Ja maar jij vindt vliegen niet tof toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel eens in Duitsland geweest, en een keer in België. Dat vind ik al ver genoeg.
Nou op Zanzibar hebben ze ook guesthouses en een normale bevolking.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of in elk geval iets van de cultuur daar meemaken. Gewone mensen ontmoeten die daar wonen en werken. met zo'n resort kun je in Zanzibar of de Malediven zitten, zie jij verschil?
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien wel op vakantie, naar Iran ofzo.
Niet tof, haha. Ik word nog liever gevangengenomen door ISIS.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt vliegen niet tof toch?
Dat snap ik, als je alles fietsend moet doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel eens in Duitsland geweest, en een keer in België. Dat vind ik al ver genoeg.
Iran schijnt dus echt een supermooi vakantie land te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien wel op vakantie, naar Iran ofzo.
Aaaw IS het zo erg?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet tof, haha. Ik word nog liever gevangengenomen door ISIS.
Ja maar ik weet niet of ik Zanzibarse cultuur wel interessant vind, er zijn nog andere landen die ik interessanter vind.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou op Zanzibar hebben ze ook guesthouses en een normale bevolking.
Ook gewoon een mooi ontwikkeld land enzo, je moet alleen wel de Sharia politie zien te ontwijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iran schijnt dus echt een supermooi vakantie land te zijn.
Al betaal je me een miljoen ekkies.quote:
Ja het is misschien wat klein. Maar wel goed te combineren met Tanzania. Dat lijkt mij te cool:pquote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik Zanzibarse cultuur wel interessant vind, er zijn nog andere landen die ik interessanter vind.
Heb welles mensen gesproken die zijn geweest. Vonden het echt een geweldig land.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook gewoon een mooi ontwikkeld land enzo, je moet alleen wel de Sharia politie zien te ontwijken.
Zelfde als die resorts in Turkije, het is net een warme Nederlandse provincie.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of in elk geval iets van de cultuur daar meemaken. Gewone mensen ontmoeten die daar wonen en werken. met zo'n resort kun je in Zanzibar of de Malediven zitten, zie jij verschil?
Racist.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik Zanzibarse cultuur wel interessant vind, er zijn nog andere landen die ik interessanter vind.
Gewoon een leuke wijk in Almere ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfde als die resorts in Turkije, het is net een warme Nederlandse provincie.
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfde als die resorts in Turkije, het is net een warme Nederlandse provincie.
Kenia lijkt me inderdaad mooier of Zuid-Afrika.quote:
Nederlanders kom je op de gekste plekken tegen :pquote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.
Zuid Afrika jaquote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kenia lijkt me inderdaad mooier of Zuid-Afrika.
Lekker in een resort vol met Nederlandse tokkies en dan elke avond bij Piet Patat vet vreten halen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo'n Turkijetrip heb ik nog nooit gedaan. Lijkt mij eigenlijk niks.
Als je naar het buitenland op vakantie gaat ben je zelf een Nederlander op vakantie in het buitenland...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.
Dat Piet Patat spreekt me wel aanquote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker in een resort vol met Nederlandse tokkies en dan elke avond bij Piet Patat vet vreten halen.
Heerlijk, 's avonds onder de partytent Heineken drinken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker in een resort vol met Nederlandse tokkies en dan elke avond bij Piet Patat vet vreten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |