Dat is het nu ook, dus dat maakt geen verschil.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan was Griekenland failliet gegaan en waren er ineens honderden miljarden geleend geld verdampt.
Vrees dat dit wel eens de werkelijkheid kan worden idd..quote:Op maandag 13 juli 2015 09:02 schreef Injetta het volgende:
Akkoord? Tsipras moet nu met de strop om zijn nek het volk alles door de strot zien te duwen?
Ik geloof niks van dat het iets is daadwerkelijk zal gaan werken. EU stort 85 miljard euro. Tsipras krijgt geen maatregel voor elkaar. Regering valt uit elkaar. Chaos eb over een paar maanden deadline nr. Zoveel. Alle miljarden verdampt en we staan weer op exact hetzelfde punt. Alleen nog slechter en met elkaar nog armer.
Zo is het de laatste keren ook gegaan dus ja, waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vrees dat dit wel eens de werkelijkheid kan worden idd..
Daar heeft de Nederlandse bevolking zelf voor gestemd.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:10 schreef Loekie1 het volgende:
Ik begrijp nu waarom al het verenigingsleven in Nederland ontmanteld wordt - geen subsidies meer - de huurhuizen niet meer opgelapt worden, bibliotheek niet meer gratis is enzovoort enzovoort.
Niet helemaal, Tsipras moet nu eerst uiterlijk woensdag een hele berg wetsvoorstellen door het Griekse parlement zien te krijgen en pas daarna komt er geld. Tenminste, dat was het voorstel gisteravond.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:02 schreef Injetta het volgende:
Akkoord? Tsipras moet nu met de strop om zijn nek het volk alles door de strot zien te duwen?
Ik geloof niks van dat het iets is daadwerkelijk zal gaan werken. EU stort 85 miljard euro. Tsipras krijgt geen maatregel voor elkaar. Regering valt uit elkaar. Chaos eb over een paar maanden deadline nr. Zoveel. Alle miljarden verdampt en we staan weer op exact hetzelfde punt. Alleen nog slechter en met elkaar nog armer.
Ik was tegen de Euro.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar heeft de Nederlandse bevolking zelf voor gestemd.
Nee, die macht ligt gewoon bij de premier geloof ik...quote:Op maandag 13 juli 2015 09:13 schreef Scrummie het volgende:
Dit moet nog wel goedgekeurd worden door alle regeringen toch? Duitse raad, Finland, kamer in NL?
Ah oke, jammer. Wat leven we toch in een fijn democratisch geheelquote:Op maandag 13 juli 2015 09:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, die macht ligt gewoon bij de premier geloof ik...
Had griekenland een alternatief?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:01 schreef Scrummie het volgende:
Een deal. Echt, wat heeft Griekenland zich hard in z'n kont laten neuken. Ongelofelijk. En wat heeft de EU wederom zijn ware aard laten zien! Binnenkort (lees; aantal jaren) komt dit machtspelletje ook bij u in de buurt!
Ja, een grote middenvinger opsteken naar dit wurg akkoord, en ja, inhoud is toch al bekend geworden?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had griekenland een alternatief?
Jij kent de inhoud van het akkoord?
FAZ blogquote:Dijsselbloem: Es gibt einen Fonds, in den griechische Vermögenswerte eingebracht werden. Der Fonds soll diese dann verkaufen und mit dem Geld sollen Schulden abbezahlt werden und die griechischen Banken rekapitalisiert werden.
Bis zu 25 Milliarden Euro aus dem Fonds sollen für die Banken verwendet werden, der Rest so jeweils hälftig in den Schuldendienst fließen und von der griechischen Regierung investiert werden können.
Dus parlementen moeten wel goedkeuring geven.quote:Several national parliaments will need to give their approval, including the Greek parliament, says Tusk.
Omdat ze de uitslag al weten.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom geen referendum onder de Europeanen over deze kwestie? Lijkt me logisch en voor de Grieken heel goed te begrijpen.
Als wetten doorgevoerd worden, dan zullen de hevige protesten die daarop volgen, zorgen dat de Griekse regering valt. Dan komen er nieuwe verkiezingen en worden die wetten gewoon weer terug gedraaid.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:17 schreef Injetta het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd wat dat akkoord inhoudt.
Als de voorwaarde is, eerst alles in 3 dagen even doorvoeren, ben ik benieuwd hoe dat kan.
Als het is op basis van beloftes, dan weet je dat er sowieso niks van terecht gaat komen.
Volgens mij zijn we het geld kwijt en zijn we met z'n allen gewoon nog weer een stuk verder de shit in gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |