso geen goede relatie in mijn ogen), denk ik wel dat het een gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan" is om vervolgens het tij te keren. Zeker als het om seks gaat denk ik dat het idee van "de olifant in bed de kamer" (bij te weinig communicatie) en zaken ook dood kunnen praten (bij te veel communicatie) extra sterk gelden. Het zal een tijd duren voordat de seks weer een beetje spontaan gaat zijn/aanvoelen lijkt mij...
Ja of ze zat te vissen naar complimentjes, misschien uit onzekerheid, misschien omdat ze 'voelt' dat het soms ongemakkelijk is (omdat hij faked dat hij het lekker vindt)quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als die vriendin geen antwoorden kan handelen op vragen die ze zelf gesteld heeft is het gewoon een domme kut.
Als je zo emotioneel labiel bent dat je niet tegen een van de basale bouwstenen van een relatie kunt (eerlijkheid), ben je nog niet toe aan een relatie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:21 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Ja of ze zat te vissen naar complimentjes, misschien uit onzekerheid, misschien omdat ze 'voelt' dat het soms ongemakkelijk is (omdat hij faked dat hij het lekker vindt)
Verbaast me dat hij het pas vertelt wanneer ze samen op de bank oid zitten en dat hij niet tijdens de seks zegt wat hij fijn vindt. Dan kan ze zich gelijk verbeteren. Jij bij zij blij
Tip voor in de toekomst, als je de volgende x tijdens een gesprek zo eerlijk bent, niet alleen over dit soort zaken, zorg er dan voor dat je kritiek opbouwend is.
Wat je nou hebt gedaan vind ik oneerlijk tegenover haar..
Ja. vrouwen willen nu eenmaal graag eerlijkheid in een relatie. Tenzij mannen echt eerlijk zijn, want dan vinden ze het ook niet leukquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:58 schreef Diana_VDH het volgende:
Typisch iets waar je absoluut niet eerlijk over moet zijn, vind ik. Waarom zou je uberhaupt exen bespreken.
Mee eens hoor maar dit had hij ook eerder en op een andere manier kunnen oplossen zonder haar te kwetsen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zo emotioneel labiel bent dat je niet tegen een van de basale bouwstenen van een relatie kunt (eerlijkheid), ben je nog niet toe aan een relatie.
Misschien heb je die zelfkennis nog niet, maar ook jij hoort daar bij. Iedere dag weer:quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol iedereen die niet de waarheid op een goede manier kan zeggen ja. Hou het even bij jezelf
Je bestaat toch niet om haar te pleasen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef DownBusiness het volgende:
Tuurlijk zullen vrouwen het waarderen als je eerlijk bent maar de kans is groot dat haar aantrekkingskracht naar jou toe zal zakken (wat dus gebeurt is).
Voordat je iets zegt moet je jezelf afvragen: als ik dit haar vertel, zal dit een positief of negatief effect hebben op haar aantrekkingskracht? Heeft ze deze informatie echt nodig? Gaat het de relatie helpen? Gaat ze meer van je houden?
Als het antwoord 'Nee' is, niet vertellen. Of een positieve draai er aan geven, op zo'n manier dat jullie er beide beter van worden.
Maar goed, verder interessant dit topic te lezen. Vindt het top dat je tenminste je ballen toont en er iets van gezegd hebt :-)
Oh, daar zal zeker wat mee doen, maar niet meer met TS. Dit is het begin van het einde, en zodra de relatie uit is zal ze een tijdje in het rond naaien. De volgende vriend van TS zijn ex weet niet wat 'ie mee gaat maken. Want dit gaat haar nooit weer overkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja de meid zal nooit wat met informatie doen en haar best een keer doen of wel. Lekker zielig doen maar als je zelf slechte seks aflevert dan is dat reden om de relatie uit te maken als de ander dat meldt.
Je wilt als man betere seks hebben met je vriendin. Dan moet je je afvragen: hoe kan ik er voor zorgen mijn vriendin dit ook wilt. Hoe kijkt zij hier tegenaan? Snap niet precies wat je hierin ziet als 'haar te pleasen'. Je doet het voor beide (en toch meer voor jezelf).quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bestaat toch niet om haar te pleasen.
Misschien is het heel gek hoor, maar ik wil graag dat iemand zich aangetrokken tot mij voelt/van mij houdt puur op basis van wie ik gewoon bén, niet op basis van allerlei overdenkingen die moeten gaan bepalen wie ik ben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef DownBusiness het volgende:
Tuurlijk zullen vrouwen het waarderen als je eerlijk bent maar de kans is groot dat haar aantrekkingskracht naar jou toe zal zakken (wat dus gebeurt is).
Voordat je iets zegt moet je jezelf afvragen: als ik dit haar vertel, zal dit een positief of negatief effect hebben op haar aantrekkingskracht? Heeft ze deze informatie echt nodig? Gaat het de relatie helpen? Gaat ze meer van je houden?
Als het antwoord 'Nee' is, niet vertellen. Of een positieve draai er aan geven, op zo'n manier dat jullie er beide beter van worden.
Maar goed, verder interessant dit topic te lezen. Vindt het top dat je tenminste je ballen toont en er iets van gezegd hebt :-)
Hoezo TS zijn "fout" er even flink in wrijven?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Oh, daar zal zeker wat mee doen, maar niet meer met TS. Dit is het begin van het einde, en zodra de relatie uit is zal ze een tijdje in het rond naaien. De volgende vriend van TS zijn ex weet niet wat 'ie mee gaat maken. Want dit gaat haar nooit weer overkomen natuurlijk.
TS; niet alleen was een leugen om best wil hier handiger geweest, zelfs het eerlijk zijn had je vele malen tactvoller kunnen doen. Kortom: alles wat je fout had kunnen doen heb je fout gedaan. Sterkte.
Hij was 10 min geleden voor het laatst online en heeft vanmiddag nog in een ander topic gereageerd.quote:
TSja, vrouwen..quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?
Waarom niet eens een tandje meer je best doen tijdens de sex? Ik snap die instelling niet hoor. Wat een gezeik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef Blosje het volgende:
Eerlijkheid is misschien wel heel belangrijk in een relatie maar je partner in haar waarde laten ook.
Je kán gewoon niet altijd zeggen wat je denkt. Dat is niet eerlijk, maar dom.
Met een beetje tact had je het helemaal anders kunnen brengen, zelfs nog voor de vraag gesteld werd.
Als je aanvoelt dat je op je honger blijft zitten op gebied van seks had je dit al veel eerder kunnen aankaarten, zonder zo'n kwetsende en confronterende uitspraak te doen, en had ze de kans gekregen om zich te verbeteren.
Dat was pas eerlijk geweest.
Als ik haar was zou ik veel moeite hebben om die uitspraak uit mijn hoofd te zetten tijdens de seks.
Ah, zie nou in de door jou gequote post dat die vriendin er dus idd wel naar had gevraagd en die post had ik vast al wel gelezen (al weten we dan nog steeds niet précies hoe hun gesprek is verlopen)...quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
TSja, vrouwen..
Ik vind het ook hoor. En als ze niet tegenhet antwoord kan moet ze het ook niet vragen.
En in plaats van zeiken zou ze wellicht eens wat meer haar best moeten doen in bed dan...
En dat gaan we ook niet meer te horen krijgenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij was 10 min geleden voor het laatst online en heeft vanmiddag nog in een ander topic gereageerd.
Je parnter ligt op de grond/in bed, buiten adem door de seks. Vervolgens sta je op, maak je het bij jezelf af door alles over haar heen te spuiten met schiet geluiden erbij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Je parnter ligt op de grond/in bed, buiten adem door de seks. Vervolgens sta je op, maak je het bij jezelf af door alles over haar heen te spuiten met schiet geluiden erbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |