Gastmodquote:
Link in dm?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
Je hebt ook carebear broekjes maar die zal ik niet posten.
Nou nou, dat zal toch niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef All-out het volgende:
is iemand onder een bus gekomen vlakbij mij. vette klap, slippende banden en ziekenauto's
hoop niet dat het cali was
Ahwquote:Op zondag 12 juli 2015 23:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een beetje wel
@thijs
Iets met bacterien
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef All-out het volgende:
is iemand onder een bus gekomen vlakbij mij. vette klap, slippende banden en ziekenauto's
hoop niet dat het cali was
nee dat zal ook wel niet, maar daarom mag het nog wel gehoopt wordenquote:
Slim bedacht!quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik laat mensen elkaar taggen onder de foto's.Dus geen reclame.
Ja, stiekem wel trots op. Een kers op de taart voor mijn hobby en passie.
Nee, dit wel natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Jij hoopt dat ze onder een bus komt?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:26 schreef All-out het volgende:
[..]
nee dat zal ook wel niet, maar daarom mag het nog wel gehoopt worden
chatroulette helptquote:Op zondag 12 juli 2015 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens ik heb al 1,5 week liefdesverdriet, of hoe dat ook heet. Maar dat zijn jullie vast wel tegens gekomen in mijn gemaakte verdriet-topics
Wanneer gaat dit weg? Het is vermoeiend om constante kutheid te hebben.
Succes, het slijt.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens ik heb al 1,5 week liefdesverdriet, of hoe dat ook heet. Maar dat zijn jullie vast wel tegens gekomen in mijn gemaakte verdriet-topics
Wanneer gaat dit weg? Het is vermoeiend om constante kutheid te hebben.
Meer aftrekken en niet zo aanstellenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Wanneer gaat dit weg? Het is vermoeiend om constante kutheid te hebben, wat je ook doet.
Neuken is de oplossing voor allesquote:Op zondag 12 juli 2015 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Wanneer gaat dit weg? Het is vermoeiend om constante kutheid te hebben, wat je ook doet.
Nee vriend dat werkt niet zoquote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer aftrekken en niet zo aanstellen
Jawel hoor, je stelt je aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee vriend dat werkt niet zo
Je voelt je kut wat je ook denkt.
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, dit wel natuurlijk.Dat gaat echt te ver InoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Na een paar weken is liefdesverdriet echt nog geen aanstellen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoveel lurk ik nietquote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef All-out het volgende:
[..]
yezz, heb ik vast ook wel eens verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |