SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
In de Eredivisie lopen op het moment nou niet echt (buiten Ziyech, Tapia Corona) spelers van non-traditionele top 3 ploegen rond die op termijn een versterking voor Ajax zijn. Dat hebben ze bij Ajax, gok ik zo, ook wel door.![]()
Daarom zoeken PSV en Ajax het ook vooral over de grens voor vleugelspelers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In de Eredivisie lopen op het moment nou niet echt (buiten Ziyech, Tapia Corona) spelers van non-traditionele top 3 ploegen rond die op termijn een versterking voor Ajax zijn. Dat hebben ze bij Ajax, gok ik zo, ook wel door.
En lijkt erop dat Twente die drie spelers dan wel houdt.Oh.![]()
Dat elftalletje met hemelsblauwe shirts , die kunnen er trouwens geen kut van.quote:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Arme Sana.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Sana gesproken, die stikt inmiddels in de dug-out en op de tribune bij Malmø FF.
Kwam op mij wel over als een aardige jongen, maar als je het bij Malmö niet eens redt
Oh.![]()
Ja maar wie zou daarheen moeten dan. Op Klaasengod na zie ik er geen een in de basis staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftalletje met hemelsblauwe shirts , die kunnen er trouwens geen kut van.![]()
Die Kishna . Om dan vervolgens uitgeleend te worden aan de eerste de beste Serie B clubquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar wie zou daarheen moeten dan. Op Klaasengod na zie ik er geen een in de basis staan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Er is wel plek zat op de tribune meestal mazzelt die dan weer meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Kishna . Om dan vervolgens uitgeleend te worden aan de eerste de beste Serie B club![]()
![]()
Kan die meteen de mooie dames hosselen want die zijn er in overvloedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is wel plek zat op de tribune meestal mazzelt die dan weer meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Samen met Braafheid swag swagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die meteen de mooie dames hosselen want die zijn er in overvloed![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)rnationals~a4100953/
Het is te hopen voor het Nederlandse voetbal dat de generatie van Nouri en vd Beek meer talent heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar ze gaan niet meer naar een topclub als versterkingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)rnationals~a4100953/
Het is te hopen voor het Nederlandse voetbal dat de generatie van Nouri en vd Beek meer talent heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Depay, Blindquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet meer naar een topclub als versterking
Al is de generatie na Sneijder, Robben etc ook al mislukt. Die wel die jeugd-EK's wonnen.
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)Oh.![]()
Ik ben pas tevreden als de spelers ook daadwerkelijk een versterking blijken, en als hij nog wat middelmaat kan lozenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Vermecelli het volgende:
Voor de verandering een keer op tijd de selectie op ordeNetto
Oh.![]()
Dat uitgeschakeld worden zegt me ook niet zoveel. Ik meen dat ze laatst wel aardig overklast werden door Frankrijk. Het zou in ieder geval wel weer lekker zijn als er een paar spelers bij zouden komen die wel de Europese top halen. Het is wel erg karig de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Al is de generatie na Sneijder, Robben etc ook al mislukt. Die wel die jeugd-EK's wonnen.
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Paar grote talenten spelen natuurlijk bij ons, vooral voor het middenveld. Klaassen, Bazoer en Sinkgraven zie ik allemaal wel minimaal de Europese subtop halen. En met subtop bedoel ik dan clubs als Liverpool, Sevilla, Dortmundquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat uitgeschakeld worden zegt me ook niet zoveel. Ik meen dat ze laatst wel aardig overklast werden door Frankrijk. Het zou in ieder geval wel weer lekker zijn als er een paar spelers bij zouden komen die wel de Europese top halen. Het is wel erg karig de laatste jaren.Oh.![]()
Omdat Van Gaal ze kent . Zat er iemand als Ferguson , dan waren ze ook naar clubs als Tottenham of Everton gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)RED ONS HENNIEGOD![]()
Depay kan wel echt Europees top wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Van Gaal ze kent . Zat er iemand als Ferguson , dan waren ze ook naar clubs als Tottenham of Everton gegaanOh.![]()
Daar hoort ie dan ook niet thuisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar voor Blind begint het er ook niet best uit te zien![]()
Muah kan op verschillende posities uit de voeten, en ze spelen daar veel potjes. Dus hij zal genoeg aan spelen toekomen denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar voor Blind begint het er ook niet best uit te zienOh.![]()
Kan , maar toen Cocu, De Boer en Davids gingen waren ze al Europese topquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay kan wel echt Europees top wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
dankzij Louis ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)![]()
Als opvulling voor de FA Cup of Liek Cup en tegen de matige ploegen in de PLquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah kan op verschillende posities uit de voeten, en ze spelen daar veel potjes. Dus hij zal genoeg aan spelen toekomen denk ik zo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja tegenwoordig kan je je in deze competitie echt niet meer ontwikkelen tot Europese top. Tussenstapje is dan ook primaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan , maar toen Cocu, De Boer en Davids gingen waren ze al Europese topOh.![]()
Dat deed ie met de vorige generatie bij Barca ook wel natuurlijk. Alleen waren die in mijn ogen ook echt wel beter.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Muah hij zal nog wel meer gaan spelen hoor, toch een lievelingetje van Louisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als opvulling voor de FA Cup of Liek Cup en tegen de matige ploegen in de PLOh.![]()
Bosman arrestje heeft onze competitie de das omgedaan .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja tegenwoordig kan je je in deze competitie echt niet meer ontwikkelen tot Europese top. Tussenstapje is dan ook primaRED ONS HENNIEGOD![]()
Zit er niet om zijn kwaliteiten iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij zal nog wel meer gaan spelen hoor, toch een lievelingetje van LouisRED ONS HENNIEGOD![]()
En de bedragen in andere landen die nog hoger werden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman arrestje heeft onze competitie de das omgedaan .Oh.![]()
Puur kwalitatief gezien heeft hij niks bij United te zoeken nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit er niet om zijn kwaliteiten iddOh.![]()
Lang leve de Sjeiks en Oliebaronnen .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de bedragen in andere landen die nog hoger werden.
Maar zonder dat arrestje en die achterlijke regeling van vrij verkeer hier hadden ze het veel moeilijker gehadRED ONS HENNIEGOD![]()
Voetbal gaat helaas nooit meer eerlijk worden, dat moeten we accepteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lang leve de Sjeiks en Oliebaronnen .
Maar zonder dat arrestje en die achterlijke regeling van vrij verkeer hier hadden ze het veel moeilijker gehad
Het gaat nog meer de pan uitrijzen. Over een jaar of 5 worden er echt middelmatige spelers voor 150 miljoen verkochtOh.![]()
Newcastle koopt over 5 jaar Ted vd Pavert voor 50 milquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal gaat helaas nooit meer eerlijk worden, dat moeten we accepteren.
Het gaat nog meer de pan uitrijzen. Over een jaar of 5 worden er echt middelmatige spelers voor 150 miljoen verkochtRED ONS HENNIEGOD![]()
De situatie van voor het arrest was ook eigenlijk bezopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lang leve de Sjeiks en Oliebaronnen .
Maar zonder dat arrestje en die achterlijke regeling van vrij verkeer hier hadden ze het veel moeilijker gehad![]()
Mondialisering van voetbal eerder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman arrestje heeft onze competitie de das omgedaan .![]()
Maar toen konden kleine landen nog ver komen in Europaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
De situatie van voor het arrest was ook eigenlijk bezopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Je hebt geen contract meer met ons, je krijgt geen geld, je gaat niet spelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar toen konden kleine landen nog ver komen in Europa
Maar je mag niet weg.![]()
Spelers zijn nog steeds koeien ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt geen contract meer met ons, je krijgt geen geld, je gaat niet spelen.
Maar je mag niet weg.RED ONS HENNIEGOD![]()
En wij het klapveequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spelers zijn nog steeds koeien ?![]()
Blind komt natuurlijk in alles tekort voor de top. Depay zal zonder Louis ook bij de top gekomen zijn ja want psg wou hem ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat deed ie met de vorige generatie bij Barca ook wel natuurlijk. Alleen waren die in mijn ogen ook echt wel beter.![]()
Strootman zou ook een wereldtopper zijn dit moment, jammer dat hij dat niet meer kan worden door zijn blessure![]()
Hou op man met je wereldtopperquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Strootman zou ook een wereldtopper zijn dit moment, jammer dat hij dat niet meer kan worden door zijn blessure
Komt ook gewoon tekort voor het absolute topniveau, ook voor zijn blessureOh.![]()
Lolquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op man met je wereldtopper
Komt ook gewoon tekort voor het absolute topniveau, ook voor zijn blessure![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Strootman zou ook een wereldtopper zijn dit moment, jammer dat hij dat niet meer kan worden door zijn blessure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pogba mag zijn veters niet een strikkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op man met je wereldtopper
Komt ook gewoon tekort voor het absolute topniveau, ook voor zijn blessure![]()
Groetjestwitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:47:59De goed geïnformeerde @DiMarzio zegt dat een transfer van Kishna naar Lazio op handen is. Raiola komt morgen naar NL, contract van ¤1.2M pj. reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Groetjestwitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:47:59De goed geïnformeerde @DiMarzio zegt dat een transfer van Kishna naar Lazio op handen is. Raiola komt morgen naar NL, contract van ¤1.2M pj. reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:53:18In Italië worden de geruchten dat @RicardoKishna naar @RepSsLazio gaat steeds hardnekkiger.Romeinen meldden zich echter nog niet bij #Ajax reageer retweet
![]()
okquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pogba mag zijn veters niet een strikkenOh.![]()
Kishna 2020:
2016 Lazio
2017 Celta da Vigo
2018 Trabzonspor
2019 Kasimpasa
2020 FC Tom TomskLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zitten een paar goede Vines tussenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:35 schreef Brammess het volgende:
https://twitter.com/searc(...)-01&src=typd&lang=nlOh.![]()
Neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:53:18In Italië worden de geruchten dat @RicardoKishna naar @RepSsLazio gaat steeds hardnekkiger.Romeinen meldden zich echter nog niet bij #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Oh.![]()
Lekker cashen in Rusland.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Planga het volgende:
Kishna 2020:
2016 Lazio
2017 Celta da Vigo
2018 Trabzonspor
2019 Kasimpasa
2020 FC Tom Tomsk![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 15-07-2015 om 00:00:58Mino Raiola net gesproken over Kishna: 'Er is geen akkoord met Lazio, meerdere clubs zijn geinteresseerd in Ricardo' #Ajax. Waarvan akte reageer retweet
![]()
Schöne blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:07 schreef hafcfan het volgende:
Wat dom. Anderson en Candreva speelt hij er nooit uit.![]()
A. Hamstring ligt in scherventwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 15-07-2015 om 00:08:46Morgen in De #Telegraaf het laatste nieuws over @Yayasanogoal22 ... Welterusten! Morgen vroeg weer naar #Ajax in @Bloemenbeek in De Lutte reageer retweet
B. De koffiekar is over Sanogo's teen gereden
C. AJAX HEEFT CONCURRENTIE![]()
Heeft er ongelofelijk veel voor gedaan om überhaupt het profvoetbal te halen, sinds hij het gehaald heeft loopt het allemaal wat minder.![]()
Zie nu pas dat die Yaya Sanogo in zijn twitternaam ook no goal heeft staanquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Hamstring ligt in scherventwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 15-07-2015 om 00:08:46Morgen in De #Telegraaf het laatste nieuws over @Yayasanogoal22 ... Welterusten! Morgen vroeg weer naar #Ajax in @Bloemenbeek in De Lutte reageer retweet
B. De koffiekar is over Sanogo's teen gereden
C. AJAX HEEFT CONCURRENTIE
Oh.![]()
Dan maar terug naar Ajaxquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar voor Blind begint het er ook niet best uit te zien![]()
Zullen ze het vertrouwen in Kishna hebben opgezegd? Ik vind het een prachtspeler, maar zijn rendement is wat laag misschien?![]()
jammer want wel een talent maar misschien dat hij gezien zijn blessure verleden toch maar snel voor het grotere geld kiestquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:21 schreef Ciscus het volgende:
Zullen ze het vertrouwen in Kishna hebben opgezegd? Ik vind het een prachtspeler, maar zijn rendement is wat laag misschien?![]()
Haller: ’Sanogo aanwinst Ajax’
door Mike Verweij
AMSTERDAM -
Sébastien Haller (21) weet het zeker. „Yaya Sanogo is een aanwinst voor Ajax”, zegt de spits van FC Utrecht na het oefenduel met FC Ambacht (6-1).
De door Ajax van Arsenal gehuurde speler (22) had dezelfde leerschool als Haller. „Ik ken Yaya van mijn tijd bij Auxerre”, verklaart Haller de band met de 1,94 meter lange spits, die morgen in Amsterdam de medische keuring ondergaat. „Hij speelde een categorie hoger dan ik, maar we hebben meerdere keren samen getraind en gespeeld.”
Haller is – ondanks de tegenvallende statistieken van Sanogo bij Arsenal en Crystal Palace – enthousiast over zijn landgenoot. „Yaya is een complete spits. Hij kan dribbelen, heeft een goed schot en kan doelpunten maken. Daarom denk ik ook dat hij goed bij Ajax en in de eredivisie past. Hij beschikt over datgene wat in deze competitie wordt gevraagd”, blikt de Utrechtse revelatie van afgelopen seizoen vooruit. „Daarnaast heeft hij in Engeland al op een hoog niveau getraind en gespeeld.”
De doelpuntenmachine van FC Utrecht ontvangt Sanogo met open armen. „Het is voor mij niet eens zo speciaal dat twee jeugdspitsen van Auxerre in de eredivisie spelen. Maar dat er steeds meer Franse spelers die ik ken naar Nederland komen, maakt het wel bijzonder.” Sanogo sluit morgen of vrijdag bij Ajax aan.
De andere aanwinst, Amin Younes (21), meldde zich gisteravond al bij Ajax in Landhuis Bloemenbeek. De Duitser van Libanese afkomst doorstond in Amsterdam de medische keuring en spoedde zich naar De Lutte om de handen te schudden met de technische staf en zijn nieuwe medespelers.
Ajax maakt circa 1,5 miljoen euro over naar Borussia Mönchengladbach om het tot de zomer van 2016 lopende contract af te kopen. De aanvaller van Jong Duitsland, die een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog één jaar tekent, meldt zich normaal gesproken vandaag voor het eerst op het trainingsveld.
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ach Kishna, zou er niet rouwig om zijn. In potentie een uitstekende voetballer maar tussen de oren lijkt het niet helemaal goed te zitten. Soms kun je beter je verlies nemen ipv nog 3 jaar met elkaar doormodderen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Neuh. Te grote praatjes en te weinig actie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:21 schreef Ciscus het volgende:
Zou het wel jammer vinden, ondanks dat Kishna zijn ups en downs had, had ik wel altijd het idee dat als hij er in stond dat er wat leuks kon gebeuren qua individuele actie's. Dat heb ik in mindere mate bij El Ghazi en verder niet echt bij iemand. Misschien Fischer straks weer en afwachten hoe Younes het gaat doen dan als vleugelspeler.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Te grote praatjes? Valt toch wel mee? Zelfs Fischer en Vertonghen hebben een grotere mond gehad vind ik.![]()
Er staat gewoon te weinig tegenover, zeker qua inzet en rendement. 2 acties per pot maken 5 keer niet meelopen met je man niet goed. En als je er dan evengoed 1 per week maakt lullen we nergens over, maar dat doet ie dus ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Te grote praatjes? Valt toch wel mee? Zelfs Fischer en Vertonghen hebben een grotere mond gehad vind ik.
En dat is allemaal niet zo erg als je zelf maar inziet dat het beter moet etc, maar meneer loopt blijkbaar redelijk naast zijn schoenen al.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
daar geef ik ook de manager wel de schuld van deelsquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er staat gewoon te weinig tegenover, zeker qua inzet en rendement. 2 acties per pot maken 5 keer niet meelopen met je man niet goed. En als je er dan evengoed 1 per week maakt lullen we nergens over, maar dat doet ie dus ook niet.
En dat is allemaal niet zo erg als je zelf maar inziet dat het beter moet etc, maar meneer loopt blijkbaar redelijk naast zijn schoenen al.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
is toch wel een veel voorkomend fenomeen dat spelers die het eerste gehaald hebben denken dat ze er dan al zijn, het begint dan eigenlijk pas, maar aan de andere kant als er clubs zijn die op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien al bereid zijn een miljoenensalaris neer te tellen wie heeft er dan gelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er staat gewoon te weinig tegenover, zeker qua inzet en rendement. 2 acties per pot maken 5 keer niet meelopen met je man niet goed. En als je er dan evengoed 1 per week maakt lullen we nergens over, maar dat doet ie dus ook niet.
En dat is allemaal niet zo erg als je zelf maar inziet dat het beter moet etc, maar meneer loopt blijkbaar redelijk naast zijn schoenen al.![]()
Ciao Kishna![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach, het was allang duidelijk dat hij weg wou toch? En als je echt zo graag weg wil, dan ben je toch niet meer te motiveren, dus we zullen er niets aan missen denk ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Cocu en De Boer gingen op hun 28ste naar het buitenland. Davids op zijn 23ste en faalde zijn eerste jaar bij AC Milanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan , maar toen Cocu, De Boer en Davids gingen waren ze al Europese top
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Opstelling #Ajax op training: Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven: El Ghazi, Milik, Fischer.
Schaduwteam #Ajax: Van Rhijn, Vd Hoorn,Heitinga, Viergever; Gudelj, Vd Beek, Andersen; Schone, Menig, Kishna.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pereiro tekent alsnog bij PSV
gaat een leuk seizoen worden als Ajax een beetje niveau haaltFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik word hier nou nog niet echt warm van, zelfs nog zwakker dan vorig jaar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:15 schreef mokkiemok het volgende:
Opstelling #Ajax op training: Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven: El Ghazi, Milik, Fischer.
Schaduwteam #Ajax: Van Rhijn, Vd Hoorn,Heitinga, Viergever; Gudelj, Vd Beek, Andersen; Schone, Menig, Kishna.
Gudelj kan makkelijk in de basis, vond sinkgrave tekort komen op het ajax middenveld. leuke voetballer maar voegt niks toe, tevens te zwak. gudelj daarentegen heeft bij AZ laten zien dat hij een mooie aanwinst op het middenveld, samen met bazoer en klaassen een sterk en vaardig middenveld. Niet zoals de laatste jaren met oa serero een veel te zwakke opstelling. Daarnaast denk ik dat een team met iig heitinga ipv riedewald een stuk sterker en noemenswaardig is.Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?![]()
ik denk/hoop dat dit een gemixt elftal is 5 om 5 ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:32 schreef lydeseven het volgende:
[..]
ik word hier nou nog niet echt warm van, zelfs nog zwakker dan vorig jaar.
Gudelj kan makkelijk in de basis, vond sinkgrave tekort komen op het ajax middenveld. leuke voetballer maar voegt niks toe, tevens te zwak. gudelj daarentegen heeft bij AZ laten zien dat hij een mooie aanwinst op het middenveld, samen met bazoer en klaassen een sterk en vaardig middenveld. Niet zoals de laatste jaren met oa serero een veel te zwakke opstelling. Daarnaast denk ik dat een team met iig heitinga ipv riedewald een stuk sterker en noemenswaardig is.
Opstelling #Ajax :Van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks, Bazoer, Gudelj, Klaassen, El Ghazi, Milik, Fischer. (met punt naar achter)
Schaduwteam #Ajax: Tete, Vd Hoorn, Viergever; Riedewald , Vd Beek, Andersen, Sinkgraven Schone, Menig, Kishna. (met punt naar voren)
zoiets?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk ook dat dit niet de beoogde basis is, al verwacht ik wel dat Tete nu boven Van Rhijn staat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk/hoop dat dit een gemixt elftal is 5 om 5 ofzo
Opstelling #Ajax :Van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks, Bazoer, Gudelj, Klaassen, El Ghazi, Milik, Fischer. (met punt naar achter)
Schaduwteam #Ajax: Tete, Vd Hoorn, Viergever; Riedewald , Vd Beek, Andersen, Sinkgraven Schone, Menig, Kishna. (met punt naar voren)
zoiets?![]()
van Rhijn staat stil in zijn ontwikkeling, beetje concurrentie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit niet de beoogde basis is, al verwacht ik wel dat Tete nu boven Van Rhijn staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waarom zou het zwakker zijn, spelers zijn weer ouder, er is wat bij gekomen, dat het geen enorme stappen vooruit zullen zijn, ok maar achteruit ook weer niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:32 schreef lydeseven het volgende:
[..]
Gudelj kan makkelijk in de basis, vond sinkgrave tekort komen op het ajax middenveld. leuke voetballer maar voegt niks toe, tevens te zwak. gudelj daarentegen heeft bij AZ laten zien dat hij een mooie aanwinst op het middenveld, samen met bazoer en klaassen een sterk en vaardig middenveld. Niet zoals de laatste jaren met oa serero een veel te zwakke opstelling. Daarnaast denk ik dat een team met iig heitinga ipv riedewald een stuk sterker en noemenswaardig is.
Die opstellingen zeggen nog weinig maar wel prettig dat er mogelijkheden zijn![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:32 schreef lydeseven het volgende:
[..]
Gudelj kan makkelijk in de basis, vond sinkgrave tekort komen op het ajax middenveld. leuke voetballer maar voegt niks toe, tevens te zwak. gudelj daarentegen heeft bij AZ laten zien dat hij een mooie aanwinst op het middenveld, samen met bazoer en klaassen een sterk en vaardig middenveld. Niet zoals de laatste jaren met oa serero een veel te zwakke opstelling. Daarnaast denk ik dat een team met iig heitinga ipv riedewald een stuk sterker en noemenswaardig is.![]()
Sinkgraven is de creatieve middenvelder, die moet je sowieso opstellen. Met Bazoer-Klaassen-Gudelj is het te veel van hetzelfde.Oh.![]()
Ik hoop het maar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit niet de beoogde basis is, al verwacht ik wel dat Tete nu boven Van Rhijn staat.
Jij en ik hebben het helemaal gehad met van RhijnOh.![]()
dat punt komt Tete waarschijnlijk ook, de discussies van Rhijn>Greg staan me nog vers in het geheugen, concurrentie is sowieso goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Jij en ik hebben het helemaal gehad met van Rhijn![]()
Ze trainen om 10:30 bij SV De Lutte en verblijven in hotel De Bloemenbeek.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand enig idee waar je precies heen moet om Ajax te zien in de Lutte deze week? Adres oid?![]()
Klopt en ik zeg ook niet dat Tete een wereldspeler wordt. Maar van Rhijn ontwikkeld zich nauwelijks, dus nu mag iemand anders het proberen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat punt komt Tete waarschijnlijk ook, de discussies van Rhijn>Greg staan me nog vers in het geheugen, concurrentie is sowieso goed.
In de jeugd zitten nog een paar talentvolle rechtsbacks verderOh.![]()
Dank uquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ze trainen om 10:30 bij SV De Lutte en verblijven in hotel De Bloemenbeek.![]()
inderdaad, 1 keer falen is ok maar 3 keer is gewoon even een ander proberen, dat de linksback en de rechtsback het voorrecht hadden dat er geen concurrent was kwam hun spel niet ten goedequote:Op woensdag 15 juli 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt en ik zeg ook niet dat Tete een wereldspeler wordt. Maar van Rhijn ontwikkeld zich nauwelijks, dus nu mag iemand anders het proberen.
In de jeugd zitten nog een paar talentvolle rechtsbacks verder![]()
Al heeft Dijks nu ook niet echt een concurrent. Viergever zie ik niet echt als een linksback natuurlijk, en Boilesen zal wel verkocht worden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, 1 keer falen is ok maar 3 keer is gewoon even een ander proberen, dat de linksback en de rechtsback het voorrecht hadden dat er geen concurrent was kwam hun spel niet ten goedeOh.![]()
Sinkgraven is miskoop. Schrijf maar op. Ze hadden die Zyech moeten halen. Nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Sinkgraven is de creatieve middenvelder, die moet je sowieso opstellen. Met Bazoer-Klaassen-Gudelj is het te veel van hetzelfde.![]()
Viergever zal zich volgens Frank wel moeten richten op linksback en Riedewald op links-centraal achter Heitinga. Ik zou het op dit moment omdraaien, maar okay. En dan is er Savastano nog die regelmatig bij de selectie zou moeten zitten a.s. seizoen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heeft Dijks nu ook niet echt een concurrent. Viergever zie ik niet echt als een linksback natuurlijk, en Boilesen zal wel verkocht worden.![]()
Sinkgraven heeft in mijn ogen meer potentie dan Ziyech.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinkgraven is miskoop. Schrijf maar op. Ze hadden die Zyech moeten halen. Nog goedkoper ook.
Sinkgraven heeft bij vlagen al fantastische dingen laten zien en een halfjaartje kunnen wennen. Ook al was dat in een team wat totaal niet liep. Die gaat echt van waarde zijn voor Ajax, dat beloof ik je.Oh.![]()
Zelden zulke onzin gelezenquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinkgraven is miskoop. Schrijf maar op. Ze hadden die Zyech moeten halen. Nog goedkoper ook.![]()
eensquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinkgraven is miskoop. Schrijf maar op. Ze hadden die Zyech moeten halen. Nog goedkoper ook.
Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?![]()
Hopelijk kan Savastano dezelfde stap als Tete maken, door echt de concurrentiestrijd aan te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Viergever zal zich volgens Frank wel moeten richten op linksback en Riedewald op links-centraal achter Heitinga. Ik zou het op dit moment omdraaien, maar okay. En dan is er Savastano nog die regelmatig bij de selectie zou moeten zitten a.s. seizoen.Oh.![]()
Zal natuurlijk kunnen, maar ik denk het niet. Vooralsnog heeft Ziyech bij een veel minder team wel veel meer laten zien. Qua leeftijd allebei even oud toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft in mijn ogen meer potentie dan Ziyech.
Sinkgraven heeft bij vlagen al fantastische dingen laten zien en een halfjaartje kunnen wennen. Ook al was dat in een team wat totaal niet liep. Die gaat echt van waarde zijn voor Ajax, dat beloof ik je.![]()
Ziyech is twee jaar ouder.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal natuurlijk kunnen, maar ik denk het niet. Vooralsnog heeft Ziyech bij een veel minder team wel veel meer laten zien. Qua leeftijd allebei even oud toch?
Sinkgraven heeft echt een goede techniek en goed inzicht. Moet het alleen nog meer om gaan zetten naar rendement, al is hij meer een speler die het tempo gaat bepalen in een wedstrijdOh.![]()
Zal wel geld kosten oid, en daar zijn Nederlanders te gierig voorquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo hebben zelfs de Polen een eigen speler voorop![]()
Wij krijgen nooit eens Robben.Oh.![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Younes is ook aan het trainen wandelenIk weet niet of Sinkgraven meer potentie heeft dan Ziyech, maar ik zie in Sinkgraven een hele sterke speler. Die jongen heeft in het afgelopen halve seizoen al een aantal keren zijn kwaliteiten laten zien. Dat komt wel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft in mijn ogen meer potentie dan Ziyech.
Sinkgraven heeft bij vlagen al fantastische dingen laten zien en een halfjaartje kunnen wennen. Ook al was dat in een team wat totaal niet liep. Die gaat echt van waarde zijn voor Ajax, dat beloof ik je.
Overigens weet ik niet of je Sinkgraven en Ziyech goed kunt vergelijken. Ik denk dat Sinkgraven meer de man van de (steek)passen is en Ziyech meer de man van de individuele actie richting de 16.![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)an-de-strijd-aan.htm
Wel opvallend dat veel spelers vorig jaar het gevoel hadden dat het niet uitmaakte of ze 100% gaven op de training, omdat er toch wel een paar spelers verzekerd waren van een basisplaats.Oh.![]()
Ziyech is sowieso meer een echte nummer 10 die vooral zelf wilt scoren, meer een aanvallers ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Sinkgraven meer potentie heeft dan Ziyech, maar ik zie in Sinkgraven een hele sterke speler. Die jongen heeft in het afgelopen halve seizoen al een aantal keren zijn kwaliteiten laten zien. Dat komt wel goed.
Overigens weet ik niet of je Sinkgraven en Ziyech goed kunt vergelijken. Ik denk dat Sinkgraven meer de man van de (steek)passen is en Ziyech meer de man van de individuele actie richting de 16.
Sinkgraven is een echte middenvelder, die het spel wilt verdelenOh.![]()
Daar verbaasde ik mij ook over. Dat in ieder geval één speler van mening was dat hij net zo goed op 50% kon trainen. Slechte zaak. Als die koppies nu op 100% inzet blijven staan, dan kan je veel meer de breedte van je selectie benutten. Vorig zaten we kennelijk met slechts een half gemotiveerde selectie te koekeloeren...quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)an-de-strijd-aan.htm
Wel opvallend dat veel spelers vorig jaar het gevoel hadden dat het niet uitmaakte of ze 100% gaven op de training, omdat er toch wel een paar spelers verzekerd waren van een basisplaats.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wertha op 15-07-2015 15:47:06 ]![]()
Moet sowieso wel ja. We hebben best een brede selectie dus gewoon iedereen zijn kansen laten afdwingenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik mij ook over. Dat in ieder geval één speler van mening was dat hij net zo goed op 50% konden trainen. Slechte zaak. Als die koppies nu op 100% inzet blijven staan, dan kan je veel meer de breedte van je selectie benutten. Vorig zaten we kennelijk met slechts een half gemotiveerde selectie te koekeloeren...
Oh.![]()
Ja, dat is eigenlijk wat ik bedoel te zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is sowieso meer een echte nummer 10 die vooral zelf wilt scoren, meer een aanvallers ook.
Sinkgraven is een echte middenvelder, die het spel wilt verdelen![]()
![]()
Vind ik te vroeg om te zeggen , mij bevalt hij wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zyech had ik ook graag zien komen , maar dat komt ook omdat ik helemaal niks heb met Klaassen.
Iedereen vindt het een geweldige speler , maar ik zie dat om één of andere manier niet
Ik ben inmiddels overleden![]()
Klaassen speelde vorig seizoen een tijdje heel erg goed op rechtshalf. Hij had ook een tijdje de "Siem de Jong-kwaal" dat hij verstoppertje speelde, maar toen hij zich meer ging bemoeien met de opbouw was hij erg goed. Ook goede diepgang en scorend vermogen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vind ik te vroeg om te zeggen , mij bevalt hij wel.
Zyech had ik ook graag zien komen , maar dat komt ook omdat ik helemaal niks heb met Klaassen.
Iedereen vindt het een geweldige speler , maar ik zie dat om één of andere manier niet
Op 6 moet je hem niet zetten eigenlijkOh.![]()
Ja en Ghazi het niveau van Messi zeker.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk kan Sinkgraven het niveau Eriksen benaderen
![]()
![]()
Het niveau Eriksen toen hij nog bij Ajax speelde hèquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja en Ghazi het niveau van Messi zeker.
Kan hij best halen
Oh.![]()
Kishna die vertrekt lijkt me niet eens een ramp, geen topmentaliteit en een bloedhond van een zaakwaarnemer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Sinkgraven begon echt heel erg goed, en na een paar wedstrijden kon hij opeens ook geen bal meer spelen naar iemand met dezelfde kleur aan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja een jonge speler gaat sneller mee in de malaise van een teamquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Sinkgraven begon echt heel erg goed, en na een paar wedstrijden kon hij opeens ook geen bal meer spelen naar iemand met dezelfde kleur aan.
Oh.![]()
Daarom, hij kan echt wel iets denk ik. We zullen het uiteraard gaan zien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een jonge speler gaat sneller mee in de malaise van een teamA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zodra het team gaat draaien gaat Sinkgraven zich 100% laten zien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, hij kan echt wel iets denk ik. We zullen het uiteraard gaan zien.
Ben dan ook meer tevreden met zijn aankoop dan die van GudeljOh.![]()
Maar Klaassen heeft weer geen passeerbeweging, vindt dat toch wel belangrijk om iets te kunnen creëren. Zijn diepgang en gevoel voor ruimte kan je misschien ook wel gebruiken als een soort valse 6 (quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen speelde vorig seizoen een tijdje heel erg goed op rechtshalf. Hij had ook een tijdje de "Siem de Jong-kwaal" dat hij verstoppertje speelde, maar toen hij zich meer ging bemoeien met de opbouw was hij erg goed. Ook goede diepgang en scorend vermogen.
Op 6 moet je hem niet zetten eigenlijk) , die niet voor zijn verdediging blijft hangen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Maar hij kan dan wel weer snel en kort passen. Passeerbeweging moet dan komen van Sinkgraven, dat is de meer creatieve middenvelder.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar Klaassen heeft weer geen passeerbeweging, vindt dat toch wel belangrijk om iets te kunnen creëren. Zijn diepgang en gevoel voor ruimte kan je misschien ook wel gebruiken als een soort valse 6 () , die niet voor zijn verdediging blijft hangen.
Oh.![]()
Van Rhijn staat niet stil maar gaat achteruit krijg ik vaak de indrukquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van Rhijn staat stil in zijn ontwikkeling, beetje concurrentie kan geen kwaad.![]()
Als verdediger is het vaak ook de bedoeling dat je achteruit gaat (of vooruit), stil staan is nooit goed... HI HA HO dijenkletser...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn staat niet stil maar gaat achteruit krijg ik vaak de indrukNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Liefst een keertje instappen. Achteruitlopen is echt zo'n beetje de grootste beginnersfout die iedere Eredivisie verdediger (nog steeds) maakt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:09 schreef MrStock het volgende:
[..]
Als verdediger is het vaak ook de bedoeling dat je achteruit gaat (of vooruit), stil staan is nooit goed... HI HA HO dijenkletser...![]()
![]()
Hoor de Arena trillen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
![]()
Wie herinnert zich hem nog?
[ Bericht 0% gewijzigd door FireFox1 op 15-07-2015 22:00:33 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe laat is die loting vrijdag....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:
Hoor mezelf er nog net niet bovenuit![]()
2013quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Lijkt me best een aardige jongen, maar hij heeft wel een loser-uitstraling over zich heen jaquote:
Oh.![]()
Mag wel geloosd worden ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopeloos geval, zo min mogelijk inzetten. Liefst nu nog weg.
We hebben toch teveel spelers achterin (niet genoeg kwalitatief goede spelers, maar dat is een andere discussie)Oh.![]()
3 miljoen maartwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:48:05Bij vertrek van @RicardoKishna incasseert #Ajax 3 miljoen euro en 10% bij doorverkoop. Benieuwd naar jullie mening. Goede deal of niet? reageer retweet
Vind ik wel te weinig voor Kishna, wat gewoon een groot talent blijft. Je kan dan ook gewoon hoog inzetten toch
Oh.![]()
Mooie prijs. Hij heeft laten zien dat hij het kan, maar is niet erg constant. Alleen moet hij het bij lazio gelijk laten zien, anders wordt het banken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
3 miljoen maartwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:48:05Bij vertrek van @RicardoKishna incasseert #Ajax 3 miljoen euro en 10% bij doorverkoop. Benieuwd naar jullie mening. Goede deal of niet? reageer retweet
Vind ik wel te weinig voor Kishna, wat gewoon een groot talent blijft. Je kan dan ook gewoon hoog inzetten toch
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
ik voorzie een neerwaartse spiraal bij Kishna, en over 4 jaar terug bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
''Drie miljoen maar?''quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op basis waarvan kost hij drie miljoen?![]()
3 miljoen met 1 jaar contract. 1/4 gepresteerd dan wat Tom de Mul heeft gepresteerd en die ging voor 5 miljoen weg met 1 jaar contract.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit soort figuren ben ik liever kwijt dan rijk. Wat een wereld van verschil is dat met spelers als Fischer en El Ghazi..![]()
Die ene hakbal en z'n goal tegen AZ, blijkbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Drie miljoen maar?''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op basis waarvan kost hij drie miljoen?Gourmetten of steengrillen?![]()
En Klaassen en Cillessenquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort figuren ben ik liever kwijt dan rijk. Wat een wereld van verschil is dat met spelers als Fischer en El Ghazi..
en ook V Rhijn en SchoneFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en die actie tegen Heerenveen(geloof ik) met het door de benen spelen van de opponentquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die ene hakbal en z'n goal tegen AZ, blijkbaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach, straks zal JR of PL weer komen janken dat De Boer niet met lastige spelers om kan gaan. Daar zit 't dus totaal NIET in.![]()
Heeft ajax genoeg versterkingen gehaald om weer kampioen te worden?
of wordt het toch weer psv of feyenoord?Nothing to see here, carry on![]()
PSV wordt gewoon kampioen en Feyenoord derde.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:09 schreef RijstNatie het volgende:
Heeft ajax genoeg versterkingen gehaald om weer kampioen te worden?
of wordt het toch weer psv of feyenoord?
God heeft gesproken.![]()
PSV Kampioen, Feyenoord 5e en Ajax 2e maar wel overwinteren in CL dit jaarquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon kampioen en Feyenoord derde.
God heeft gesproken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had het liefst een iets hogere doorkoop percentage gezien, denkt die bolle mino nou echt dat lazio het beste voor kishna is?hhhhh![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Had het liefst een iets hogere doorkoop percentage gezien, denkt die bolle mino nou echt dat lazio het beste voor kishna is?![]()
![]()
jasper @javans73 · 2m2 minutes ago Losser, Overijssel
Ajax nieuwste aanwinst Yaya Sanago is gearriveerd op de Toekomst, straks op AT5.nl #ajax #at5Gourmetten of steengrillen?![]()
Mike Verweij @MikeVerweij
Net gearriveerd op sportpark De Toekomst: de aanwinst van #Ajax @Yayasanogoal22 die zo in @VUmcAmsterdam wordt gekeurd ...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In De Lutte traint #Ajax in basisformatie. Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Ghazi, Milik, Fischer.
lijkt er meer op deze opstelling
Riedewald eruit Heitinga erin?
Gudelj nog ergens inbrengen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
oops haha, bedoelde riedewaldquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:07 schreef Silenus het volgende:
Viergever eruit Heitinga erin? Die staan er allebei dus niet in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niks mis mee. Mooi dat Tete de kans lijkt te krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
In De Lutte traint #Ajax in basisformatie. Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Ghazi, Milik, Fischer.
Gudelj nog ergens inbrengen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niks meer aan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
Gudelj nog ergens inbrengen?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Frankquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
Gudelj nog ergens inbrengen?![]()
![]()
#inFrankwetrustFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lens wilde best wel graag naar Ajax lees ik net.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)-wel-graag-naar-ajax
http://www.at5.nl/artikel(...)-ik-in-amsterdam-ben
Ik had liever Lens gezien denk ik.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die kostte een miljoen of 13 Oh dat staat ook in dat interviewquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:09 schreef dimmak het volgende:
Ik had liever Lens gezien denk ik.![]()
![]()
Lens is slecht en geen echte buitenspeler.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:09 schreef dimmak het volgende:
Ik had liever Lens gezien denk ik."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Net terug uit de Lutte.
Basisopstelling bij de partij vorm was:
----------------Jasper
--Tete--Veltman--Riedewald--Dijks
-------------Bazoer
-------Davy----------Sink
--Ghazi----Millik----Fisscher
Singkraven nam alle corners.
Bij het "B" team stond Gudelj op "6" , gisteren ook op "6" bij het "A" team.
Interessant om te zien, wellicht is Gudelj dus geen concurrent voor de plek van Singkraven, krijgen we weer Janssen praktijken.![]()
Verder stond Heitinga bij een trainingsvorm op links, en moest steeds crosspassen geven met zijn linker naar de rechterflank. Ook best intressant, want dat zou betekenen dat Heitinga dus voor de LCV uitkomt als vervanger (of basis) voor Riedewald of Viergever. Van der Hoorn is dus de vervanger voor Veltman.![]()
opstelling was hier al voorbij gekomen, wel thx voor de inside info verder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net terug uit de Lutte.
----------------Jasper
-------------Bazoer
Interessant om te zien, wellicht is Gudelj dus geen concurrent voor de plek van Singkraven, krijgen we weer Janssen praktijken.
ik hoop niet dat ze Gudelj gaan misbruiken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Opstelling B team:
--------------------Onanan
--Van Rhijn--Hoorn--Heitinga--Viergever
------------------Gudelj--
-------Andersen-------Van Beek
------Schone----Menig------Kishna![]()
Bazoer op 6 is walgelijk. Echte aanvallende middenvelder die extreem goed en rustig is in de kleine ruimte en heeft een mooie actie. Maar jah, hij is GROOT EN STERK dus hij moet maar gaan verdedigen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net terug uit de Lutte.
----------------Jasper
-------------Bazoer
Interessant om te zien, wellicht is Gudelj dus geen concurrent voor de plek van Singkraven, krijgen we weer Janssen praktijken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Toen Frankie net bij Ajax kwam mochten er geen lange ballen gegeven worden en nu trainen we er zelfs op?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verder stond Heitinga bij een trainingsvorm op links, en moest steeds crosspassen geven met zijn linker naar de rechterflank. Ook best intressant, want dat zou betekenen dat Heitinga dus voor de LCV uitkomt als vervanger (of basis) voor Riedewald of Viergever. Van der Hoorn is dus de vervanger voor Veltman."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Bazoer steekt er op de training die ik net heb gezien ook gewoon bovenuit, wat een speler is dat zeg. In duels echt sterk, fantastische techniek en oog voor ruimte.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bazoer op 6 is walgelijk. Echte aanvallende middenvelder die extreem goed en rustig is in de kleine ruimte en heeft een mooie actie. Maar jah, hij is GROOT EN STERK dus hij moet maar gaan verdedigen.
Andersen, duidelijk de minste eraf.
Na afloop gingen Milik, Fisscher, Schone en Gudelj nog vrije trappen oefenen. Schone en Milik waren de enige die scoorden.![]()
Fisscher Exit!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer steekt er op de training die ik net heb gezien ook gewoon bovenuit, wat een speler is dat zeg. In duels echt sterk, fantastische techniek en oog voor ruimte.
Na afloop gingen Milik, Fisscher, Schone en Gudelj nog vrije trappen oefenen. Schone en Milik waren de enige die scoorden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tijdens de persconferentie in @Bloemenbeek zegt @FrankRonald1970 morgen met #Ajax liever niet tegen #Fenerbahce te loten.
we loten dus Fener...bedankt Frank!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer steekt er op de training die ik net heb gezien ook gewoon bovenuit, wat een speler is dat zeg. In duels echt sterk, fantastische techniek en oog voor ruimte.
Na afloop gingen Milik, Fisscher, Schone en Gudelj nog vrije trappen oefenen. Schone en Milik waren de enige die scoorden.En dan te bedenken dat PSV in hem een centrale verdediger zagquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bazoer op 6 is walgelijk. Echte aanvallende middenvelder die extreem goed en rustig is in de kleine ruimte en heeft een mooie actie. Maar jah, hij is GROOT EN STERK dus hij moet maar gaan verdedigen.![]()
![]()
![]()
Andersen de minste jah? Die moet het puur van zijn techniek en dribbel hebben, raar dat hij op de trainingen zelfs al faaltquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Na afloop gingen Milik, Fisscher, Schone en Gudelj nog vrije trappen oefenen. Schone en Milik waren de enige die scoorden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Bedankt Hansquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lekker veel gescoord ook Yaya Sonogo![]()
Het kan mij niet veel schelen of die kutna blijft of vertrekt . Doet me denken aan Quincy Owusuquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, straks zal JR of PL weer komen janken dat De Boer niet met lastige spelers om kan gaan. Daar zit 't dus totaal NIET in.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het kan mij niet veel schelen of die kutna blijft of vertrekt . Doet me denken aan Quincy Owusu![]()
![]()
![]()
Lijkt erop dat die 3-4-3 gaat spelen tegen de mindere teams? Frank geeft aan dat als hij met een 10 speelt er 4 op het middenveld staan en 3 achterin
Wel schandalig dat Frank vindt dat de opbouw als een huis staat
[ Bericht 29% gewijzigd door gniffie op 16-07-2015 15:49:20 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Geen dank Frans, oftewel weer een spits die er geen reet van kan en er hier weer veel topics geopend gaan worden met # Kut Yaya dit en datquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door WhateverWhatever op 16-07-2015 16:06:41 ]![]()
Ja, of hij legt er 30 in, je weet het niet he?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Geen dank Frans, oftewel weer een spits die er geen reet van kan en er hier weer veel topics geopend gaan worden met # Kut Yaya dit en dat
Get woke, go broke!![]()
Ja want Milik doet het ook zo kut bij Ajax.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Geen dank Frans, oftewel weer een spits die er geen reet van kan en er hier weer veel topics geopend gaan worden met # Kut Yaya dit en dat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is te hopen van wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of hij legt er 30 in, je weet het niet he?
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Nou dan, waarom oordeel je dan nu al?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
Niet zo zeiken over Frank. Door Frank zijn we met een aardige teams meerdere malen kampioen geworden. Nu zat het even tegen en dan ligt het niet aan de spelers maar gelijk aan Frank.
Frank = held en geboren winnaar en heeft zich wel bewezen als coach"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Met zijn puntenaantallen word je normaal gesproken altijd nummer 2 of 3quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:08 schreef Stiggie het volgende:
Niet zo zeiken over Frank. Door Frank zijn we met een aardige teams meerdere malen kampioen geworden. Nu zat het even tegen en dan ligt het niet aan de spelers maar gelijk aan Frank.
Frank = held en geboren winnaar en heeft zich wel bewezen als coachRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar hij is 1 geworden en dat is wat telt. En normaal gesproken valt wel mee als je dat x op rij wordtquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met zijn puntenaantallen word je normaal gesproken altijd nummer 2 of 3"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Maar daar is hij niet alleen verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Maar hij is 1 geworden en dat is wat teltRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar nu wel als het niet goed gaat?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar daar is hij niet alleen verantwoordelijk voor"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Spel is toch wel in een neerwaartse spiraal de afgelopen jarenquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:17 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Maar nu wel als het niet goed gaat?
Maar dan kan je ook bijv Netto en Bergkamp aanpakkenRED ONS HENNIEGOD![]()
En ik maar zoeken wat het resultaat van de loting was, want het was al 12u geweest.... Het is verdomme nog maar donderdag...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Is de loting morgen live op tv?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Das razismusquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:23 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wel jammer dat 'ie geen degelijke Duitse naam heeft.
Younsteiger
Younmann
Younnenfeller
YounzeRED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft Jan Arie van der Heyden nog geen club?
Ik had stiekem verwacht dat Ajax hem zou contracteren als vervanger van Moisander.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ajax leert van de andere clubs. Als Nederlandse club moet je een spits halen die nooit scoort, dan weet je zeker dat je een topscorer binnenhaalt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lekker veel gescoord ook Yaya Sonogo![]()
Zie Bojanquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax leert van de andere clubs. Als Nederlandse club moet je een spits halen die nooit scoort, dan weet je zeker dat je een topscorer binnenhaalt.![]()
Heeft toch ook vrij veel in de spits gespeeldquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelde meer op de flank. Matig voorbeeld, Heeinz jongen toch.
Oh valt op zich wel mee zie ik nu
In dat geval heeft Jordi gelijk![]()
Daarom interesseert mij het wel tegen wiequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het stiekem geen kut tegen wie. Winnen is het devies.![]()
Wat een beerquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Interview met Sanogo
Word er geil van![]()
![]()
Of hij heeft echt nog moeite met Engels of hij is gewoonweg echt dom. Ik word er qua iig niet geil van.... Hopelijk maakt zijn spel veel goed.quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Met Overmars valt alles tegen, dat zal je inmiddels toch wel geleerd moeten hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:04 schreef MrStock het volgende:
[..]
Of hij heeft echt nog moeite met Engels of hij is gewoonweg echt dom. Ik word er qua iig niet geil van.... Hopelijk maakt zijn spel veel goed.![]()
Zo treurig dat Ajax weer een speler- Younes- haalt voor 1 jaar zonder zelfs een optie tot koop. Dat zou je alleen voor de Suarezzen van deze wereld moeten doen, nu heb je er helemaal niets aan, alles dat je investeert ben je na een jaar kwijt. Dan had je beter Zivko kunnen opstellen en laten wennen aan het ajaxspel.![]()
Volgens mij nog nergens getekend, maar die wil toch naar het buitenland?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Jan Arie van der Heyden nog geen club?
Ik had stiekem verwacht dat Ajax hem zou contracteren als vervanger van Moisander.![]()
Je weet dat Younes voor 3 jaar getekend heeft met een optie van nog een jaar ?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:27 schreef AmaninFull het volgende:
Zo treurig dat Ajax weer een speler- Younes- haalt voor 1 jaar zonder zelfs een optie tot koop. Dat zou je alleen voor de Suarezzen van deze wereld moeten doen, nu heb je er helemaal niets aan, alles dat je investeert ben je na een jaar kwijt. Dan had je beter Zivko kunnen opstellen en laten wennen aan het ajaxspel.
Je zult Sanogo wel bedoelen, je kunt 'm ook zo lozen als het niks is en Zivko moet nog veel sterker worden (zowel mentaal als fysiek), Hopelijk gaat het kwartje dit jaar wel vallen bij 'm bij Willem 2Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Stuttgart wilde hem toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens mij nog nergens getekend, maar die wil toch naar het buitenland?![]()
Heb je bovendien geen reet aan, verdedigend erg matig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens mij nog nergens getekend, maar die wil toch naar het buitenland?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Excuus ik bedoel Sanogo die ons door het "grote" Arsenal is geschonken en de laatste vier seizoenen minder goals heeft gemaakt als dat er op twee handen vingers te tellen zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je weet dat Younes voor 3 jaar getekend heeft met een optie van nog een jaar ?
Je zult Sanogo wel bedoelen, je kunt 'm ook zo lozen als het niks is en Zivko moet nog veel sterker worden (zowel mentaal als fysiek), Hopelijk gaat het kwartje dit jaar wel vallen bij 'm bij Willem 2![]()
Gaat zeker gebeuren. Heilig van overtuigd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat het kwartje dit jaar wel vallen bij 'm bij Willem 2![]()
wat wil je danquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:37 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Excuus ik bedoel Sanogo die ons door het "grote" Arsenal is geschonken en de laatste vier seizoenen minder goals heeft gemaakt als dat er op twee handen vingers te tellen zijn.
Nog een spits kopen?![]()
Ajax gokt liever op zo'n speler die er vervolgens 30 in schiet dan dat ze 5+ mil uitgeven voor een speler die er maar 3 maakt. Ik vind het alleen jammer dat ze geen optie tot koop hebben bedongen, maar dan zal Arsenal zijn salaris wel grotendeels blijven betalen ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:37 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Excuus ik bedoel Sanogo die ons door het "grote" Arsenal is geschonken en de laatste vier seizoenen minder goals heeft gemaakt als dat er op twee handen vingers te tellen zijn.![]()
Of ze rekenen erop dat het echt een versterking gaat zijn dit seizoenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:53 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ajax gokt liever op zo'n speler die er vervolgens 30 in schiet dan dat ze 5+ mil uitgeven voor een speler die er maar 3 maakt. Ik vind het alleen jammer dat ze geen optie tot koop hebben bedongen, maar dan zal Arsenal zijn salaris wel grotendeels blijven betalen ofzo.![]()
Ja dus wat ik zei: gokken en hopen dat ie er 30 in schiet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of ze rekenen erop dat het echt een versterking gaat zijn dit seizoen![]()
Zekerheid heb je nooit, of je moet Messi aantrekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja dus wat ik zei: gokken en hopen dat ie er 30 in schiet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb mijn twijfels. Ik hoop het wel, maar hij heeft wel een serieuze reality check nodig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat zeker gebeuren. Heilig van overtuigd.
Nu is streppel wel een kerel waar je geen geintjes mee moet uithalen, dat scheelt weer.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
het is een fransman. Die staan er nou niet echt om bekend om goed Engels te kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:04 schreef MrStock het volgende:
[..]
Of hij heeft echt nog moeite met Engels of hij is gewoonweg echt dom. Ik word er qua iig niet geil van.... Hopelijk maakt zijn spel veel goed.
Al had ik ook wel iets meer verwacht voor iemand die bij Arsenal onder contract staat.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil Praag! (voor de trip)
En anders Wenen. Panathinaikos ook goed maar daar ga ik niet heen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Nee ik wil dat er een optie tot koop bij is, en anders dat ie helemaal niet gehaald wordt en we met Fischer, Zivko en Milik het seizoen doorkomen als spitsen, dat lijkt me een prima trio, zeker vergeleken met deze onbekende Sanogo, die er zeker geen 30 in gaat schieten.quote:![]()
Want Fischer Zivko en Milik gaan er zeker wel 30 in schietenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:55 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Nee ik wil dat er een optie tot koop bij is, en anders dat ie helemaal niet gehaald wordt en we met Fischer, Zivko en Milik het seizoen doorkomen als spitsen, dat lijkt me een prima trio, zeker vergeleken met deze onbekende Sanogo, die er zeker geen 30 in gaat schieten.
Ben blij dat jij al weet hoe Sanogo het gaat doen![]()
![]()
Zivko is gewoon weg nu, die kan je niet even terughalen nu omdat je van gedachten bent veranderd.
Get woke, go broke!![]()
Het punt is dat Zivkovic is verhuurd vanuit het idee dat hij blijkbaar slechter zou doen, iets dat volledig uit de lucht is geplukt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want Fischer Zivko en Milik gaan er zeker wel 30 in schieten
Ben blij dat jij al weet hoe Sanogo het gaat doen![]()
Ohja, dat is waar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens mij nog nergens getekend, maar die wil toch naar het buitenland?
Ik ben benieuwd waar hij eind volgende maand opduikt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is niet uit de lucht geplukt. Zivko moet veel Eredivisie-ritme gaan opdoen en bij Ajax hebben 1. Milik als basisklant en 2. kennelijk de kwaliteiten niet om met sommige karakters om te gaan. Dat bleek wel toen Streppel eigenlijk zijn verbazing uitsprak dat Zivko bij Ajax een moeilijke jongen werd gevonden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:06 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Het punt is dat Zivkovic is verhuurd vanuit het idee dat hij blijkbaar slechter zou doen, iets dat volledig uit de lucht is geplukt.
Streppel grijpt die knaap soms even in zijn nekvel zoals hij dat wellicht in Helmond heeft geleerd (ga je doen wat van je gevraagd wordt of ga je tandjes tuffen?) en zet die kop er even goed op. Dan gaat Ajax daar nog wel plezier aan beleven na het aankomende seizoen.![]()
Stream van de loting hier: http://www.uefa.com/uefac(...)d=2000632/index.htmlSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jawel, maar bestuur zal het wel niet willen. Zal wel weer een ex-Ajacied moeten zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Vermecelli het volgende:
Misschien is Streppel nog wel een redelijke opvolger voor Frank volgend jaar?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Veel te lichtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Vermecelli het volgende:
Misschien is Streppel nog wel een redelijke opvolger voor Frank volgend jaar?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jr kan niet wachten aangezien het allemaal aan Frank ligtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het nu al over volgend jaar hebben ja?![]()
JR heeft gelukkig een ban.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jr kan niet wachten aangezien het allemaal aan Frank ligt![]()
![]()
Hoe krijg je überhaupt een ban voor elkaar op het forum?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR heeft gelukkig een ban.
[ afbeelding ]Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Moderators persoonlijk aanvallen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:06 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt een ban voor elkaar op het forum?![]()
jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef DaveDave09 het volgende:
Zie geen kut op die stream.. zijn ze eerst de kampioensroute aan het doen?Gourmetten of steengrillen?![]()
Hij liet zich gaan over Danny.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:06 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt een ban voor elkaar op het forum?![]()
Handig, stream doet het, maar kan gewoon de briefjes niet lezen.
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: