Ligt er een beetje aan hoe lekker ze is.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.
Wat kan mij dat nou schelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je naar het buitenland op vakantie gaat ben je zelf een Nederlander op vakantie in het buitenland...
Zouden ze dat dan over jou ook zeggen?
Maak je ze nooit schoon ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben zoveel haar dat al dat grind blijft zitten in die vacht
Dan is er dus geen probleem. Jij doet wat je wil en de rest ook. Vraag me trouwens af of bijvoorbeeld Duitsers/Engelsen, noem maar op hetzelfde denken over hun landgenoten in het buitenland op vakantie.quote:
Ze zijn niet van mij. Ze logeren hier sinds gister. Eentje wil ook niet drinken en eten heb ik het idee...quote:
Ik denk dat de helft van de Engelsen zich helemaal de tering schaamt voor de andere helft.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem. Jij doet wat je wil en de rest ook. Vraag me trouwens af of bijvoorbeeld Duitsers/Engelsen, noem maar op hetzelfde denken over hun landgenoten in het buitenland op vakantie.
Vooral Engelsen schamen zich ook dood voor die hopen tokkies die zich misdragen in Turkije enzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem. Jij doet wat je wil en de rest ook. Vraag me trouwens af of bijvoorbeeld Duitsers/Engelsen, noem maar op hetzelfde denken over hun landgenoten in het buitenland op vakantie.
Die baasjes moesten eens weten....quote:Op zondag 12 juli 2015 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn niet van mij. Ze logeren hier sinds gister. Eentje wil ook niet drinken en eten heb ik het idee...
Geen idee. Ik denk dat beide 'groepen' op andere plekken op vakantie gaat eigenlijk. Als je naar Magaluf gaat bijvoorbeeld zul je andere mensen (Engelsen) tegenkomen dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Oslo.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van de Engelsen zich helemaal de tering schaamt voor de andere helft.
Ja maar die zijn zo erg, ik denk dat die schaamte gewoon wereldwijd is.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat beide 'groepen' op andere plekken op vakantie gaat eigenlijk. Als je naar Magaluf gaat bijvoorbeeld zul je andere mensen (Engelsen) tegenkomen dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Oslo.
Ja wat je op tv ziet zijn de excessen natuurlijk he. Ik ben vroeger ook wel in Lloret, Benidorm en zo geweest maar ik heb dat nooit gezien.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral Engelsen schamen zich ook dood voor die hopen tokkies die zich misdragen in Turkije enzo.
quote:
Wat is jouw ideale vakantie?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat beide 'groepen' op andere plekken op vakantie gaat eigenlijk. Als je naar Magaluf gaat bijvoorbeeld zul je andere mensen (Engelsen) tegenkomen dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Oslo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |