Saleproducten en coupons zijn sowieso niet te combineren bij webshopsquote:Op zondag 19 juli 2015 11:37 schreef Musta het volgende:
Toevallig nog een code voor gearbest (ook in sale te gebruiken) ergens behalve die in de TS? :p
maar ze kunnen het pakketje dus wel onderscheppen en vragen om een factuur?quote:Op zondag 19 juli 2015 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
als jou aanschaf prijs onder de 22 euro zit kan je dat aantonen d.m.v. factuur...
Over welke drone hebben we het?quote:Op zondag 19 juli 2015 13:16 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
maar ze kunnen het pakketje dus wel onderscheppen en vragen om een factuur?
dan snap ik niet waarom iedereen dit doet (die iets boven de 22eu besteld): ipv het complete setje alles apart laten komen zodat het onder de 22euro blijft. in dit geval met die drone lijkt me prima idee?
Geef dat aan in de feedback met minder sterren, de enige manier om tot ze door te dringen.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:07 schreef dud0r het volgende:
Waarom doet de aliexpress seller mijn bestelling als verzonden markeren. Een niet werkende tracking erbij en dan na een week een berichtje sturen met een ander tracking nummer.![]()
Zet dat ding dan niet op shipped als het nog niet verstuurd is.
Had gehoopt m'n spullen al binnen te hebben....
Is er iets wat ze niet maken?quote:Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
Xiaomi heeft samen met li-ning zogenaamde smart sportschoenen uit gebracht.
[ afbeelding ]
die van 199 wil ik nog wel eens proberen eigenlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
[ afbeelding ]
ook leverbaar in zwart. Ik wil er een paar!quote:Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar wel wat geschreven erover, maar een echte shootout is het nietquote:Op zondag 19 juli 2015 20:15 schreef l0lownkill het volgende:
Is er misschien een shoutout naar ledstrips? Lijkt me interessant om in te lezen
Ikr, maar ik zit atm in het buitenland en uitgebreid googlen is vrijwel onmogelijk qua databundel/snelheidquote:Op zondag 19 juli 2015 20:18 schreef mitchy112 het volgende:
Gewoon googlen, is geen moeilijkheidsgraad aan eigenlijk wijst zich vanzelf ofja vind ik toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbucks, waar blijf je
Past er eenvoudig een macbook-13 inch in?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoals beloofd en ietwat verlaat, de foto's van de tas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Link: http://eu.banggood.com/Wh(...)ack-wp-Uk-87544.html
Uit het UK warehouse.
Bezorging in 9 dagen.
Heeft zich vandaag alweer bewezen tijdens een dagje uit!
Andere tas:
[ afbeelding ]
Exclusief de kleine pouch voorop.
Dat is een EMT pouch die ik los gekocht heb voor 23 dollar op Amazon.
Links: http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html
http://www.amazon.com/gp/(...)i_detailpage_o00_s00
Gotta freakin' love Tinydealquote:Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou je even de afmetingen moeten vergelijken met de tas.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:09 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Past er eenvoudig een macbook-13 inch in?
Houd er bij die schoenen wel rekening mee dat volgens Mi zelf ze ongeveer een jaar meegaan en daarna het 'smart' gedeelte waarschijnlijk niet meer werktquote:Op zondag 19 juli 2015 22:28 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Gotta freakin' love TinydealZe hebben ze al in presale :
http://www.tinydeal.com/m(...)eisure-p-154390.html
http://www.tinydeal.com/m(...)eisure-p-154391.html
Kwam ik net tegen tijdens een struin door de new arrivals
Maar eerlijk gezegd hou ik 't voor die prijs wel bij m'n MiBand en een paar Nike Air Max om mee te gaan lopen
Dat is met sportschoenen toch geen bezwaar? Maar wat ik het Xiaomi gedeelte van de schoen?quote:Op maandag 20 juli 2015 03:14 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Houd er bij die schoenen wel rekening mee dat volgens Mi zelf ze ongeveer een jaar meegaan en daarna het 'smart' gedeelte waarschijnlijk niet meer werkt
Feitelijk heeft Li Ning gewoon een Mi Band in de zool van de schoen gepropt. Houd het aantal stappen bij, route etc.quote:Op maandag 20 juli 2015 03:26 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat is met sportschoenen toch geen bezwaar? Maar wat ik het Xiaomi gedeelte van de schoen?
Dat is mij nog niet duidelijk.
Maten kloppen gewoon, er zijn alleen verschillende standaarden. Net zoals UK, US, heeft China ook een andere maattabel. Maat 44 China is niet hetzelfde als Maat 44 EU.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:08 schreef Mehari het volgende:
Die maten klopt van geen kant.
Normaal heb ik schoenen maat 42, vorig jaar in Frankrijk schoenen gekocht van maat 43, 42 kon ik niet in, later Rax schoenen gekocht via Aliexpress op lengte maat in cm en dat kwam uit op 44.
Overigens nog steeds tevreden over.
Dat ligt niet per se aan China, heb een keer voor werkschoenen mijn voeten op laten meten, was maat 42, toch had ik voor mijn New Balance hardloopschoenen zeker maat 43,5 nodig.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:08 schreef Mehari het volgende:
Die maten klopt van geen kant.
Normaal heb ik schoenen maat 42, vorig jaar in Frankrijk schoenen gekocht van maat 43, 42 kon ik niet in, later Rax schoenen gekocht via Aliexpress op lengte maat in cm en dat kwam uit op 44.
Overigens nog steeds tevreden over.
offtopic, maar iets wat ik in China wel mis. klassieke auto'squote:Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Mehari het volgende:
Bij veel Aliexpress sellers vind je wel een maat tabel met EU en US maten.
Maar juist daaruit kwam ik op de 44 voor de cm die ik wilde hebben.
Een Mehari is wel te importeren, als je ze demonteert kun je nog net niet in een flatpack verschepenquote:Op maandag 20 juli 2015 09:08 schreef Kenzi het volgende:
[..]
offtopic, maar iets wat ik in China wel mis. klassieke auto's![]()
Altijd al een Mehari willen hebben ... toffe karren.
ontopic, zal eens kijken of ik hier een paar van die Li Ning's te pakken kan krijgen en opmeten.
Twitter postnl voor een 3S code en dan kan je hem gewoon volgen. Heb het weleens meegemaakt hoor dat het zo snel ging, helemaal als het snel wordt vrijgegeven door de douane maar de laatste tijd lijkt het daar wat langer te duren.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
17e een pakket verzonden uit Hong Kong, vandaag al in NL, morgen in huis? Of duurt het nog wel ff als het in Nederland is aangekomen?
Mja geen idee of het met pakketpost komt of met normale post, pakket zou opzich wel door de brievenbus kunnen denk ikquote:Op maandag 20 juli 2015 10:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Twitter postnl voor een 3S code en dan kan je hem gewoon volgen. Heb het weleens meegemaakt hoor dat het zo snel ging, helemaal als het snel wordt vrijgegeven door de douane maar de laatste tijd lijkt het daar wat langer te duren.
Code met je postcode en hsnr invullen op: internationalparceltracking.comquote:Op maandag 20 juli 2015 10:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
17e een pakket verzonden uit Hong Kong, vandaag al in NL, morgen in huis? Of duurt het nog wel ff als het in Nederland is aangekomen?
Mooi. Gouden bestelt. Omdat het kanquote:Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Senic G4 is de meest populaire in dit topic.(zoek maar eens in dit topic)quote:Op maandag 20 juli 2015 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Heb zojuist even de OP aandachtig doorgenomen en daarvoor al even in DIG en GAM gestruind of ik kon vinden wat ik zocht, maar helaas. Dus schiet ik de vraag gewoon af:
Gaming-headset ervaringen gezocht! Ik ben in de markt voor een nieuwe (voor PC). Heeft één van jullie recentelijk een headset gekocht? Zo ja, welke en hoe zijn de ervaringen? Ik heb er via DX en allbuy een paar op het oog, maar persoonlijke aanbevelingen zijn mij meer waard dan de info op de productpagina's.
Leuk. De gouden besteldquote:Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
Ook voor goud en roze:
12.06 dollar met de FOKNLBG couponquote:Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
Ook voor goud en roze:
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Senic G4 is de meest populaire in dit topic.(zoek maar eens in dit topic)
7.1 geluid en goedkoop! Kwaliteit is gewoon normaal. Geen Highend iets ofzo..
Geluid is prima en kan kneitershard(staat hier op max. 10% volume!)
Zojuist de Senic G4 besteld bij Aliexpress. Mijn hartelijke dank! 謝謝quote:
Gedver, vorige week de gouden gekocht voor 15 dollar.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
Ook voor goud en roze:
Nu had ik echt gedacht dat 't 'FUCKPEPPER' ofzo zou zijnquote:
We gaan voor de bling-bling. Merci.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
Ook voor goud en roze:
Ik hoop niet dat het er pauper uit ziet. Volgens mij (en de fotos) is het iPhone achtig goud. En dat ziet er opzicht wel sjiek uit.quote:
Ja klopt, champagne.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:34 schreef TheDoors het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het er pauper uit ziet. Volgens mij (en de fotos) is het iPhone achtig goud. En dat ziet er opzicht wel sjiek uit.
Kreeg vier dagen geleden al wel een track code per mail, alleen die is nog niet geactiveerd.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:49 schreef rene90 het volgende:
Hopelijk komen mijn powerbanks nog even aan voordat ik op vakantie ga :p
Ik stuur je wel wat op als 't moetquote:Op maandag 20 juli 2015 15:49 schreef rene90 het volgende:
Hopelijk komen mijn powerbanks nog even aan voordat ik op vakantie ga :p
Niet een nieuw projectje voor jou om zonnecellen op je dak te bevestigen om op die manier je powerbanks op te laden?quote:
Daar heb ik vorig jaar al aan zitten denken, maar met het rendement dat die (chinese) dingen momenteel bieden, ben je een week aan het laden om 'm vol te krijgen ofzo...quote:Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet een nieuw projectje voor jou om zonnecellen op je dak te bevestigen om op die manier je powerbanks op te laden?
Ik heb inmiddels m'n 3S codequote:Op maandag 20 juli 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Code met je postcode en hsnr invullen op: internationalparceltracking.com
Als hij dan in NL is (voor)bij de douane dan kan je hem daar zien.
PostNL ziet hem hoogstens 1 a 2 dagen eerder in hun systeem (dan is code nog niet gekoppeld aan huisnummer en PC).
Earson 151 / 160 > Xiaomi Speaker, in vrijwel alle opzichtenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:50 schreef BenD het volgende:
Iemand hier toevallig die een Xiaomi bluetooth speaker heeft?
https://www.allbuy.com/de(...)ereo-Sound-Box-33976
Hmm ja, die earson is beter he. Vind dat alleen zo'n lelijk dingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Earson 151 / 160 > Xiaomi Speaker, in vrijwel alle opzichten![]()
Xiaomi heeft alleen bediening via smartphone, is niet waterdicht en geen SD slot.
Besteld, thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:05 schreef rene90 het volgende:
En voor als mensen nog zo'n blitzwolf willen kopen, blitz99 geeft 4 dollar korting dus kom je op 15,99
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-976585.html
Tja, wat moet je ermee? Ga jij elke keer je glas water testen als het hier uit de kraan komt? In Nederland hebben we volgens mij het schoonste water ter wereld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Repeteeltje het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)t-Tool-p-987045.html
Hmm halen of niet? Zou het echt de kwaliteit van water meten?
Grappig maar nutteloos (tenminste in NL). Het meet TDS, de hoeveelheid opgeloste vaste stoffen, in water. Het zegt niks over wat die vaste stoffen zijn. Eigenlijk weet je dus nog weinig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Repeteeltje het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)t-Tool-p-987045.html
Hmm halen of niet? Zou het echt de kwaliteit van water meten?
Ha, nu heb ik hem besteldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:14 schreef Miniem het volgende:
De Xiaomi Bluetooth speaker voor ¤13,84 @ Allbuy met code BMNCZW
https://www.allbuy.com/detail/33976
Nee want hij is nog niet in NL, of die kans is niet zo groot. Soms ligt het wel 2 weken in die terminal. Sweden post is minimaal 3 weken eigenlijk, nog nooit meegemaakt dat het er eerder is. Vaak richting de 4 weken als standaard eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:31 schreef dimmak het volgende:
Jul 13, 2015 - Item received for processing Sweden Posten
03:43 pm - Direct Link, PostNord Receiving HUB
7 Juli besteld, staat wel heel lang hier al op. Moet ik nu een code aanvragen van PostNL?
Best klote eigenlijk. Waarom moet het zo lang duren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee want hij is nog niet in NL, of die kans is niet zo groot. Soms ligt het wel 2 weken in die terminal. Sweden post is minimaal 3 weken eigenlijk, nog nooit meegemaakt dat het er eerder is. Vaak richting de 4 weken als standaard eigenlijk.
Kak, die had ik twee dagen terug op banggood besteld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Ha, nu heb ik hem besteldthanks!
Ik heb deze ook besteld, twee dagen terug. Die earson heb ik ook, die maakt een zeer goed en vol geluid. Hoop dat de Xiaomi ook een beetje goed werkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:50 schreef BenD het volgende:
Iemand hier toevallig die een Xiaomi bluetooth speaker heeft?
https://www.allbuy.com/de(...)ereo-Sound-Box-33976
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.htmlquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef johanndoe het volgende:
Iemand hier misschien enig idee of er goede waterproof koptelefoons of in-ears in china te krijgen zijn?
Kennis van me doet schoonspuit werk en heeft er al diverse om zeep geholpen op deze manier.
Anders adviseer ik hem gewoon een zooi awei's.
Oordopjes hebben helaas een gewone 3.5mm aansluiting nodig. Hij gebruikt ze icm een waterdichte radioquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef dimmak het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.html
Deze heb ik zelf.
De haak op deze foto is een losse ear guide, daarmee kun je iedere dop aanpassen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:46 schreef Tjacka het volgende:
zijn er ook oordopjes met zo'n haak in china?
hardloopoordopjes?
zo iets?
[ afbeelding ]
Oorbescherming dragen is sowieso handig als je met een hogedruk spuit werkt. Goed voor je oren en het volume van je mp3speler hoeft niet zo hoog. Gebruik ik ook altijd tijdens rare klusjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef johanndoe het volgende:
Iemand hier misschien enig idee of er goede waterproof koptelefoons of in-ears in china te krijgen zijn?
Kennis van me doet schoonspuit werk en heeft er al diverse om zeep geholpen op deze manier.
Anders adviseer ik hem gewoon een zooi awei's.
Oh dat wist ik niet thx!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De haak op deze foto is een losse ear guide, daarmee kun je iedere dop aanpassen.
Je hebt ook vaste haken of vaste memory wire, werkt allemaal hetzelfde.
Heb je een budget? Vsonic vsd3, 35 euro, meelectronics m6 20 euro.
De action had laatst Panasonic haakdoppen voor minder dan 10 euro.
[..]
Oorbescherming dragen is sowieso handig als je met een hogedruk spuit werkt. Goed voor je oren en het volume van je mp3speler hoeft niet zo hoog. Gebruik ik ook altijd tijdens rare klusjes.
Eergisteren nog 3 uur met de Karcher staan klooien![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gebruikt hij dit ook, maar gaan ze toch steeds kapot. Niet helemaal zeker, zal het nog eens navragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef monkeybrain het volgende:
Oorbescherming dragen is sowieso handig als je met een hogedruk spuit werkt. Goed voor je oren en het volume van je mp3speler hoeft niet zo hoog. Gebruik ik ook altijd tijdens rare klusjes.
Niet elk design van een oordop is geschikt om ondersteboven in je oren te zitten met zo'n wire guide.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet thx!
Naja ik heb laatst al een koptelefoon gekocht die voor normaal gebruik gaat zijn. Deze dopjes wil ik graag hebben voor het hardlopen. Moet ook nog chinadopjes hebben dus combineer die dan lekker met zo'n haak.
beetje asociaal wel he.. meerdere bestellen...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:34 schreef Dasjonny het volgende:
De eerste paar 10k powerbanks van BG binnen van de actie hier, beter verpakt dan de 10400mah versie destijds![]()
[ afbeelding ]
De 10400 was bij mij net zo verpakt. Netjes in een doosje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:34 schreef Dasjonny het volgende:
De eerste paar 10k powerbanks van BG binnen van de actie hier, beter verpakt dan de 10400mah versie destijds![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:11 schreef mschol het volgende:
beetje asociaal wel he.. meerdere bestellen...
Cadeautjes misschien, of, zoals in mijn geval meestal : genoeg meebestellen voor vrienden die d'r ook 1 willen als ze de jouwe zienquote:
Ik heb er ook één binnen gekregen vandaag van Banggood, en inderdaad beter verpakt. Vorige keer hadden ze ook dat schuim eromheen maar daar kwam het doosje tussendoor. Nu zit het er helemaal omheen met wat tape.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef .Neovo. het volgende:
De 10400 was bij mij net zo verpakt. Netjes in een doosje.
30 euro erbij en je hebt nog een Yi.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe waterproof cases voor de Xiaomi Yi.
De vorige reeks had kwaliteitsproblemen en zijn ze mee gestopt.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
"Groen" () en wit.
Wel erg stevig geprijsd.
Ik heb er ook eentje voor een vriend van me besteld, die was ook enthousiast over de mijne, in dat opzicht snap ik het wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
[..]
Cadeautjes misschien, of, zoals in mijn geval meestal : genoeg meebestellen voor vrienden die d'r ook 1 willen als ze de jouwe zien
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje asociaal wel he.. meerdere bestellen...
Zijn voor vrienden en familie en een extra voor mezelf voor de lange reis naar Frankrijk binnenkort ( zwarte zaterdag kan soms wel lang duren heb ik gemerkt vorig jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De 10400 was bij mij net zo verpakt. Netjes in een doosje.
Maar wat moet je met zoveel powerbanks?
http://androidworld.nl/nieuws/xiaomi-mi-band-1s-aankondiging/quote:'Opvolger populaire fitnessband Mi Band wordt morgen aangekondigd'
Met meer dan 6 miljoen verkochte exemplaren is de Mi Band een groot succes. De simpele fitnessarmband blinkt vooral uit in zijn prijs, maar biedt ook veel mogelijkheden, zoals integratie met Google Fit. De opvolger van de band, de Mi Band 1S lijkt nu morgen onthuld te gaan worden.
Mi Band 1S met hartslagsensor
Volgens een teaser die we via HDBlog.it tegenkwamen kunnen we morgen iets 'geweldigs' verwachten. Die zin is niet vreemd gekozen, het is namelijk het motto van het Chinese Xiaomi: 'Always believe that something wonderful is about to happen'. Op de poster is verder een Mi Band te zien die wel erg veel op de huidige Mi Band lijkt, inclusief het rubberen bandje.
Eerder zagen we al foto's langskomen van de vermoedelijke basisunit van de fitnesstracker. Het is nog niet duidelijk of de 1S een echte opvolger voor de fitnessarmband wordt of dat het gaat om een model dat naast de huidige versie gevoerd gaat worden. De 1S krijgt waarschijnlijk een hartslagsensor aan boord. Over een prijs of beschikbaarheid is nog niets bekend.
Mooier, maar ook net niet. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:38 schreef Erasmo het volgende:
Wellicht dat de 160 in volledig zwart in je smaak valt?
Thanks! Toch maar besteldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:14 schreef Miniem het volgende:
De Xiaomi Bluetooth speaker voor ¤13,84 @ Allbuy met code BMNCZW
https://www.allbuy.com/detail/33976
Dat ze maar komen met de smartwatchquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
http://androidworld.nl/nieuws/xiaomi-mi-band-1s-aankondiging/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |