SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De pianomuziek op de achtergrond bij de scène in de Rozenboom tussen Charlie/Isabella en Marcus/Janine in aflevering 2373 lijkt wel op de Rik en Anita-tunequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:36 schreef Frey het volgende:
De Sanders tune is er ook weer.
Checklist:
Ludo tune
Janine tune
Rik en Anita tune 1
Rik en Anita tune 2
Jef en Barbara tune
Sanders tune
GTST tune
Nu nog de Robert en Laura tune.
Dat had ik ook in de gaten ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De pianomuziek op de achtergrond bij de scène in de Rozenboom tussen Charlie/Isabella en Marcus/Janine in aflevering 2373 lijkt wel op de Rik en Anita-tune![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
En die zetten ze dan aan de kant voor een koekenbakker als Frons Servies. Hoewel Ronald waarschijnlijk tijdens het koekenbakken nog mooiere geluiden produceert.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is Schilperoort toch een briljant componist
Was Frons Servies maar een koekenbakker, dan hadden we zijn 'muziek' niet hoeven aanhoren. Hoewel de koekjes van Frons waarschijnlijk een bedreiging zijn voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:59 schreef Frey het volgende:
[..]
En die zetten ze dan aan de kant voor een koekenbakker als Frons Servies. Hoewel Ronald waarschijnlijk tijdens het koekenbakken nog mooiere geluiden produceert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:19 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik moet inderdaad regelmatig lachen met Milan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kon me Daantje als fxcking irritant herinneren, maar ze heeft me positief verrast op de dvdbox. Mening is heel anders als je alles zo achter elkaar ziet en veel gedetailleerder met meer kennis hebbende.
Ik ben nu begonnen aan disc 3, ik vind Robert echt een lul. Dat ie niet aan Milans gevoelens denkt....quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad regelmatig lachen met Milan.
Het is echt anders dan je het je herinnert als je alles zo achter elkaar ziet.
Wees wel gewaarschuwd: ik neem iedere ranking waarin Ludo Sanders niet op 1 staat niet serieus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik ben op het idee gekomen om alle vaste personages uit de GTST geschiedenis te ranken, dus van slechtste naar beste personage. Indien er interesse voor is, kan ik deze ranking in delen wellicht hier posten met een korte uitleg voor hun plaatsing? Iedere dag een aantal personages tot GTST weer begint ofzo? Alleen indien er interesse voor is uiteraard, ik ga niet voor Jan Lul ca 100 personages te analyseren
Ben ik je nu al voorbij qua afleveringen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben nu begonnen aan disc 3, ik vind Robert echt een lul. Dat ie niet aan Milans gevoelens denkt....
En Charlie die Sylvesters naam noemt
Denk het wel..?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik je nu al voorbij qua afleveringen?
Toch niet al bij disc 6?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik je nu al voorbij qua afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:52 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |