abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154356432
Wow al die haters :'). Maar wel weer bitchen als wijven hier in topics zo lang de schone schijn hebben opgehouden, terwijl ze al lang niet meer gelukkig waren en "op zoek" waren.

Eerlijkheid werkt alleen als het in je eigen straatje past.

Challas

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 12:52:01 ]
pi_154356652
Nou ja de vraag die TS dus even moet beantwoorden is of zij er naar vroeg of dat hij het zelf zei uit zichzelf. Voor mijn mening maakt het niet zoveel uit maar voor die van anderen blijkbaar wel.
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 15 juli 2015 @ 13:15:03 #78
395284 tetouaribo
expectations
pi_154357098
_O-
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_154357573
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja de vraag die TS dus even moet beantwoorden is of zij er naar vroeg of dat hij het zelf zei uit zichzelf. Voor mijn mening maakt het niet zoveel uit maar voor die van anderen blijkbaar wel.
Ja, dat maakt voor mij wel uit. Tenminste, "in theorie". Ongevraagd zoiets zeggen vind ik toch wel onnodig kwetsend. Als je wilt dat je seksleven verbetert, kan je dat ook op hele andere, vriendelijkere, constructievere manieren voor elkaar proberen te krijgen. Als je niet wilt dat je seksleven verbetert (???) heeft zoiets -ongevraagd- gaan lopen melden geen enkele toegevoegde waarde en zorgt in dat geval alleen maar voor onzekerheid en dergelijke.

Ik twijfel echter, of het in de praktijk (als ik even puur naar mijzelf kijk!) echt zoveel zou uitmaken of ik er expliciet naar zou hebben gevraagd of niet als het gaat om mijn uiteindelijke reactie. Ik zou ergens nog steeds wel respect en waardering voor zijn eerlijkheid hebben geloof ik. Wel zou mijn vriend ook weer niet te vaak zo ongevraagd lomp uit de hoek moeten komen... dan zou ik het toch wel een (behoorlijke) lul gaan vinden (wat in het kader van een beter seksleven op zich dan weer niet zo verkeerd is :+ ).
Tails tell tales
pi_154357608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dat maakt voor mij wel uit. Tenminste, "in theorie". Ongevraagd zoiets zeggen vind ik toch wel onnodig kwetsend. Als je wilt dat je seksleven verbetert, kan je dat ook op hele andere, vriendelijkere, constructievere manieren voor elkaar proberen te krijgen. Als je niet wilt dat je seksleven verbetert (???) heeft zoiets -ongevraagd- gaan lopen melden geen enkele toegevoegde waarde.

Ik twijfel echter, of het in de praktijk (als ik even puur naar mijzelf kijk!), echt zoveel zou uitmaken of ik er expliciet naar zou hebben gevraagd of niet als het gaat om mijn uiteindelijke reactie. Ik zou ergens nog steeds wel respect en waardering voor zijn eerlijkheid hebben geloof ik. Wel zou mijn vriend ook weer niet te vaak zo ongevraagd lomp uit de hoek moeten komen... dan zou ik het toch wel een (behoorlijke) lul gaan vinden (wat in het kader van een beter seksleven op zich dan weer niet zo verkeerd is :+ ).
Ik denk vooral vanuit het idee dat als je zoiets zegt dat de ander het ook al wel echt verdiend heeft zeg maar (ik neem aan dat TS wel enige tact kent enzovoort). Bedoel ja als hij zomaar zegt 'ja dit was bagger in vergelijking met Nathalie' dan is hij een lul ja. Maar ik neem aan dat of zij ernaar vroeg of dat hij het meldde omdat zij al langere tijd niks deed met de subtielere hints die hij gaf.
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 juli 2015 @ 13:36:43 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154357698
Als het kan, vind ik, moet je eerlijk zijn, moet je gewoon huppakee zeggen wat je denkt.
Laatst bijvoorbeeld, was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
pi_154358208
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:36 schreef Kreator het volgende:
Als het kan, vind ik, moet je eerlijk zijn, moet je gewoon huppakee zeggen wat je denkt.
Laatst bijvoorbeeld, was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Dankje Hans
pi_154359135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:34 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik denk vooral vanuit het idee dat als je zoiets zegt dat de ander het ook al wel echt verdiend heeft zeg maar (ik neem aan dat TS wel enige tact kent enzovoort). Bedoel ja als hij zomaar zegt 'ja dit was bagger in vergelijking met Nathalie' dan is hij een lul ja. Maar ik neem aan dat of zij ernaar vroeg of dat hij het meldde omdat zij al langere tijd niks deed met de subtielere hints die hij gaf.
Net nadat je van haar af rolt ... "Hmm, goede inzet, matige techniek. Een dipje in het midden, maar dat maakte je goed op het einde. Een 7,5 ... even kijken ... Dan zit je net onder mijn ex Naomi, maar ehh ... in ieder geval in de top 7!"
"Pools are perfect for holding water"
pi_154359173
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Net nadat je van haar af rolt ... "Hmm, goede inzet, matige techniek. Een dipje in het midden, maar dat maakte je goed op het einde. Een 7,5 ... even kijken ... Dan zit je net onder mijn ex Naomi, maar ehh ... in ieder geval in de top 7!"
Hehe ik denk dat het gedeelte over 'tact' hier ter sprake komt en TS het dus niet zo gemeld heeft ;)

Simpel gezegd (en meer praktijkgericht dan gewoon theoretisch gepraat), als een meid telkens niks doet met de aanpassingen die je wenst (die je gewoon normaal meldt) dan ga je het uiteindelijk duidelijker zeggen.. althans vanuit mezelf gesproken.
  woensdag 15 juli 2015 @ 14:36:27 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154359527
Nee, dat zijn de betere opmerkingen.
Tussen vraag en antwoord ligt een wereld van tact.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  PR en moderator woensdag 15 juli 2015 @ 15:12:48 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_154360482
Eerlijk over zijn, ja (wel tactvol natuurlijk). Anders is er ook geen kans op verbetering.
Je moet samen kunnen praten over zulke dingen, wanneer en op welke manier je intimiteit het fijnst vindt. Als je dat niet doet kun je je ook niet aanpassen aan elkaars behoeften en blijft 't bagger.
Fuck the EBU.
  woensdag 15 juli 2015 @ 15:24:29 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154360796
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:12 schreef Moira. het volgende:
Eerlijk over zijn, ja (wel tactvol natuurlijk). Anders is er ook geen kans op verbetering.
Je moet samen kunnen praten over zulke dingen, wanneer en op welke manier je intimiteit het fijnst vindt. Als je dat niet doet kun je je ook niet aanpassen aan elkaars behoeften en blijft 't bagger.
Eerlijk zijn is meestal goed. Maar met een botte bijl wordt het toch een stuk minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154360944
Ts klinkt echt als een lompe boer. Maar dat is vast al gezegd
pi_154361060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Onlangs hadden m'n partner en ik een gesprek over sex. Ik heb in alle eerlijkheid verteld dat ik met de meiden voordat ik haar ontmoette, toch wel betere seks mee gehad heb dan nu met haar het geval is. Maar ik voegde ook gelijk aan toe dat die meiden qua karakter toch niet aan haar konden tippen.

Hier kon ze moeilijk mee omgaan, wat logisch is. Ze is flink onzeker van geworden en later zit ze nog over te emmeren. Ik kan haar goed begrijpen, maar wil ook eerlijk blijven. Nu vraag ik mij af hoe de gemiddelde Fokker dit kan delen met de partner. Want ongetwijfeld zullen er altijd mensen zijn waarmee je goeie seks hebt gehad, maar dat het qua totaalplaatje toch niet bij je past als met je huidige partner. Maar over zulke dingen moet je toch wel eerlijk zijn, vind ik.

Hoe gaat dat bij jullie relaties?
Jouw relatie is nu bijna over dat besef je toch zeker wel?
pi_154361402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:33 schreef pandora54 het volgende:

[..]

Jouw relatie is nu bijna over dat besef je toch zeker wel?
Ja de meid zal nooit wat met informatie doen en haar best een keer doen of wel. Lekker zielig doen maar als je zelf slechte seks aflevert dan is dat reden om de relatie uit te maken als de ander dat meldt.
pi_154361464
Opgeschoond. Kappen met dat irritante plaatje. En ook even de users zelf laten beslissen hoe en wat ze willen posten, m'kay?

Mocht er een discussie nodig zijn, kan dat in R&P FB. Antwoorden op deze post in deze topics zullen worden verwijderd.
pi_154361643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:45 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja de meid zal nooit wat met informatie doen en haar best een keer doen of wel. Lekker zielig doen maar als je zelf slechte seks aflevert dan is dat reden om de relatie uit te maken als de ander dat meldt.
Welke informatie? Wat is er informatief aan even zeggen dat je exen beter waren?

Jij gaat er nu al vanuit dat de TS al op allerlei manieren voorzichtig wat aangegeven heeft, maar dat staat echt helemaal nergens, er staat niet eens dat hij klachten heeft over de seks, alleen maar dat hij heeft gezegd dat de exen beter waren.

Botte en lompe opmerkingen zullen vrijwel nooit tot verbetering leiden. Het kan wel zijn dat het de deur open gooit voor wel een constructief gesprek. Maar vergeet je dat laatste dan heb je enkel en alleen maar wat stuk gemaakt en zal er niets goeds uit voortkomen.
Het lompe had je ook over kunnen slaan om direct naar meer constructief te zijn, er zit namelijk een fikse wereld tussen duidelijk zijn en lomp/bot zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154361767
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Welke informatie? Wat is er informatief aan even zeggen dat je exen beter waren?

Jij gaat er nu al vanuit dat de TS al op allerlei manieren voorzichtig wat aangegeven heeft, maar dat staat echt helemaal nergens, er staat niet eens dat hij klachten heeft over de seks, alleen maar dat hij heeft gezegd dat de exen beter waren.

Botte en lompe opmerkingen zullen vrijwel nooit tot verbetering leiden. Het kan wel zijn dat het de deur open gooit voor wel een constructief gesprek. Maar vergeet je dat laatste dan heb je enkel en alleen maar wat stuk gemaakt en zal er niets goeds uit voortkomen.
Het lompe had je ook over kunnen slaan om direct naar meer constructief te zijn, er zit namelijk een fikse wereld tussen duidelijk zijn en lomp/bot zijn.
^O^
Tails tell tales
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:04:07 #94
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154362045
Het beste medicijn om betere seks te verkijgen is natuurlijk vreemd gaan, als ze erachter komt gewoon eerlijk opbiechten dat je de seks met haar te saai vind. De volgende keer dat jullie seks hebben spetteren de vonken er werkelijk vanaf!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_154362315
Moest aan dit denken:
:')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_154362571
Definieer 'betere seks' eens? Beetje vaag zo.

Waren die andere wat uitbundiger of minder geremd in bed? En als dit zo is, hoe kun je dat bij je huidige partner stimuleren en uitbouwen als dat lukt samen, zonder dat daar nadrukkelijk over gesproken hoeft te worden, of erger vergeleken met anderen.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:31:37 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154362820
Ik heb het hem nooit gevraagd maar hij heeft zelf wel meerdere keren aangegeven dat ik de beste ben die hij heeft gehad. Om eerlijk te zijn Is hij ook de beste die ik heb gehad.

Of het verstandig is om te melden aan je huidige partner dat exen beter waren laat ik maar even in het midden, gezien het al gezegd is.
Wel kan je er nu iets aan doen, leg uit wat je fijner zou vinden, wat je wensen zijn, vraag naar haar wensen en zorg er dan samen voor dat het de beste seks gaat zijn die jullie beide hebben gehad.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:21:40 #98
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154364358
Die onzekerheid zal nu blijven, dit komt de seks nu niet echt ten goede.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  Moderator woensdag 15 juli 2015 @ 17:34:22 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154364650
Kan prima. Maar een homorelatie is daarin wellicht wat simpeler of zo? :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_154364738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:31 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het hem nooit gevraagd maar hij heeft zelf wel meerdere keren aangegeven dat ik de beste ben die hij heeft gehad. Om eerlijk te zijn Is hij ook de beste die ik heb gehad.

Of het verstandig is om te melden aan je huidige partner dat exen beter waren laat ik maar even in het midden, gezien het al gezegd is.
Wel kan je er nu iets aan doen, leg uit wat je fijner zou vinden, wat je wensen zijn, vraag naar haar wensen en zorg er dan samen voor dat het de beste seks gaat zijn die jullie beide hebben gehad.
Hoewel ik dus een groot voorstander ben van eerlijkheid en communiceren (zonder dat sowieso geen goede relatie in mijn ogen), denk ik wel dat het een gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan" is om vervolgens het tij te keren. Zeker als het om seks gaat denk ik dat het idee van "de olifant in bed de kamer" (bij te weinig communicatie) en zaken ook dood kunnen praten (bij te veel communicatie) extra sterk gelden. Het zal een tijd duren voordat de seks weer een beetje spontaan gaat zijn/aanvoelen lijkt mij...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 15-07-2015 17:49:27 ]
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')