Jij leest ook niet goed. Het gaat puur om haarzelf, dat ze steviger in haar schoenen moet komen te staan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'Beschadigde' vrouwen united. Althans, dat vinden jullie natuurlijk. Stomme mannen ook
Het kan zomaar zijn dat jullie "wellicht ooit in theorie etc enz" goed bij elkaar gepast hadden...misschien enzo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:44 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Hij verwachtte niet dat ik gelijk klaar was, maar omdat ik zo behoeftig was voor geruststelling (en hij dat me niet wou geven), ben ik een paar keer onredelijk geweest: verwijten via de App met vee(eeee)l regeltjesIk wou alleen maar dat hij me vertelde dat hij nog gevoelens voor me had. Hij zei: ik heb jou nooit gevraagd over wat je voor me voelde, want ik wist het.
SORRY maar ik ben niet zo zelfverzekerd als hij. Ik had dat wel nnodig. Maar volgens hem waren mijn stalk Appjes niet bevorderlijk voor een nieuwe kans en dat hij het even wil aanzien. Ik pik het niet dat ik dan degene ben die moet vechten voor een situatie waarin hij me deels heeft gestopt, want ik wist dat dit zou gebeuren vanaf het begin.
Waardeloos dit alles.
Je kunt hem altijd een brief schrijven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:50 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Zit te janken, omdat ik hem al deze dingen had willen zeggen of iig opgelost had willen krijgen. Maar ik moet een keer achter mijn beslissing staan en verder gaan met mijn leven. Het doet veel pijn though.
Goede uitleg. Ja, hij is een heel intelligente persoon en volgens hem was dat nodig voor mij om zover te schoppen binnen dit jaar. Ja, ik heb nu geen vent meer nodig, omdat ik heb geleerd de kracht uit mezelf te halen voor se allerdaagse dingen. Alleen bevorderderlijk is dit niet geweest voor een nieuwe kans voor ons.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan zomaar zijn dat jullie "wellicht ooit in theorie etc enz" goed bij elkaar gepast hadden...misschien enzo.
Maar daar heb jij niks aan nu en op dit moment.
Het kan best zijn dat hij jou daarin heeft gestopt en het zou zomaar kunnen dat hij daar achterliggende redenen voor had (dat werkt wel vaker zo met mannen (vrouwen weet ik niet maar zou ook kunnen) die zeer intelligent zijn). Grote kans alleen dat je die redenen niet kunt achterhalen (tenzij je het hem gewoon vraagt, dan heb je nog de meeste kans te doorgronden wat zijn motivatie was (en misschien heb je dat zelfs al gedaan, ik weet het niet, ik ken je verder ook niet enzo)).
Gezien de manier waarop hij op jouw appjes reageerde, krijg ikzelf het idee dat hij jou niet de -emotionele- steun kon bieden die jij op dat moment (misschien ook gewoon in deze fase van je leven) nodig hebt. In dat geval heb je verder niet veel aan hem. Let wel, die keus zal je uiteindelijk wel zelf moeten maken.
Tip: kijk naar wat op dit moment jouw belangen zijn
Dat kan heel goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:59 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Goede uitleg. Ja, hij is een heel intelligente persoon en volgens hem was dat nodig voor mij om zover te schoppen binnen dit jaar. Ja, ik heb nu geen vent meer nodig, omdat ik heb geleerd de kracht uit mezelf te halen voor se allerdaagse dingen. Alleen bevorderderlijk is dit niet geweest voor een nieuwe kans voor ons.
Dan is het zaak dit uit te gaan zoeken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:35 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Hij is er nu ook klaar mee.
Ik ga kapot van de pijn, ik weet niet waarom.
~~quote:Hij: Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het jammer dat je me continu beschuldigd van het feit dat ik een andere heb. Als je wist hoeveel ik nu werk zou je anders piepen. Weliswaar ik ben blij voor je dat het goed met je gaat. Ik wens je oprecht het besten toe. Het gaat je goed.
Ik: Dat is helemaal niet de reden
Hij: het is goed zo.
Ik: Mag ik je 1x vertellen waar ik echt mee zit aub?
Hij: Laten we dit afsluiten.
Ik: Ik kan het niet sluiten
Hij: Ik heb het vaak genoeg geprobeerd en ik heb vaak genoeg geprobeerd in je te geloven. Terwijl jij continu een smoes of excusees probeert te vinden
Hij: I am done. Ik ben op kantoor. Ik blijf hier tot 1 uur ofzo. Je hebt gezegd wat je wilt. En ik heb altijd je keuze gerespecteerd
Ik: Er is 1 ding wat ik niet heb
Hij: Ga je gang. Hoe dan ook. Ik ben er klaar mee
Ik: Jij hebt mij meerdere malen overgehaald het te proberen terwijl ik niet klaar was. Toen we tegen dingen aanliepen wou je er niet emotioneel voor me zijn. Ik heb me vaak alleen gevoeld. In het half jaar wou ik geruststelling van je en die kreeg ik niet. Iets waar ik zoveel behoefte aan had.
Vervolgens ben ik de boosdoener geworden
Ik de zwakke positie
Omdat ik me niet zo snel ontwikkelde zoals jij dat graag had willen zien. En dan verwachtte je van mij dat ik zou vechten en strijden voor 1%, terwijl je weet hoe moeilijk ik dat vind. Bovenop alles wist je ook dat ik de afgelopen maanden zonder psycholoog heb gestoeid en er dus helemaal alleen voor stond
Elke keer dat ik je heb gestalkt voor een beetje liefde duwde je me van je af. Dat waren mijn moeilijkste momenten. Dat waren VOOR jou de momenten waarop ik elke keer een ander gozer had. Ik ben tekeer gegaan omdat je me zo hard negeerde dat ik me niet meer voor kon stellen dat je ook maar een BEETJE om me gaf
Jij hebt mij een hoge prestatiedruk gegeven door hoe ik door mijn 'periode' heen ging. Ik ben dit traject gestart om met JOU gelukkig te kunnen zijn. En jij wou er niet voor me zijn toen ik je nodig had. Daarna kon je wel verwachten dat ik voor je ga vechten, waar jij me 672773 x hebt weggeduwd.
Ik ben ook blij dat je er klaar mee bent, want je confronteert me en vervolgens kan je me niet de emotionele steun bieden die ik nodig heb. Je verwacht dat ik mezelf fix en als dat je niet bevalt zet je me alsnog aan de kant. Weet je HOE erg ik mezelf heb opgevreten met dit idee? Ik heb nog nooit zoveel mijn best gedaan voor een jongen. Nog nooit zoveel gevochten. Het ging alleen niet zo ideaal omdat jij er niet voor me kon zijn
Hij: Prima. Het is mijn schuld. Dat ik er blijkbaar niet was. Sorry dat ik je bbelemmerd heb
Ik: Ik wou alleen weten of je van me hield. Maanden heb ik het gesmeekt
Hij: Sommige dingen hoor je niet vragen
Ik: Ik had het nodig. Heel erg
Hij: Ik heb de afgelopen maanden als een non geleefd. Ik heb meerdere keren aangegeVen wat mijn lifestyle was. En nu is. Je had zelf de knoop door moeten hakken. Ik verwijt je nu niks. En ik ben oprecht blij voor je
Ik: Het lukte me niet. Ik had geen psycholoog en nog nog steeds niet
Alles wat ik nu heb, heb ik zelf gedaan
Hij: Goed zo. En de rest lukt je ook. Nogmaals.Het gaat je goed. Misschien dat ons paden nog in de toekomst kruisen. Maar voor nu. Ben ik er klaar mee. Je had mij gevraag Dat ik het moest zeggen wanneer ik er klaar mee was. Dat doe ik hierbij. Na je bericht van gisteren weet ik het zeker.
Ik: Wat maakt die ene bericht uit
Wat maakt het verschil
Hij: Laat me aub met rust
Ik: Maar prima. Ik heb het nu ook bevestigd. Iemand die al mijn effort niet kan waarderen en mij de moeite niet waard vindt na alles wat ik heb doorstaan... verdient mij ook niet. Ik heb alles op alles gegooid voor jou.
Hij: Het feit dat je dat durft te vragen. Oké. Prima. Ga verder met je. Het is goed zo
Ik: Toch kan ik zeggen dat ik echt van je heb gehouden. En als dit echte liefde was geweest het wel had overleefd
Ik bedenk nu een paar regels die ik kwijt wil en daarna ga ik ook verder. Je mag het negeren.
Ik blijf het oneerlijk vinden dat jij mij hebt overgehaald om ergens aan te beginnen waarvan ik wist dat het zo zou eindigen. En dat ik nu degene ben die daarvoor moet boeten. Ik vind je oneerlijk. Ik vind dit alles oneerlijk. Ik vind het oneerlijk dat ik nu de boosdoener ben. Dat ik degene ben die in de steek is gelaten. Ik hoop echt dat onze paden niet meer kruisen, want ik vind je echt oneerlijk. Ik ga verder en laat je met rust. Jij kan niet de man zijn waar ik zoveel ellende voor heb moeten doorstaan, in mijn eentje!
Een jaar verspild. Geen minuut meer na dit bericht. Bye!
*hij belde en ik weigerde de oproep*
Ik: Je hebt gezegd wat je wilde zeggen en ik ook. Klaar! Ik stalk je niet meer. Ben je niet waard.
Hij: Laat mij mét rust
Ik: All yours! Contacteer nooit meer. Ik wil niks meer van je horen!
Momentje, geef me even wat tijd om alles te lezen en te overdenken (het is best wel veel enzoquote:
Dat wordt wel beter.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:35 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Ik logeer bij mn ouders en kitten ligt naast me. Soms komt ze me troosten, likt ze mn traantjes... wel cute.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat wordt wel beter.
Ga lekker naar huis, naar je kitten.
Door gedoe in een ander topic duurde het wat langer. Heb de helft ongeveer gelezen en dit viel me op:quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:09 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Ik: Ik wou alleen weten of je van me hield. Maanden heb ik het gesmeektHij: Sommige dingen hoor je niet vragen
Dit is gewoon hartstikke fout geweest van hem.quote:Ik: Ik wou alleen weten of je van me hield. Maanden heb ik het gesmeekt
Hij: Sommige dingen hoor je niet vragen
We liepen tijdens onze relatie ook tegen gebrek aan empathie bij hem aan. Hij begreep niet dat het niet halen van een tentamen en daardoor studievertraging riskeren (heb geen stufi meer), veel ellende kan veroorzaken. Moet veel prestatiebeurs terugbetalen. Het is goed om rationeel te zijn hoor, maar meeleven dat iemand daar veel van schrikt (vooral ik omdat ik veek gekut heb gehad met verkeerde opleidingen). Hij zei altijd: ik heb voor hetere vuren gestaan. Hij is een doorbijter en kan daarom moeilijk inleven in anderen. Ik heb iig niks ervaren van zijn empathie. Hij zei ook in die periode van 6 maanden dat hij het allemaal wel ziet op het moment wanneer we samen zijn, terwijl ik DAG IN DAG UIT aan hem dacht en alleen dit wou horen: ja ik ben nog super gek op je en verheug me op het moment dat we weer samen zijn. Deed hij niet. Alleen dat hij er geen antwoord op wou geven. En dan heel vaak niet reageren op appjes en teledoontjes terwijl hij wel vaak online kwam (voor werk zei hij). Ja ik dacht dat hij met anderen datete. Geen wonder als je ook maar geen enkel seintje krijgt!!!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door gedoe in een ander topic duurde het wat langer. Heb de helft ongeveer gelezen en dit viel me op:
[..]
Dit is gewoon hartstikke fout geweest van hem.
Natuurlijk is het normaal om zoiets te vragen! Misschien dat ik het niet goed gelezen heb? Ik hoop dat dat het is, want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand met zijn intelligentie zo een antwoord op je geeft (en dan vooral op hyet moment dat je aangeeft emotionele steun nodig te hebben).
Ik lees nog even door (kan nog wel even duren verder)
Ik weet zelf dat het heel leuk en aardig is om heel intelligent te zijn (en even voor de duidelijkheid, een genie ben ikzelf ook nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:10 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
We liepen tijdens onze relatie ook tegen gebrek aan empathie bij hem aan. Hij begreep niet dat het niet halen van een tentamen en daardoor studievertraging riskeren (heb geen stufi meer), veel ellende kan veroorzaken. Moet veel prestatiebeurs terugbetalen. Het is goed om rationeel te zijn hoor, maar meeleven dat iemand daar veel van schrikt (vooral ik omdat ik veek gekut heb gehad met verkeerde opleidingen). Hij zei altijd: ik heb voor hetere vuren gestaan. Hij is een doorbijter en kan daarom moeilijk inleven in anderen. Ik heb iig niks ervaren van zijn empathie. Hij zei ook in die periode van 6 maanden dat hij het allemaal wel ziet op het moment wanneer we samen zijn, terwijl ik DAG IN DAG UIT aan hem dacht en alleen dit wou horen: ja ik ben nog super gek op je en verheug me op het moment dat we weer samen zijn. Deed hij niet. Alleen dat hij er geen antwoord op wou geven. En dan heel vaak niet reageren op appjes en teledoontjes terwijl hij wel vaak online kwam (voor werk zei hij). Ja ik dacht dat hij met anderen datete. Geen wonder als je ook maar geen enkel seintje krijgt!!!
Eigenlijk weet je wel genoeg op t moment dat je jezelf vetgedrukte realiseert.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Nu eens bewijzen aan mezelf dat ik geen vent meer nodig heb om dit te overwinnen!
Ergens voel ik me wel opgelucht. Los van dat ik er niet klaar voor ben/was, deze relatie voelde niet goed. Ik was bang om los te laten, zoals bij al mijn andere relaties uit angst om alleen te zijn.
Dat komt omdat je je door hem voelt afgewezen. Je laat je eigenwaarde afhangen van zijn reactie op jou. Je gaat je pas wat waard voelen als hij je begeert. Als hij je afwijst, voel jij je een nobody.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:35 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |