Zonde van het geld, ze luisteren toch niet naar de uitslagquote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom geen referendum onder de Europeanen over deze kwestie? Lijkt me logisch en voor de Grieken heel goed te begrijpen.
Yup dat gaat hem niet meer worden dus, Finland gaat nee zeggen toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus parlementen moeten wel goedkeuring geven.
Het gaat gewoon via de nationale parlementen hoor. Finland is nog het lastigst.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, jammer. Wat leven we toch in een fijn democratisch geheel.
Ik heb mijn hoop ook op de Finnen gezet.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup dat gaat hem niet meer worden dus, Finland gaat nee zeggen toch?
Mogen jouw kinderen zelf beslissen hoeveel zakgeld ze krijgen?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom geen referendum onder de Europeanen over deze kwestie? Lijkt me logisch en voor de Grieken heel goed te begrijpen.
Is faillissement een beter alternatief?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, een grote middenvinger opsteken naar dit wurg akkoord, en ja, inhoud is toch al bekend geworden?
quote:Op maandag 13 juli 2015 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon via de nationale parlementen hoor. Finland is nog het lastigst.
FAZquote:Am Mittwoch soll das griechische Parlament abstimmen, danach wird die Eurogruppe formal ein Signal geben - dann sind die übrigen Parlamente aufgerufen zuzustimmen (darunter etwa der Bundestag und die Parlamente in den Niederlanden und Finnland).
Wichtig ist die Reihenfolge: Erst müssen die Griechen abstimmen und beschließen, dann die übrigen Parlamente.
Griekenland heeft niks meer te zeggen, is overgenomen door Europa. In een notendop.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:26 schreef OmniRocket het volgende:
Ik snap #thisisacoup niet, wie legt het even uit?
Ja, dat zeg ik even later ook, lezen Frits!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon via de nationale parlementen hoor. Finland is nog het lastigst.
twitter:rohy twitterde op maandag 13-07-2015 om 09:24:09samenvattend: de grieken zeggen in een referendum nee tegen een deal en als compromis komt er dan een akkoord dat nog verder gaat. reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef Injetta het volgende:
Wat zullen de OXI stemmers zich genaaid voelen zegquote:Op maandag 13 juli 2015 09:28 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:rohy twitterde op maandag 13-07-2015 om 09:24:09samenvattend: de grieken zeggen in een referendum nee tegen een deal en als compromis komt er dan een akkoord dat nog verder gaat. reageer retweet
Het was dan ook wel heel naïef van de OXI stemmers.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zullen de OXI stemmers zich genaaid voelen zeg. Als dit in NL zou gebeuren zouden er zelfs, als we een keer niet te lui zijn, best wat protesten komen gok ik. Griekenland? Daar word de boel afgebroken denk ik.
Het is of een meesterzet van de EU, dit gedrocht, of het backfired als een gek. Kan nog alle kanten op denk ik.
Ja, als het land later failliet gaat dan is er nog veel meer geld in gestoken dat nooit meer terug komt.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is faillissement een beter alternatief?
Die hebben zichzelf genaaid. Een referendum of je je schuld gaat terugbetalen, hoe kom je erop.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zullen de OXI stemmers zich genaaid voelen zeg. Als dit in NL zou gebeuren zouden er zelfs, als we een keer niet te lui zijn, best wat protesten komen gok ik. Griekenland? Daar word de boel afgebroken denk ik.
Het is of een meesterzet van de EU, dit gedrocht, of het backfired als een gek. Kan nog alle kanten op denk ik.
Dat is wel verdraaing van de werkelijkheid. Griekenland heeft een aantal oude afspraken niet uitgevoerd, net zoals dat de Trojka toegang werd ontzegtquote:
Ik wil het wel hoor en ben echt niet de enige.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
De Grieken willen het niet, wij willen het niet, alleen de Europese regeringsleiders willen het. Democratie is inderdaad ver te zoeken.
Geloven in democratie? Ja, bijzonder naïef als je lid word van de EU.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het was dan ook wel heel naïef van de OXI stemmers.
Bovendien kan ik weer eens normaal naar mijn werk, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:32 schreef remlof het volgende:
Mooi, kunnen we toch op vakantie naar Griekenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |