SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
In de Eredivisie lopen op het moment nou niet echt (buiten Ziyech, Tapia Corona) spelers van non-traditionele top 3 ploegen rond die op termijn een versterking voor Ajax zijn. Dat hebben ze bij Ajax, gok ik zo, ook wel door.![]()
Daarom zoeken PSV en Ajax het ook vooral over de grens voor vleugelspelers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In de Eredivisie lopen op het moment nou niet echt (buiten Ziyech, Tapia Corona) spelers van non-traditionele top 3 ploegen rond die op termijn een versterking voor Ajax zijn. Dat hebben ze bij Ajax, gok ik zo, ook wel door.
En lijkt erop dat Twente die drie spelers dan wel houdt.Oh.![]()
Dat elftalletje met hemelsblauwe shirts , die kunnen er trouwens geen kut van.quote:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Arme Sana.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Sana gesproken, die stikt inmiddels in de dug-out en op de tribune bij Malmø FF.
Kwam op mij wel over als een aardige jongen, maar als je het bij Malmö niet eens redt
Oh.![]()
Ja maar wie zou daarheen moeten dan. Op Klaasengod na zie ik er geen een in de basis staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftalletje met hemelsblauwe shirts , die kunnen er trouwens geen kut van.![]()
Die Kishna . Om dan vervolgens uitgeleend te worden aan de eerste de beste Serie B clubquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar wie zou daarheen moeten dan. Op Klaasengod na zie ik er geen een in de basis staan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Er is wel plek zat op de tribune meestal mazzelt die dan weer meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Kishna . Om dan vervolgens uitgeleend te worden aan de eerste de beste Serie B club![]()
![]()
Kan die meteen de mooie dames hosselen want die zijn er in overvloedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is wel plek zat op de tribune meestal mazzelt die dan weer meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Samen met Braafheid swag swagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die meteen de mooie dames hosselen want die zijn er in overvloed![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)rnationals~a4100953/
Het is te hopen voor het Nederlandse voetbal dat de generatie van Nouri en vd Beek meer talent heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar ze gaan niet meer naar een topclub als versterkingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)rnationals~a4100953/
Het is te hopen voor het Nederlandse voetbal dat de generatie van Nouri en vd Beek meer talent heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Depay, Blindquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet meer naar een topclub als versterking
Al is de generatie na Sneijder, Robben etc ook al mislukt. Die wel die jeugd-EK's wonnen.
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)Oh.![]()
Ik ben pas tevreden als de spelers ook daadwerkelijk een versterking blijken, en als hij nog wat middelmaat kan lozenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Vermecelli het volgende:
Voor de verandering een keer op tijd de selectie op ordeNetto
Oh.![]()
Dat uitgeschakeld worden zegt me ook niet zoveel. Ik meen dat ze laatst wel aardig overklast werden door Frankrijk. Het zou in ieder geval wel weer lekker zijn als er een paar spelers bij zouden komen die wel de Europese top halen. Het is wel erg karig de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Al is de generatie na Sneijder, Robben etc ook al mislukt. Die wel die jeugd-EK's wonnen.
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Paar grote talenten spelen natuurlijk bij ons, vooral voor het middenveld. Klaassen, Bazoer en Sinkgraven zie ik allemaal wel minimaal de Europese subtop halen. En met subtop bedoel ik dan clubs als Liverpool, Sevilla, Dortmundquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat uitgeschakeld worden zegt me ook niet zoveel. Ik meen dat ze laatst wel aardig overklast werden door Frankrijk. Het zou in ieder geval wel weer lekker zijn als er een paar spelers bij zouden komen die wel de Europese top halen. Het is wel erg karig de laatste jaren.Oh.![]()
Omdat Van Gaal ze kent . Zat er iemand als Ferguson , dan waren ze ook naar clubs als Tottenham of Everton gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)RED ONS HENNIEGOD![]()
Depay kan wel echt Europees top wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Van Gaal ze kent . Zat er iemand als Ferguson , dan waren ze ook naar clubs als Tottenham of Everton gegaanOh.![]()
Daar hoort ie dan ook niet thuisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar voor Blind begint het er ook niet best uit te zien![]()
Muah kan op verschillende posities uit de voeten, en ze spelen daar veel potjes. Dus hij zal genoeg aan spelen toekomen denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar voor Blind begint het er ook niet best uit te zienOh.![]()
Kan , maar toen Cocu, De Boer en Davids gingen waren ze al Europese topquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay kan wel echt Europees top wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
dankzij Louis ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)![]()
Als opvulling voor de FA Cup of Liek Cup en tegen de matige ploegen in de PLquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah kan op verschillende posities uit de voeten, en ze spelen daar veel potjes. Dus hij zal genoeg aan spelen toekomen denk ik zo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja tegenwoordig kan je je in deze competitie echt niet meer ontwikkelen tot Europese top. Tussenstapje is dan ook primaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan , maar toen Cocu, De Boer en Davids gingen waren ze al Europese topOh.![]()
Dat deed ie met de vorige generatie bij Barca ook wel natuurlijk. Alleen waren die in mijn ogen ook echt wel beter.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Muah hij zal nog wel meer gaan spelen hoor, toch een lievelingetje van Louisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als opvulling voor de FA Cup of Liek Cup en tegen de matige ploegen in de PLOh.![]()
Bosman arrestje heeft onze competitie de das omgedaan .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja tegenwoordig kan je je in deze competitie echt niet meer ontwikkelen tot Europese top. Tussenstapje is dan ook primaRED ONS HENNIEGOD![]()
Zit er niet om zijn kwaliteiten iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij zal nog wel meer gaan spelen hoor, toch een lievelingetje van LouisRED ONS HENNIEGOD![]()
En de bedragen in andere landen die nog hoger werden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman arrestje heeft onze competitie de das omgedaan .Oh.![]()
Puur kwalitatief gezien heeft hij niks bij United te zoeken nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit er niet om zijn kwaliteiten iddOh.![]()
Lang leve de Sjeiks en Oliebaronnen .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de bedragen in andere landen die nog hoger werden.
Maar zonder dat arrestje en die achterlijke regeling van vrij verkeer hier hadden ze het veel moeilijker gehadRED ONS HENNIEGOD![]()
Voetbal gaat helaas nooit meer eerlijk worden, dat moeten we accepteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lang leve de Sjeiks en Oliebaronnen .
Maar zonder dat arrestje en die achterlijke regeling van vrij verkeer hier hadden ze het veel moeilijker gehad
Het gaat nog meer de pan uitrijzen. Over een jaar of 5 worden er echt middelmatige spelers voor 150 miljoen verkochtOh.![]()
Newcastle koopt over 5 jaar Ted vd Pavert voor 50 milquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal gaat helaas nooit meer eerlijk worden, dat moeten we accepteren.
Het gaat nog meer de pan uitrijzen. Over een jaar of 5 worden er echt middelmatige spelers voor 150 miljoen verkochtRED ONS HENNIEGOD![]()
De situatie van voor het arrest was ook eigenlijk bezopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lang leve de Sjeiks en Oliebaronnen .
Maar zonder dat arrestje en die achterlijke regeling van vrij verkeer hier hadden ze het veel moeilijker gehad![]()
Mondialisering van voetbal eerder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman arrestje heeft onze competitie de das omgedaan .![]()
Maar toen konden kleine landen nog ver komen in Europaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
De situatie van voor het arrest was ook eigenlijk bezopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Je hebt geen contract meer met ons, je krijgt geen geld, je gaat niet spelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar toen konden kleine landen nog ver komen in Europa
Maar je mag niet weg.![]()
Spelers zijn nog steeds koeien ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt geen contract meer met ons, je krijgt geen geld, je gaat niet spelen.
Maar je mag niet weg.RED ONS HENNIEGOD![]()
En wij het klapveequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spelers zijn nog steeds koeien ?![]()
Blind komt natuurlijk in alles tekort voor de top. Depay zal zonder Louis ook bij de top gekomen zijn ja want psg wou hem ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat deed ie met de vorige generatie bij Barca ook wel natuurlijk. Alleen waren die in mijn ogen ook echt wel beter.![]()
Strootman zou ook een wereldtopper zijn dit moment, jammer dat hij dat niet meer kan worden door zijn blessure![]()
Hou op man met je wereldtopperquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Strootman zou ook een wereldtopper zijn dit moment, jammer dat hij dat niet meer kan worden door zijn blessure
Komt ook gewoon tekort voor het absolute topniveau, ook voor zijn blessureOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: