I know.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent trouwens aan de beurt
Die heeft een feilloos gevoel voor dit soort dialogen. Je hoeft niet raar op te kijken als ze binnen no-time opduikt hier.quote:
De echte diehards zijn nog bezig en ik moet zeggen dat we erg aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds TriviaCrack gespeeld?
Het is meer een voorgevoel, ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik zal haar het voordeel van de twijfel geven.
Dan ga ik je morgen maar weer eens uitdagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte diehards zijn nog bezig en ik moet zeggen dat we erg aan elkaar gewaagd zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hete pics van moemoe mogen in dm.
Gr gr.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hete pics van moemoe mogen in dm.
Gr gr.
Even quoten voor het nageslacht om te laten zien dat ik een 30+ vrouw over de zeik kan krijgenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 juli 2015 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet over me heen?
Nee, je bent ZOOOOO mooi en lief...
DOEI
Ik heb nog geen furieuze appjes gekregen dus ze heeft denk ik wel door dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft een feilloos gevoel voor dit soort dialogen. Je hoeft niet raar op te kijken als ze binnen no-time opduikt hier.
Doe dat, dan heb ik morgen in de trein wat te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ga ik je morgen maar weer eens uitdagen.
Nog een spelerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ga ik je morgen maar weer eens uitdagen.
Een wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..].
Doet me denken aan zo'n slurf uit het datingsitetopic.
"Ik vindt" ---> Really? Tsja, wat zal ik zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
Flikker eens op met dat blije gezwaai hier, maak lekker een knuffelSC ofzo
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
Flikker eens op met dat blije gezwaai hier, maak lekker een knuffelSC ofzo
Is toch maar een grapje johquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent echt mijn bestie![]()
![]()
![]()
(![]()
![]()
)
Kan je ook zo'n mooi plaatje van sharebear maken?quote:
Wat is dit Harry? Heb je een persoonlijkheidstest gedaan?quote:
En hij weet waar je in Emmeloord de beste Chinese Tomatensoep kunt krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij zou Fokker89 een perfecte NWS-mod zijn. Hij past perfect in het team en is de ideale opvolger van timmmmm.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan je ook zo'n mooi plaatje van sharebear maken?
Waarschijnlijk bij de PLUS, gangpad #3, halverwege, het derde schap van onderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij weet waar je in Emmeloord de beste Chinese Tomatensoep kunt krijgen.
Hij weet wel dat ik een geintje maakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De halve FP crew zit hier, dus Fylax hoort er gewoon bij.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een leuk gifje maken als reactie erop.
Ben alleen niet zo onderlegd erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |