SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee heb echt al iets van 6 weken niks gedronken. Denk binnenkort weer even glaasje inschenken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zit je weer aan de whiskey broeder?
Nou als je een goeie hebt ben je hier van harte welkom broeder!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee heb echt al iets van 6 weken niks gedronken. Denk binnenkort weer even glaasje inschenken.
Kan je direct enschede weer eens onveilig maken, voelt je vast bekendquote:
En over paar weken gratis upgrade naar Windows 10. Zal qua 'tabletgebruik' een flinke vooruitgang zijn in vergelijking met Windows 8. Dat blijft toch een beetje gemankeerd imhoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:09 schreef Questular het volgende:
Gewoon een tablet maar deze heeft dan een toetsenbord waar je de tablet in kan klikken en in dat toetsenbord zit nog een 500 gb HD schijf verwerkt.
Heb je ooit wel eens Windows8 op een desktop gebruikt? Pure marteling.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
En over paar weken gratis upgrade naar Windows 10. Zal qua 'tabletgebruik' een flinke vooruitgang zijn in vergelijking met Windows 8. Dat blijft toch een beetje gemankeerd imho
Begin maar vast met juicen, vriend.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het doel is ooit 15 % op 125 kilo dus daar mag nog wel hard voor gewerkt worden.
Maar als het makkelijk was zou iedereen het doen..
Insider programma, zijn redelijk stabiele builds atm.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan best leven met 8, maar heb nu Windows 10, is wel een stuk fijner.
Ja hou op, hier op 't werk hebben we een aantal windows 8 bakken. Draai zelf nog Windows 7 met classic theme. Wat dat betreft ben ik een rasautist en kan ik echt niet tegen veranderingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens Windows8 op een desktop gebruikt? Pure marteling.
Ga fietsen joh bollequote:
Mjah insider idd, build 10162. Er is ook al een nieuwere geloof ik, was een RTM candidate.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Insider programma, zijn redelijk stabiele builds atm.
Ik wacht wel even op die launch patchquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah insider idd, build 10162. Er is ook al een nieuwere geloof ik, was een RTM candidate.
Goed. Met jou?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:45 schreef no1uknow het volgende:
zo we zijn weer terug op aarde
hoe is het boys?
Dat had MS toch ook zelf kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:04 schreef Beach het volgende:
zeiken op win8 maar dan niet classicshell installeren
Graag meer achtergrond info.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
"Het valt me erg tegen dat je niet bent komen werken"
"Ik lig in het ziekenhuis, aan de hartmonitoring."
"Dan had je nog steeds even langs kunnen komen.".
.
.
Het begon op een mooie zomerdag, 27 jaar en 364 dagen geleden. Na 24 uur durende weeën bleek het kindeke c_c geen centimeter op te zijn geschoven, en werd ze met een keizersnede te wereld gebracht. 5 kilo schoon aan de haak, gezond als maar zijn kon..quote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
"Het valt me erg tegen dat je niet bent komen werken"
"Ik lig in het ziekenhuis, aan de hartmonitoring."
"Dan had je nog steeds even langs kunnen komen.".
.
.
5 kilo ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het begon op een mooie zomerdag, 27 jaar en 364 dagen geleden. Na 24 uur durende weeën bleek het kindeke c_c geen centimeter op te zijn geschoven, en werd ze met een keizersnede te wereld gebracht. 5 kilo schoon aan de haak, gezond als maar zijn kon..
Het is een neger die kunnen sowieso goed rennen. Wat is het probleem.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:53 schreef JaqenHghar het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)chte-laat-meerennen/
Ahahahaha
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja hou op, hier op 't werk hebben we een aantal windows 8 bakken. Draai zelf nog Windows 7 met classic theme. Wat dat betreft ben ik een rasautist en kan ik echt niet tegen verandering
begint pas over 25 min gvd ;squote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
boefje beetje op kantoor tdf kijken
Maarten is echt wel koning dom lullen, lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
begint pas over 25 min gvd ;s
lekker herbert & maarten op de achtergrond lekker hoor geniten
1v1 me op mijn fixiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:47 schreef Ethanolic het volgende:
geen idee wie dat zijn verder
ik vind fietsen maar een homosport
heb t over kijken vrindquote:
Je moet de finale eens op de radio luisteren. Die lui maken het een hoop spannender dan dat het daadwerkelijk is. Heerlijk met dat TDF-deuntje op de achtergrondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Maarten is echt wel koning dom lullen, lekker
Toevallig net een dochter van 5kg die Selma heet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:46 schreef seto het volgende:
ik werd geboren met een bos haar en blijkbaar was er een turkse vent die de hele tijd jaloers naar mij zat te kijken omdat hij alleen maar dochters had gekregen
Scherpquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:13 schreef Deuce92 het volgende:
Normaal ben ik juist van vrouwen af als ze hoofdpijn hebben.
Dit. Plus als ze pas met hoofdpijn komt op het moment dat het richting seks gaat zal die hoofdpijn ook wel meevallen anders had je het eerder wel gemerkt dat d'r kop zeer doet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:16 schreef fathank het volgende:
seks helpt doorgaans juist goed tegen hoofdpijn. Oa door de betere doorbloeding.
Hij zoekt een excuus om niet als enige een dm te sturenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als dat genoeg is om m'n DM over te laten lopen zijn mannen op fok wel heel wanhopig.
Gewoon hier posten ja toch.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als dat genoeg is om m'n DM over te laten lopen zijn mannen op fok wel heel wanhopig.
Niet echt indruk, eerder in drukken snap jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan Avicci op repeatquote:
Natuurlijk niet. Iemand die alles in de top 40 rotzooi vindt is gewoon een verzuurde kut.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Is toch ook gewoon een prima plaat? Niet alles in de top 40 is rotzooi
Top40 muziek is als een B&F shakebeker. De eckte eckte weten wel beter maar de massa loopt er mee weg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Is toch ook gewoon een prima plaat? Niet alles in de top 40 is rotzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |