Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:47 schreef golfer het volgende:
Renske Leijten in je Twitter is altijd leuk en goed. Topwijf.
Sorry hoor, maar de groep mensen die ik bedoel die die 375 niet kunnen ophoesten (en 750 is al helemaal een ramp) hebben ook geen auto en gaan ook nooit op vakantiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Vooral als je bedenkt dat men wel luxe-artikelen als vakanties, auto's etc koopt.
Zorg lijkt me een eerste levensbehoefteEn ja, het is duur maar over het algemeen heb je voor 120 eur per maand een vrijwel onbeperkte toegang tot de basiszorg. Het enige dat me tegenstaat is het systeem. Het systeem is gewoon aan alle kanten rommelig. En zeker die 30 miljoen aan advertenties door zorgverzekeraars staat me ontzettend tegen
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het altijd heel erg gewaardeerd heb dat golfer en Bluezz altijd zo achter een partij hebben gestaan die opkomt voor de allerarmsten in de samenleving. terwijl ze zelf niet tot die groep behoren. Dat zie je weinig. Ik ben het vaak niet met de SP eens, vraag me ook af of het allemaal wel haalbaar is wat ze zouden willen, maar vind het altijd nobel om aan de zwakkeren in een maatschappij te denken ipv alleen aan geld en meer geld en rijken nog rijker maken.
Nou vind ik het sowieso altijd wat triestig als mensen stemmen op een partij die hun eigen belangetjes het beste vertegenwoordigt, in plaats van op een partij waarvan ze denken dat de samenleving er werkelijk beter van wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het altijd heel erg gewaardeerd heb dat golfer en Bluezz altijd zo achter een partij hebben gestaan die opkomt voor de allerarmsten in de samenleving. terwijl ze zelf niet tot die groep behoren. Dat zie je weinig. Ik ben het vaak niet met de SP eens, vraag me ook af of het allemaal wel haalbaar is wat ze zouden willen, maar vind het altijd nobel om aan de zwakkeren in een maatschappij te denken ipv alleen aan geld en meer geld en rijken nog rijker maken.
Dat begrijp ik ook nooit zo goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:01 schreef Isegrim het volgende:
Nou vind ik het sowieso altijd wat triestig als mensen stemmen op een partij die hun eigen belangetjes het beste vertegenwoordigt, in plaats van op een partij waarvan ze denken dat de samenleving er werkelijk beter van wordt.
Isa gaat een taart bakken roerenquote:Op woensdag 15 juli 2015 07:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vrij vandaag, dus ik moet taarten bakkenNou ja, 'bakken', 1 moest een mon chou taart worden, dus dat wordt taart bij elkaar roeren.
Eens!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou vind ik het sowieso altijd wat triestig als mensen stemmen op een partij die hun eigen belangetjes het beste vertegenwoordigt, in plaats van op een partij waarvan ze denken dat de samenleving er werkelijk beter van wordt.
Bijzonder allemaal hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 07:21 schreef minilot het volgende:
New Horizons is weer opgedoken! Alles is goed gegaan! Later in de ochtend de eerste supergoeie foto's van Pluto!
Ik vrees dat veel mensen denken dat als het voor hen goed is, het ook voor de maatschappij het beste is. Die denken helemaal niet verder dan hun neus lang is (of portemonnee dik)..quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vrees dat veel mensen denken dat als het voor hen goed is, het ook voor de maatschappij het beste is. Die denken helemaal niet verder dan hun neus lang is (of portemonnee dik)..
Ja maar mijn zusje is niet dom verder. Daarom irriteert het mij mateloos.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:32 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn ook legio mensen die stemmen op de lijsttrekker omdat ie zo'n mooi jasje aanheeft
Ze stemt iig. Dat doet ook niet iedereen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt.
Mijn zusje stemt VVD omdat ze denkt dat dat dé partij voor ondernemers is. Maar ze is het helemaal niet eens met de VVD.
Heb liever dat ze niet stemt dan dat ze VVD stemt eik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze stemt iig. Dat doet ook niet iedereen.
Deze gedachte heb ik ook al jaren... maar iedereen roept altijd : beter wel stemmen dan niet. Slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:59 schreef minilot het volgende:
'Ze stemt in elk geval', daar ben ik het ook niet mee eens hoor. Ik heb liever dat iemand niet stemt dan dat iemand met een onnozele motivatie stemt, als snap ik heus wel dat wat wel of niet onnozel is voor iedereen verschilt..
Maar ik zou het stiekem helemaal niet gek vinden als je een korte quiz kreeg over de globale standpunten van de verschillende partijen voordat je überhaupt het stemhok in mocht. Dat de uitslag van politieke verkiezingen voor een fors deel wordt bepaald door mensen die zich nergens in verdiepen en/of stemmen vanuit onderbuikgevoelens vind ik een knap onaangenaam aspect van democratie.
Waarmee je dus iedereen gaat weigeren die niet voldoende weet van de politieke programma's? Wat een bullshitquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:59 schreef minilot het volgende:
'Ze stemt in elk geval', daar ben ik het ook niet mee eens hoor. Ik heb liever dat iemand niet stemt dan dat iemand met een onnozele motivatie stemt, als snap ik heus wel dat wat wel of niet onnozel is voor iedereen verschilt..
Maar ik zou het stiekem helemaal niet gek vinden als je een korte quiz kreeg over de globale standpunten van de verschillende partijen voordat je überhaupt het stemhok in mocht. Dat de uitslag van politieke verkiezingen voor een fors deel wordt bepaald door mensen die zich nergens in verdiepen en/of stemmen vanuit onderbuikgevoelens vind ik een knap onaangenaam aspect van democratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |