quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo grappig, ik wandelde mijn rondje van 10 km, stond er een meneer bij een grote tuin en die vroeg mij binnen om even te kijken want hij zag mij zovaak wandelen (staat een grote afrastering om heen want vlak bij camping, zonder huis erop alleen enorme tuin)
Heb best lang met hem gekletst en heb veel kruisbessen, witte bessen mee gekregen... Lief toch?
De Illuminati hebben de aflevering weggehaald!quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De andere tijden waar Isegrim het over had kan ik ook niet meer vinden.
LOLquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:34 schreef Isegrim het volgende:
De Illuminati hebben de aflevering weggehaald!
Ook goed, als het dan maar geen zakenmensen à la Trump zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegDoe dan een mix van filosofen en zakenmensen
Trumpquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook goed, als het dan maar geen zakenmensen à la Trump zijn.
Wat nu dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:57 schreef liedetector het volgende:
Hahaha jij hebt ook zn laatste twitter misere gevolgd?
Dat pesterijtje met namecalling en dat hij daar dan helemaal boos en verontwaardigd op in gaat? En dat wil president van de VS worden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:57 schreef liedetector het volgende:
Hahaha jij hebt ook zn laatste twitter misere gevolgd?
oh, nog meer twitter miserequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:03 schreef liedetector het volgende:
nee ik bedoel die foto met nazi's erop... de cache is te vinden
*edit: hier dus http://www.dailydot.com/politics/donald-trump-nazi-picture/?tw=dd
Das ook nog een leuke jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, dus niet zijn wisseling van tweets met die ontsnapte drugslord?
Wut?!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:03 schreef liedetector het volgende:
nee ik bedoel die foto met nazi's erop... de cache is te vinden
*edit: hier dus http://www.dailydot.com/politics/donald-trump-nazi-picture/?tw=dd
Ik heb net een klein stukje van die gekeken, en ik denk dat dat ook is wat ik ook in mijn hoofd had als Andere Tijden aflevering.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:08 schreef liedetector het volgende:
LHO net de reporter af gekeken en denk idd dat het degene was die ik niet kon vinden, leuk ook al die tegen strijdigheden in berichtgeving... *jumt
Funny how the mind plays tricksquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb net een klein stukje van die gekeken, en ik denk dat dat ook is wat ik ook in mijn hoofd had als Andere Tijden aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |