Surge weet. Boks ouwequote:
In weekend 2x 8 uur pakkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk jij ik ga keiveel werken als ik weer ga studeren?
omgquote:
Vertelquote:Op maandag 13 juli 2015 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb trouwens een onwijs leuk weekend gehad
Stiekem scream ik hier keihard terwijl ik deze post uit aan t printen ben en boven mn bed ga hangenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stiekem scream ik hier keihard terwijl ik deze post uit aan t printen ben en boven mn bed ga hangen
Dagje Amsterdam met Geo. Artis bezocht oa met onze camera's. Echt tof als je dezelfde interesses hebt. Dag daarna high proberen te worden van cannabis lolliesquote:
En doodles invullen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam met Geo. Artis bezocht oa met onze camera's. Echt tof als je dezelfde interesses hebt. Dag daarna high proberen te worden van cannabis lollies![]()
oh.quote:
Ging pohi stalken, drukte FOT topic aan, geen foto's gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam met Geo. Artis bezocht oa met onze camera's. Echt tof als je dezelfde interesses hebt. Dag daarna high proberen te worden van cannabis lollies![]()
Heb ze nog niet allemaal bewerkt maar er zitten leuke bijquote:Op maandag 13 juli 2015 21:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ging pohi stalken, drukte FOT topic aan, geen foto's gezien
teleurstelling dit
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ze nog niet allemaal bewerkt maar er zitten leuke bijzal ze wel droppen hier of via DM
Volgens mij is het gewoon een reine meid.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef d4v1d het volgende:
geen idee wat het is, maar zie LB nogsteeds als een onschuldig iemand. Maar dan komt ze opeens met cannabis verhalen aan
Op jezelf wonen is de shit manquote:Op maandag 13 juli 2015 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Maar dat is alsnog geen vetpot.
Heb gewoon gratis OV, en ouders vinden het prima als ik nog even thuiswoon, en dan kan ik mn geld mooi aan andere dingen uitgeven
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef d4v1d het volgende:
geen idee wat het is, maar zie LB nogsteeds als een onschuldig iemand. Maar dan komt ze opeens met cannabis verhalen aan
Ik geloof je zoquote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo heeft een slechte invloed op mij :s
Ja maar komop. alleen al omdat het 'little' isquote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Waren gewoon lollies met een wietsmaakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |