Vervelendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Uccie het volgende:
goedemorgen, ik ga de tram weer missen, klote zomerdienstregeling.
Kusje eropquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Uccie het volgende:
Heh, chemo kan rare dingen doen met je smaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:16 schreef timmmmm het volgende:
Nasi om half 7 en dan de chemo de schuld geven als je misselijk bent
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik de friendbear dus ik kan niet lang kwaad blijven.
Dat slaat inderdaad nergens op, laten ze gewoon alles 5 minuten te vroeg vertrekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Uccie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou er ook niet uitzien. Je autoriteit, stijl en klasse is in één klap weg.
Wat is met die troetelbeertjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op, laten ze gewoon alles 5 minuten te vroeg vertrekken.
Ja leuk, maar als je het zelf geschreven hebt, waarom dan niet onder je eigen naam?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:26 schreef Fylax het volgende:
Mijn eerste nieuwsbericht.
Caitlyn Jenner voelt zich vrij
Het komt uit een feed, ik heb wel een zin aangepast.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als je het zelf geschreven hebt, waarom dan niet onder je eigen naam?
Kom dan stoere boiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga iedereen met beertjes als UI klappen.
Dat telt nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het komt uit een feed, ik heb wel een zin aangepast.
Ja nou dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat telt niet
Zelf schrijven met je donder!
Is gewoon toepasselijk, doe niet zo moeilijk johquote:
Waarop toepasselijk? Ik ben toch geen kleuter man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon toepasselijk, doe niet zo moeilijk joh
Zelfs die van Specu zou nog te vrolijk zijn voor jouquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarop toepasselijk? Ik ben toch geen kleuter man.
Ik ben niet voor niks de moppersmurf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs die van Specu zou nog te vrolijk zijn voor jou
Alsof het onverwacht was dat precies de klefste uit die test kwam bij mijquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een raar beertje trouwens zie ik nu pas
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja met die uitstekende tong is wel apart.
Maar mijn bus niet. Dus alles sluit niet meer. Ga ik wel lopen, maar toch.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op, laten ze gewoon alles 5 minuten te vroeg vertrekken.
Ben je er inmiddels al?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar mijn bus niet. Dus alles sluit niet meer. Ga ik wel lopen, maar toch.
Wat is er met jou UI?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs die van Specu zou nog te vrolijk zijn voor jou
quote:
Wil jij soms weer een reeks worden?quote:
Ik heb de Friend bearquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof het onverwacht was dat precies de klefste uit die test kwam bij mij
Het OV van tegenwoordig, je hebt gewoon twee uur vertraging.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar mijn bus niet. Dus alles sluit niet meer. Ga ik wel lopen, maar toch.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de Friend bear
Zullen we vriendjes worden?
quote:Exemplifying the very best qualities of the Care Bears, Tenderheart is thought of the de facto leader of his fuzzy brethren, organizing their efforts to help spread love and care around the world, and keep their own home of Care-a-Lot in working shape. He is responsible for initiating new members into the Care Bear Family by bestowing their very own Belly Badges, and has been directly involved in nearly every major event in their history. Kind, attentive, and (usually) level-headed, this cuddly commander will do everything he can to keep his compatriots in line, and prove that "care" isn't just a four-letter word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |