Goed zo!quote:Op maandag 13 juli 2015 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooooooooh AHAHAHAHAHA IK SNAP HEM!!!!!!!
Extra lange kabel..wat een luxe![]()
Denk dat ie dan doodgaat tho.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maak 'm paralyzed/confused/asleep oid dan.
Omgawd, terechte klacht. Daarom gewoon aan de laptop opladenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed zo!
Ja ik heb constant gedoe met die kabel, lig ik in bed en als ik dan m'n telefoon wil gebruiken, trek ik die kabel eruit
Neen man.quote:
Nah, heb kabel van 3m besteld, dat lijkt me lang genoegquote:Op maandag 13 juli 2015 19:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omgawd, terechte klacht. Daarom gewoon aan de laptop opladen
[..]
Neen man.
Dat lijkt mij ook wel jaquote:Op maandag 13 juli 2015 19:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nah, heb kabel van 3m besteld, dat lijkt me lang genoeg
Ja ik had niet in de gaten hoe lang 'ie was, zag ik later 3m staan...oepsquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja ik had niet in de gaten hoe lang 'ie was, zag ik later 3m staan...oeps
Godverdommequote:Op maandag 13 juli 2015 20:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach, extra lang kan nooit kwaad *wink wink nudge nudge*
Ik zeg maar niksquote:Op maandag 13 juli 2015 20:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hé, dat kon je verwachten van mij
Neen, sorry.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:34 schreef Amoeba het volgende:
Heeft er iemand goede ideeën voor een mascotte voor een chapter? Het gaat om een lustrumweekend van een studentenvereniging.
Nee, dat mag je echt hoor, op de snelweg.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan zal die 130 ook wel overdreven zijn.
Een mascotte voor een wat? Wat voor weekend?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:34 schreef Amoeba het volgende:
Heeft er iemand goede ideeën voor een mascotte voor een chapter? Het gaat om een lustrumweekend van een studentenvereniging.
WE GOTTA TAKE THE POWER BACK!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
I like the part with BEEPBEEPBEEPBEEPBEEP BEEP BEEP BEEP BEEPBEEPBEEPBEEP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |