http://www.looopings.nl/w(...)je-Fata-Morgana.htmlquote:De Efteling noemt de anekdote 'onwaarschijnlijk'. De vriendinnen zelf zijn geschrokken van alle commotie en hebben hun beweringen inmiddels ingetrokken. "Na veel heisa op internet willen we jullie even laten weten dat er precies niks van dit verhaal waargebeurd is." Ze hebben 'een ontzettend leuke dag gehad'.
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Nee, niks knuffelen en theedrinken. Dat is de ziekte in dit land waardoor er nu zoveel misgaat met de jeugd. Altijd maar dat "laten gaan" en naar psychologen luisteren die alleen maar hun mening kunnen geven in allerlei lijvige rapporten, maar zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun adviezen, ho maar!
Als een kind consequent vervelend is en de ouders die doen ook niks. Gewoon actie ondernemen en dan is dat ten eerste verzoeken en daarna tikken. Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
Oeh... dat is zo slecht inderdaad. Tenenkrommend inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze veel Toren C. gekeken, dat is ook al zo hilarisch.
Ligt aan de leeftijd. Niet alle kinderen zijn debiel.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.
Ik sla over het algemeen geen retards, eerder de ouders van voorgenoemde retards die een gebrek aan opvoeding hebben gehad.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.
Als jouw kind ondanks een reeds gegeven waarschuwing en ondanks een wegkijkende ouder toch niet doorgaat met het winkelkarretje steeds op mijn hakken te duwen hoef ik dat karretje niet naar achteren te trappen.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij dat gebroed gewoon normaal opvoed heb je daar ook geen last van.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:
Maar Iwanius de internetridder kan je makkelijk hebben, naar eigen zeggen, dus helaas. Die tikt je zo het ziekenhuis inquote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben zelf uiteraard ook internetridder, 93kg puur spier en ik train al 15 jaar UFC. Volgend weekend vecht ik voor de titel.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar Iwanius de internetridder kan je makkelijk hebben, naar eigen zeggen, dus helaas. Die tikt je zo het ziekenhuis in
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef DeLepelaar het volgende:
O STOND ER AL EEN PAGINA TERUG. SORRY.
Efteling ontkracht 'broodje aap'
KAATSHEUVEL -
Er is zondag waarschijnlijk geen jongetje uit een bootje in Efteling-attractie Fata Morgana geduwd. Dat laat een woordvoerder van het pretpark weten.
Foto: ANP
,,Het lijkt ons zeer onwaarschijnlijk", zegt de woordvoerder tegen Omroep Brabant. ,,Er is ons niks opgevallen. We hebben geen nat jongetje gezien en we hebben ook geen rare beelden op de videocamera's gezien. Daarnaast hebben we het hele weekend geen parkverbod uitgedeeld. Alles lijkt er dus op dat dit een broodje-aapverhaal is."
De website Looopings meldde zondag op basis van een facebookbericht dat een vrouw uit de Efteling zou zijn gezet nadat ze een irritant jongetje het water zou hebben ingeduwd.
Als ik Christina Maria Feenstra google, kom ik uit op 'de hetestewardshyves' #ikkeurhetgoedquote:
Adults Only, prima initiatief voor hotels of restaurants, maar een pretpark? In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat..... Dan heb je toch ook een bepaald niveau, zeg maar.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:37 schreef BaardaapAd het volgende:
[ afbeelding ]
Corendon maakt er reclame mee; vakantieresorts waar kinderen niet welkom zijn. Er zijn ook restaurants waar kinderen niet worden toegelaten.
Eigenlijk zouden pretparken ADULTS ONLY dagen moeten inplannen; tussen de schoolvakanties door natuurlijk. Gewoon dat er jaarlijks wat dagen zijn dat ook schoolreisjes en heel jonge kinderen* niet worden toegelaten.
Nou zijn het eigenlijk niet de KINDEREN die het probleem zijn; het zijn van die klote ouders die denken dat hun kinderen kleine engeltjes zijn. Ondanks dat het tegendeel voortdurend bewezen wordt. Die eigenlijk kindermishandelaars zijn (als een kind niet gaat klieren na meer dan anderhalf uur in een restaurant aan een tafel zitten, dan is er met dat kind echt wat mis).
Maar hee, natuurlijk mag je niets DOEN. Van andermans kinderen blijf je af. Dus dat die 'dame' er uit is gezet? Terecht.
http://www.volkskrant.nl/(...)bestraffen~a3049200/
Anderzijds, je mag eigenlijk ook niets ZEGGEN (linkje) want dan zijn 'de ouders van' diep beledigd (sommige worden agressief) omdat hun engeltje toch lief en leuk en aardig en het kind moet zich toch kunnen ontplooien (U begrijpt, een broekpak in de Appie ging met mij de discussie aan omdat ik het niet fijn vond dat haar oogappeltje overal aan zat) en ....
* de laatste keer dat ik - off season - in de Efteling was (heerlijk rustig, nergens hoeven wachten) liepen er redelijk wat opa's en oma's met kleine kleinkinderen rond; die kinderen in van die wagentjes vaak. Na een uur of wat kwam er een tweetal bussen met schoolkinderen; welopgevoede jeugd (dus niet uit de randstad of Leerdam, dat was wel duidelijk)
Ik ga elk jaar naar een pretpark. Zonder kinderen. Pretparken zijn namelijk voor iedereen, niet alleen voor jong grutquote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Adults Only, prima initiatief voor hotels of restaurants, maar een pretpark? In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat..... Dan heb je toch ook een bepaald niveau, zeg maar.
Exactly my point.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar naar een pretpark. Zonder kinderen. Pretparken zijn namelijk voor iedereen, niet alleen voor jong grut
Maar als er alleen volwassenen zouden komen, is imo de hele sfeer anders. Ik zou het iig niks vinden. Maar nu ben ik ook niet echt pretpark-minded.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga elk jaar naar een pretpark. Zonder kinderen. Pretparken zijn namelijk voor iedereen, niet alleen voor jong grut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |