abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154298329
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:04 schreef Harunobu het volgende:
Belastingontduiking wordt ook onbedoeld afgedwongen door Europa en de crisis.

Inderdaad, de Grieken zijn er slecht in het moderniseren en efficiënter maken van hun economie.

Maar bij lange na nog niet zo slecht als de EU is in het 'helpen' van Griekenland.
De Grieken mogen blij zijn dat ze uberhaupt hulp krijgen. Ze zijn nog ondankbaar ook, als je ziet hoe de Duitsers en de EU worden afgeschilderd daar.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_154298368
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:04 schreef Harunobu het volgende:
Belastingontduiking wordt ook onbedoeld afgedwongen door Europa en de crisis.

Inderdaad, de Grieken zijn er slecht in het moderniseren en efficiënter maken van hun economie.

Maar bij lange na nog niet zo slecht als de EU is in het 'helpen' van Griekenland.
Je moet idd eens aan de Europese Rekenkamer gaan vragen hoe goed de EU met de centjes omspringt. Dat gaat zo "goed" (lees slecht), dat sommigen vinden dat die hele Europese Rekenkamer net zo goed kan worden afgeschaft, want de heren en dames bestuurders doen toch helemaal niets met alle door die Rekenkamer geconstateerde gebreken daarin.

https://www.accountant.nl(...)-rekenkamer-maar-af/
I´m back.
pi_154298399
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De Grieken mogen blij zijn dat ze uberhaupt hulp krijgen. Ze zijn nog ondankbaar ook, als je ziet hoe de Duitsers en de EU worden afgeschilderd daar.
Ik zou niet weten wat daar in de WOII gebeurt is?
  maandag 13 juli 2015 @ 14:12:42 #229
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154298401
are we infinite or am I alone
pi_154298414
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet idd eens aan de Europese Rekenkamer gaan vragen hoe goed de EU met de centjes omspringt. Dat gaat zo "goed" (lees slecht), dat sommigen vinden dat die hele Europese Rekenkamer net zo goed kan worden afgeschaft, want de heren en dames bestuurders doen toch helemaal niets met alle door die Rekenkamer geconstateerde gebreken daarin.
De Europese rekenkamer functioneert zoals de lidstaten willen dat hij functioneert.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_154298419
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Voor Europa en de crisis betaalden ze natuurlijk netjes alle belastingen :')
Ik zou het niet weten, ben wel een paar keer daar op vacantie geweest en toen was de gulden nog hier.
Honger heb ik er niet geleden toen, en het zag ook wel onderhouden uit, zelfs in de mindere buurten.
pi_154298420
quote:
Witness the shitness.
pi_154298432
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De Europese rekenkamer functioneert zoals de lidstaten willen dat hij functioneert.
Ja, en al 20 jaar wordt de boekhouding door Rekenkamer afgekeurd vanwege onrechtmatigheden, en toch wordt alles weer goedgekeurd door het EP.
I´m back.
pi_154298441
quote:
Maar eigenlijk wilde Schäuble toch juist liever een Grexit en zijn het de Fransen geweest die Griekenland hebben gepusht om toch maar het horrorpakket te accepteren, toch?
  maandag 13 juli 2015 @ 14:15:50 #235
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_154298448
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:55 schreef Molurus het volgende:

Met 'Europa' bedoel je hier vermoed ik 'de Europese politiek'. Althans, ik heb niet de indruk dat dit nu geldt voor de gemiddelde Europeaan.
Ik bedoel het merendeel van het EP, de commissarissen en de machthebbers van de EU en/of Eurolanden. Als je kijkt naar de bevolkingen van de EU landen, dan geldt voor de meesten (lage en middenklasse) dat zij er op achteruit zijn gegaan.
Het probleem is dat ik niet kan bewijzen dat dit op konto van de EU te schrijven is, maar ik vermoed dit wel. Het hele bezuinigingscircus (= lastenverzwaring voor de burgers) heeft en gaat niets opleveren voor die burgers en dient er alleen maar voor om overheidstekorten op te lossen en meer geld naar Brussel te brengen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_154298455
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De Grieken mogen blij zijn dat als ze uberhaupt hulp krijgen. Ze zijn nog ondankbaar ook, als je ziet hoe de Duitsers en de EU worden afgeschilderd daar.
Het blijft een volk dat heerszuchtige leiders voortbrengt en anderen niet gunt wat het zelf heeft gekregen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154298476
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het blijft een volk dat heerszuchtige leiders voortbrengt en anderen niet gunt wat het zelf heeft gekregen.
Ben jij dan anders, ik niet hoor, wat ikzelf heb verworven geef ik ook niet af.
pi_154298477
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en al 20 jaar wordt de boekhouding door Rekenkamer afgekeurd vanwege onrechtmatigheden, en toch wordt alles weer goedgekeurd door het EP.
Het gaat fout bij de individuele lidstaten helaas, niet bij de EU zelf. Zelf vindt ik het ook niet goed, maar dit mankement ligt bij de lidstaten wier boekhouding niet op orde is.
pi_154298487
quote:
Nazi grapjes, origineel hoor.

Poetin keurt dit goed.
Naturheilmittel
  maandag 13 juli 2015 @ 14:19:52 #240
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154298528
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Nazi grapjes, origineel hoor.
Zeg dat tegen Syriza, verscheen in hun partijblad.
quote:
Poetin keurt dit goed.
Bron?
are we infinite or am I alone
pi_154298531
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ben jij dan anders, ik niet hoor, wat ikzelf heb verworven geef ik ook niet af.
Ik heb nog nooit iemand afgeperst en ik heb nog nooit om kwijtschelding van een schuld en hulp gevraagd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154298540
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Het gaat fout bij de individuele lidstaten helaas, niet bij de EU zelf. Zelf vindt ik het ook niet goed, maar dit mankement ligt bij de lidstaten wier boekhouding niet op orde is.
Tuurlijk begint het bij de lidstaten maar het controlemechnisme werkt niet. Geen wonder ook; dat zijn allemaal clowns die het liefst tegen zo weinig mogelijk moeite hun 10.000 euro p/m willen incasseren.
pi_154298574
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand afgeperst en ik heb nog nooit om kwijtschelding van een schuld en hulp gevraagd.
Ik ook niet hoor, maar als er een weg is om die te gaan, zonder opstakels dan ga ik die.
pi_154298603
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Ja, maar het zijn de EU centjes waar het om draait of niet?
I´m back.
pi_154298713
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar het zijn de EU centjes waar het om draait of niet?
Ja, en als de EU lidstaten niet kunnen aantonen wat ze er mee hebben gedaan of dat niet doen kan de rekenkamer de rekeningen en het budget ook niet goedkeuren.
pi_154298772
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Ja, en als de EU lidstaten niet kunnen aantonen wat ze er mee hebben gedaan of dat niet doen kan de rekenkamer de rekeningen en het budget ook niet goedkeuren.
En dus zou je verwachten dat de bestuurders dus ook niet akkoord gaan, en uitzoeken wat er wel met die centjes is gebeurd. Maar dat gebeurt dus niet. Dus de deur staat wagenwijd open voor fraude. En dat gebeurt dan ook.
I´m back.
pi_154298813
quote:
10s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er zijn hele redelijke inschattingen over gemaakt. Maar je komt er zelf mee aan dat het een beter alternatief zou zijn. Dat kan dan ook niet volgens je eigen redenatie.
Je snapt zelf ook wel dat een land met grote schulden niet nog meer schulden moet maken.
Daarnaast is het elke keer zelfde verhaal, Griekenland heeft hulp nodig, geld word weer gegeven, geld is op, beloften zijn weer niet nagekomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154298847
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dus zou je verwachten dat de bestuurders dus ook niet akkoord gaan, en uitzoeken wat er wel met die centjes is gebeurd. Maar dat gebeurt dus niet. Dus de deur staat wagenwijd open voor fraude. En dat gebeurt dan ook.
Dat is hoe de individuele lidstaten dat willen. Nederland zou een voorstel kunnen doen om dit te hervormen als we er toch zo mee zitten. Maar blijkbaar vinden we de gang van zaken normaal en doen er niks aan.
pi_154298878
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Dat is hoe de individuele lidstaten dat willen. Nederland zou een voorstel kunnen doen om dit te hervormen als we er toch zo mee zitten. Maar blijkbaar vinden we de gang van zaken normaal en doen er niks aan.
Nee, het is een grote puinbak, net zo'n grote puinbak als Griekenland.
I´m back.
pi_154298892
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Nederland een voorstel, doet Nederland het beter als zijn of haar buurlanden?
Economisch bedoel ik dan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')