Nogal jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:06 schreef Isegrim het volgende:
Die man is echt van de pot gerukt. En gewoon een hele nare man.
Die gozer spoort echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:03 schreef liedetector het volgende:
nee ik bedoel die foto met nazi's erop... de cache is te vinden
*edit: hier dus http://www.dailydot.com/politics/donald-trump-nazi-picture/?tw=dd
Maar hele volksstammen kijken op naar die man.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nogal jaWel briljant voer voor de comedyshows
The Daily Show en zo
Dat zeg je nou wel... maar ik ken niemand hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Maar hele volksstammen kijken op naar die man.
Hier niet. Daar wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel... maar ik ken niemand hoor!
Genoeg mensen in Amerika die hem als een soort 'American Dream' zien hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef liedetector het volgende:
Dat zeg je nou wel... maar ik ken niemand hoor!
Hehe zag het in het LL-topic voorbij komen ja..quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:35 schreef golfer het volgende:
SunTav, jullie medewerking voor een wetenschappelijk onderzoek wordt gevraagd:
http://www.haarlemsdagbla(...)t&utm_medium=twitter
Hij gaat zelfs momenteel aan de leiding bij de peilingen van de republikeinse kiezers:quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genoeg mensen in Amerika die hem als een soort 'American Dream' zien hoor.
Nou, dan acht ik de kans groot dat een democraat de verkiezingen gaat winnen als hij de republikeinse kandidaat wordtquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef golfer het volgende:
Hij gaat zelfs momenteel aan de leiding bij de peilingen van de republikeinse kiezers:
http://www.volkskrant.nl/(...)peiling-vs~a4101408/
Never underestimate the power of the stupidquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan acht ik de kans groot dat een democraat de verkiezingen gaat winnen als hij de republikeinse kandidaat wordt
Nou ja, dan ben ik toch heel erg van de 'elk volk krijgt de leiders die het verdient'quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Never underestimate the power of the stupid
Ja.. beetje jammer alleen dat dat ook voor de zgn 'wereldmachten' geldtquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik toch heel erg van de 'elk volk krijgt de leiders die het verdient'
Amerikanen vooral. En die sporen toch al nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar hele volksstammen kijken op naar die man.
Hillaryquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan acht ik de kans groot dat een democraat de verkiezingen gaat winnen als hij de republikeinse kandidaat wordt
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik toch heel erg van de 'elk volk krijgt de leiders die het verdient'
och hemelquote:
Nee, ze wordt hoogstwaarschijnlijk de kandidaat voor de Democrats. Ik heb het liefst Bernie natuurlijk, maar die is behoorlijk links voor Amerikaanse begrippen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:16 schreef liedetector het volgende:
hillary... je maakt een grapje he hoop ik?
Zou wel een stunt zijn, want de laatste democraat die op een normale manier een democraat opvolgt was halverwege de 19e eeuw.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |