Het begint bij het dat niet zeggen natuurlijk. Maar dat heb je nu ook vast wel begrepen. Ik ben ook nogal van het "ik zeg het maar gewoon eerlijk" maar dat werkt vaak niet. Mijn ervaring is dat je met bepaalde mensen heel goed en fijn sex kan hebben en verder niets. Het gaat om het gehele pakket dat een relatie leuk maakt. Niet direct de sex.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Onlangs hadden m'n partner en ik een gesprek over sex. Ik heb in alle eerlijkheid verteld dat ik met de meiden voordat ik haar ontmoette, toch wel betere seks mee gehad heb dan nu met haar het geval is. Maar ik voegde ook gelijk aan toe dat die meiden qua karakter toch niet aan haar konden tippen.
Hier kon ze moeilijk mee omgaan, wat logisch is. Ze is flink onzeker van geworden en later zit ze nog over te emmeren. Ik kan haar goed begrijpen, maar wil ook eerlijk blijven. Nu vraag ik mij af hoe de gemiddelde Fokker dit kan delen met de partner. Want ongetwijfeld zullen er altijd mensen zijn waarmee je goeie seks hebt gehad, maar dat het qua totaalplaatje toch niet bij je past als met je huidige partner. Maar over zulke dingen moet je toch wel eerlijk zijn, vind ik.
Hoe gaat dat bij jullie relaties?
Het zijn van die teksten die je nooit meer goed gaat maken in elk geval.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef ProOasis het volgende:
Ik geloof er niets van. Dat zeg je echt niet tegen je vriendin.
Je was haar deurmat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef ProOasis het volgende:
Idd. Gelukkig heb ik nooit vervelende dingen tegen mijn ex gezegd.
Ik wel. Maar ik trek wel ergens de grens bij het kwetsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef ProOasis het volgende:
Nee. Heb natuurlijk wel vervelende en kwetsende dingen gezegd. Vandaar dat ze mijn ex is.quote:
Ik vind zeggen dat je ooit betere seks hebt gehad als iemand er een directe vraag over stelt eigenlijk niet zo kwetsend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef ProOasis het volgende:
Nee. Heb natuurlijk wel vervelende en kwetsende dingen gezegd. Vandaar dat ze mijn ex is.
Natuurlijk is dat kwetsend. Al moet je die vraag ook niet stellen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zeggen dat je ooit betere seks hebt gehad als iemand er een directe vraag over stelt eigenlijk niet zo kwetsend.
Alles wat afwijkt van 'je bent in alles de allerbeste en allerleukste die ik ooit gehad heb' is kwetsend?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat kwetsend. Al moet je die vraag ook niet stellen.
Nee. Maar als het gaat over sex kan je beter soms je mond houden. Ik ga iemand toch echt niet zeggen dat de vorige vriendin beter was in bed. Dat is gewoon schofterig. Daarnaast maakt het niet zoveel uit volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt van 'je bent in alles de allerbeste en allerleukste die ik ooit gehad heb' is kwetsend?
Zeg nu niet 'nee' als je 'ja' bedoelt man.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:53 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Maar als het gaat over sex kan je beter soms je mond houden. Ik ga iemand toch echt niet zeggen dat de vorige vriendin beter was in bed. Dat is gewoon schofterig. Daarnaast maakt het niet zoveel uit volgens mij.
Soms "ja" dan. Sommige dingen zeg je gewoon niet. Dat geeft Metalfreak ook aan. Dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nu niet 'nee' als je 'ja' bedoelt man.
Als je vriendin zo kwetsbaar is, dan heb je er ook geen reet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:37 schreef Lenny77 het volgende:
Deze relatie is dus voorbij...
Jongen toch... Dat meisje gaat zich nooit meer fatsoenlijk kunnen geven aan jou. Bij elke aanraking, bij elke vrijpartij (als die er nog komt) gaat ze hieraan denken. Dat libido gaat sub zero gaan.
Je moet over veel eerlijk zijn maar bij dit soort vragen moet je gewoon zwijgen. Eventueel inderdaad verbloemen zoals: het was anders, hun karakter was niet leuk.
Tssss
Natuurlijk is iemand kwetsbaar op dat gebied. Ik heb het nooit meegemaakt maar mij zou het ook enorm raken. Het gaat over iets heel intiems en vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef Devion het volgende:
[..]
Als je vriendin zo kwetsbaar is, dan heb je er ook geen reet aan.
TS was misschien lomp, maar als ze het niet kan plaatsen of niet doorvraagd hoe het beter kan(TS kan zelf ook voorstellen doen), is het ook maar een zakvlees met veel te lange tenen.
Jij misschien niet. Omdat je anders geen seks meer krijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:56 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Soms "ja" dan. Sommige dingen zeg je gewoon niet. Dat geeft Metalfreak ook aan. Dat werkt gewoon niet.
Ik heb al een tijdje geen sex meer gehad. Ik teer op het verleden. Maar nog zou ik dat verleden niet gebruiken nu een fictief iemand te kwetsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Omdat je anders geen seks meer krijgt.
Van mening zijn dat het over vertrouwen gaat, maar toch/juist liegen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Natuurlijk is iemand kwetsbaar op dat gebied. Ik heb het nooit meegemaakt maar mij zou het ook enorm raken. Het gaat over iets heel intiems en vertrouwen.
Een leugen om bestwil werkt soms gewoon. Ik ben wel eens vreemd gegaan. Dat thuis gaan vertellen is dramatisch. Misschien dus niet doen en ook niet meer vreemd gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Van mening zijn dat het over vertrouwen gaat, maar toch/juist liegen?
Godver, je bent nog treuriger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Een leugen om bestwil werkt soms gewoon. Ik ben wel eens vreemd gegaan. Dat thuis gaan vertellen is dramatisch. Misschien dus niet doen en ook niet meer vreemd gaan.
O.k. Hou maar op.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Een leugen om bestwil werkt soms gewoon. Ik ben wel eens vreemd gegaan. Dat thuis gaan vertellen is dramatisch. Misschien dus niet doen en ook niet meer vreemd gaan.
Wat is er treurig aan. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godver, je bent nog treuriger dan ik dacht.
Gast, er zijn sommige dingen die je gewoon niet zegt tegen je vriendin. Hoe zou jij het vinden als zij tegen je zei dat haar exen toch wel grote lullen hadden en beter in bed waren?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Onlangs hadden m'n partner en ik een gesprek over sex. Ik heb in alle eerlijkheid verteld dat ik met de meiden voordat ik haar ontmoette, toch wel betere seks mee gehad heb dan nu met haar het geval is. Maar ik voegde ook gelijk aan toe dat die meiden qua karakter toch niet aan haar konden tippen.
Hier kon ze moeilijk mee omgaan, wat logisch is. Ze is flink onzeker van geworden en later zit ze nog over te emmeren. Ik kan haar goed begrijpen, maar wil ook eerlijk blijven. Nu vraag ik mij af hoe de gemiddelde Fokker dit kan delen met de partner. Want ongetwijfeld zullen er altijd mensen zijn waarmee je goeie seks hebt gehad, maar dat het qua totaalplaatje toch niet bij je past als met je huidige partner. Maar over zulke dingen moet je toch wel eerlijk zijn, vind ik.
Hoe gaat dat bij jullie relaties?
Lol, hoezo natuurlijk kwetsbaar op dat gebied? Dan moet je maar wat eens doen aan die onzekerheid. En die onzekerheid neem je pas weg wanneer je eerlijk bent over je seksleven en aangeeft wat goed gaat en wat minder goed gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Natuurlijk is iemand kwetsbaar op dat gebied. Ik heb het nooit meegemaakt maar mij zou het ook enorm raken. Het gaat over iets heel intiems en vertrouwen.
Lijkt mij ook. En uberhaupt praat je niet met een huidige vriend/vriendin over vroeger sexleven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Gast, er zijn sommige dingen die je gewoon niet zegt tegen je vriendin. Hoe zou jij het vinden als zij tegen je zei dat haar exen toch wel grote lullen hadden en beter in bed waren?
Als iets aan je huidige seksleven je niet bevalt, werk hier dan met haar aan. Je exen erbij halen heeft TOTAAL geen nut en werkt waarschijnlijk enkel averechts.
Dat is een onderwerp wat enorm kan kwetsen. Bepaalde dingen zeg je gewoon niet. Dat heeft niets met onzekerheid te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Lol, hoezo natuurlijk kwetsbaar op dat gebied? Dan moet je maar wat eens doen aan die onzekerheid. En die onzekerheid neem je pas weg wanneer je eerlijk bent over je seksleven en aangeeft wat goed gaat en wat minder goed gaat.
Als je niet gekwetst wilt worden, of uberhaupt de waarheid wil weten, begin dan geen relatie.
Het is bij mijn ex en huidige vriendin echt wel eens opgekomen, maar ik haal het nooit in mijn hoofd om vergelijkingen te trekken en het is een onderwerp wat ik verder niet zelf aansnijdt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:18 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. En uberhaupt praat je niet met een huidige vriend/vriendin over vroeger sexleven.
Jawel hoor, totaal oneens. Sommige mensen kunnen wel eerlijk zijn in een relatie en gaan niet de schijn ophouden. Verder haalt ze zelf de exen erbij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Gast, er zijn sommige dingen die je gewoon niet zegt tegen je vriendin. Hoe zou jij het vinden als zij tegen je zei dat haar exen toch wel grote lullen hadden en beter in bed waren?
Als iets aan je huidige seksleven je niet bevalt, werk hier dan met haar aan. Je exen erbij halen heeft TOTAAL geen nut en werkt waarschijnlijk enkel averechts.
Er leiden meerderen wegen naar Rome. Je hoeft niet meteen haar te vernederen door haar de slechtste in het rijtje te noemen. Je kunt die problemen ook neutraal en opbouwend aankaarten en daar vervolgens aan werken, zonder die exen er bij te halen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Lol, hoezo natuurlijk kwetsbaar op dat gebied? Dan moet je maar wat eens doen aan die onzekerheid. En die onzekerheid neem je pas weg wanneer je eerlijk bent over je seksleven en aangeeft wat goed gaat en wat minder goed gaat.
Als je niet gekwetst wilt worden, of uberhaupt de waarheid wil weten, begin dan geen relatie.
Jawel dat heeft alles met zekerheid te maken. Er zijn geen dingen die je niet zegt, tenminste als je een eerlijke relatie wil. De vraag is alleen HOE zeg je iets, maar je zulke dingen moet je niet verbergen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:19 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat is een onderwerp wat enorm kan kwetsen. Bepaalde dingen zeg je gewoon niet. Dat heeft niets met onzekerheid te maken.
Natuurlijk. Je kan gewoon praten over sex. Wat je wil en niet. Iets anders is gaan vergelijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:21 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Er leiden meerderen wegen naar Rome. Je hoeft niet meteen haar te vernederen door haar de slechtste in het rijtje te noemen. Je kunt die problemen ook neutraal en opbouwend aankaarten en daar vervolgens aan werken, zonder die exen er bij te halen.
Wel dat sex met een ander beter was. Ik ben erg voor alles zeggen. Daar sta ik bekend om. Daar trek ik echt de lijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:21 schreef Devion het volgende:
[..]
Jawel dat heeft alles met zekerheid te maken. Er zijn geen dingen die je niet zegt, tenminste als je een eerlijke relatie wil. De vraag is alleen HOE zeg je iets, maar je zulke dingen moet je niet verbergen.
Idd. Dat wilde ik eerder al schrijven en je bent mij voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:42 schreef Wezentrijn het volgende:
Ik vraag me af waarin de vorige bedpartners van TS dan beter waren...
Bij mij verbetert sex alleen maar met de jaren. Ik ben 25. En sex met een liefdespartner is hoe dan ook zoveel beter dan losse contacten. Sex is leuk. Sex met iemand waar je gek op bent en een band mee hebt, is magisch.
Iemand die zoiets zegt moet je inderdaad gelijk dumpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:47 schreef Wezentrijn het volgende:
Ik zou zo wel eerlijkheid willen, dan weet ik meteen wat ik met zo'n iemand moet aanvangen. Juist ja, de deur wijzen. Waarom zou je samen blijven met iemand die sex met je niet goed vindt. Ik begrijp dat dus echt niet, hé. Je zegt toch meteen wat je fijn vindt en waar je echt van moet kotsen. En dan weet je toch wel snel of je met die persoon iets op te bouwen hebt.
Ja zoals TS, uiteraard! Maar gewoonweg, je praat toch over sex?? Al in een vroeg stadium toch ook?? Het maakt niet uit of iemand een gekke fetisj heeft, zegt dat toch gewoon, misschien heb je dezelfde, of sta je er wel eens voor open. Maar ook iedereen heeft toch bij courante sexuele handelingen ookal zo'n beetje voorkeuren. Niet iedereen vindt elke positie even aangenaam. Als jij iets wil wat je partner echt niet wil of omgekeerd, dan weet je meteen waar het op staat...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:49 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Iemand die zoiets zegt moet je inderdaad gelijk dumpen.
Dat ben ik wel met je eens. Je moet kunnen praten over sex. Hoe ouder en ervarener je wordt hoe zekerder je daarin bent. Maar niet gaan vergelijken. Mijn eerste vriendin was een beest in bed. Mijn tweede minder. Maar dat maakte niet uit omdat ik stapelgek op haar was.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Wezentrijn het volgende:
[..]
Ja zoals TS, uiteraard! Maar gewoonweg, je praat toch over sex?? Al in een vroeg stadium toch ook?? Het maakt niet uit of iemand een gekke fetisj heeft, zegt dat toch gewoon, misschien heb je dezelfde, of sta je er wel eens voor open. Maar ook iedereen heeft toch bij courante sexuele handelingen ookal zo'n beetje voorkeuren. Niet iedereen vindt elke positie even aangenaam. Als jij iets wil wat je partner echt niet wil of omgekeerd, dan weet je meteen waar het op staat...
Pijnlijk als je dan allebei gek bent op windsurfen, Dire Straits, Italiaans en elk meubelstuk okergeel wil overspuiten... jullie blijven dan maar beter goeie maatjes en bespaar jezelf een nog grotere afgrond na een paar jaar.
Nee jong, Knopfler ging al solo voor ik werd verwekt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:04 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Je moet kunnen praten over sex. Hoe ouder en ervarener je wordt hoe zekerder je daarin bent. Maar niet gaan vergelijken. Mijn eerste vriendin was een beest in bed. Mijn tweede minder. Maar dat maakte niet uit omdat ik stapelgek op haar was.
Dire Straits........dan ben je van mijn leeftijd....;)
Tja, bij mij werkt het zo dat in het gehele pakket ook de seks zit. Als de seks die je hebt met de liefde en alles erbij niet gewoon tot het beste behoord zou ik niet blij zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:32 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het begint bij het dat niet zeggen natuurlijk. Maar dat heb je nu ook vast wel begrepen. Ik ben ook nogal van het "ik zeg het maar gewoon eerlijk" maar dat werkt vaak niet. Mijn ervaring is dat je met bepaalde mensen heel goed en fijn sex kan hebben en verder niets. Het gaat om het gehele pakket dat een relatie leuk maakt. Niet direct de sex.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef ProOasis het volgende:
Mijn exen waren beter is niet ik heb een keer mindblowing seks gehadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zeggen dat je ooit betere seks hebt gehad als iemand er een directe vraag over stelt eigenlijk niet zo kwetsend.
Maar als dat zo is waarom dan niet gewoon zelf proberen wat tips e.d. te geven over wat je lekker vindt? Iemand die al onzeker is(anders stel je die vraag niet op die manier) gaat niet zekerder worden van zo'n antwoord, die kruipt alleen maar meer in de schulp.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef Devion het volgende:
[..]
Als je vriendin zo kwetsbaar is, dan heb je er ook geen reet aan.
TS was misschien lomp, maar als ze het niet kan plaatsen of niet doorvraagd hoe het beter kan(TS kan zelf ook voorstellen doen), is het ook maar een zakvlees met veel te lange tenen.
Je hoeft niet te liegen, maar het zacht brengen is wel verstandig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Van mening zijn dat het over vertrouwen gaat, maar toch/juist liegen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |