Hoezo? Dit valt prima te lezen.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
verhalen schrijven over twitter
doe dan een link naar een blogje of voor mijn part een pastebin.
er is een app voor, zoals onderin staatquote:
quote:
Nee, Frank de Boer is er nu trainer.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit MLS. Maar het is nu wat beter aan te gluren dan een paar jaar geleden?
Ik kijk het nog steeds zelden hoor, dus ik zou het niet weten. Heel soms zie ik wel eens wat potjes met Ibrahimovic voorbij komen en dat is wel vermakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rickertman.
#neverforget
Ik kijk echt nooit MLS. Maar het is nu wat beter aan te gluren dan een paar jaar geleden?
Netjes !quote:Op maandag 3 juni 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/MLS/status/1135405025910562816
Zlatan met de omhaal.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die stadions zitten goed vol daar, zelfs de grote football-stadions die gebruikt worden voor de MLS. En het niveau is aanmerkelijk hoger als in Nederland, maar goed dat is geen nieuws
Eredivisie 2018/2019: gemiddeld 3.47 goals per wedstrijdquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:55 schreef Aiciu het volgende:
Ze scoren daar nog meer dan in de eredivisie.
Maar wat mij opviel is hoeveel kansen ze om zeep helpen![]()
Mooi, maar hoe kan er zoveel tijd gegeven worden?. De verdedigers van de ploeg met de donkerblauwe shirts staan er maar wat te staan.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/MLS/status/1135405025910562816
Zlatan met de omhaal.
Het is niet voor niets de MLS.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi, maar hoe kan er zoveel tijd gegeven worden?. De verdedigers van de ploeg met de donkerblauwe shirts staan er maar wat te staan.
Denk ik ook niet direct, maar goed zij (MLS) hebben nu wel een Ibra en wij (Eredivisie) niet. Dat is op zich al een enorm niveau verschilquote:
Jij denkt niet dat Frenkie de Jong, Ziyech en Tadic beter zijn dan Ibrahimovic?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Denk ik ook niet direct, maar goed zij (MLS) hebben nu wel een Ibra en wij (Eredivisie) niet. Dat is op zich al een enorm niveau verschil
Dit seizoen is exceptioneel (voor Ajax/Eredivisie natuurlijk)! Maar Ibra blijft altijd koning, en schiet ballen erin die niemand anders erin kan schieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Frenkie de Jong, Ziyech en Tadic beter zijn dan Ibrahimovic?
precies.quote:
Mhoah, Zlatan heeft zulke wereldgoals ook in betere competities gemaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
precies.
Ik begrijp dat sterren als Zlatan nog weleens mooie goals kunnen maken maar ik vind dit echt 65+ showcasevoetbal.
Dat die aangever 'm eerst aan kan nemen en half hooghoudend verder kan duwen en Zlatan 'm dan nog ff opwipt zie je nauwelijks in goede competities. Zelfs in de eredivisie zou je hier op zn minst verdedigers zien die hun halve leven geven voor t koste wat t kost weghalen van die bal. Ook al zou dat misschien mislukken, het plaatje zou niet hetzelfde zijn
Denk gelijkwaardig als je PSV en Ajax wegdenkt.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
En het niveau is aanmerkelijk hoger als in Nederland, maar goed dat is geen nieuws
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |