Als je het goed doet vindt ie het lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dadelijk krabt dat beest me helemaal open...
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft wel een borstel mee gegeven maar ik ga mij er maar niet aan wagen.
Ach je bent hooguit wat vel kwijtquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je niet borstelt krijgt dat beest superveel klitten en daar blijft dan ook alle poep in hangen. Dus ik zou maar even gaan borstelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze het ook weg geknipt :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je niet borstelt krijgt dat beest superveel klitten en daar blijft dan ook alle poep in hangen. Dus ik zou maar even gaan borstelen.
Joh.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
Het is wel gewoon een levend dier, Yasmin.
Geen bitterbal.
Omdat mooi, als ik een kat had genomen ipv vogels was het er ook zo eentje geweest.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze het ook weg geknipt :p
Waarom neemt iemand dit soort katten?
Is het niet veelte warm voor zo'n beestje?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat mooi, als ik een kat had genomen ipv vogels was het er ook zo eentje geweest.
Past wel bij je, ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat mooi, als ik een kat had genomen ipv vogels was het er ook zo eentje geweest.
Wie gaat jou borstelen als je dat niet meer kan?quote:
Snap ik ook niks van. Mijn zus heeft een maikoon? Of hoe schrijf je dat. Die moet dat ding ook steeds borstelen. Laatst was hij bij zo een kattenkapper geweest, half kaal geschoren, zag er niet uitquote:Op zondag 12 juli 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze het ook weg geknipt :p
Waarom neemt iemand dit soort katten?
nee, die dieren zijn daar wel aan gewend.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het niet veelte warm voor zo'n beestje?
Ja precies, ik zie zoveel van mijzelf in die katten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ook zo'n gezicht alsof je een botsing hebt gehad.
Die beestjes hebben niet alleen haar op hun kop he :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, die dieren zijn daar wel aan gewend.
Ik scheer mijn hoofd toch ook niet kaal omdat het >20 graden is.
Dat vraag ik toch niet...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat jou borstelen als je dat niet meer kan?
Ik heb verder kleren aan, maar als ik naakt zou rondlopen zou een vachtje wel lekker zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die beestjes hebben niet alleen haar op hun kop he :p
Hoopte eigenlijk dat ze dat met deze katten ook zou doen :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van. Mijn zus heeft een maikoon? Of hoe schrijf je dat. Die moet dat ding ook steeds borstelen. Laatst was hij bij zo een kattenkapper geweest, half kaal geschoren, zag er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |