Zat laatst te kijken, 50 euro ong voor een potje voor een kiloquote:Op maandag 13 juli 2015 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee of dat goedkoop is, maar tof is 't wel.
zie gifquote:
Ja, dat is wel een verschil.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat laatst te kijken, 50 euro ong voor een potje voor een kilo'murica
We zijn toch al vrienden?quote:
Wat snap je niet?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oke dan wil ik met je kinetic sand spelen
Dat is een eufemisme dat ik nog niet ken.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oke dan wil ik met je kinetic sand spelen
ik kneed er gewoon twee tieten van.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een eufemisme dat ik nog niet ken.
Beter verhuis je gewoon helemaal danquote:Op maandag 13 juli 2015 21:16 schreef d4v1d het volgende:
LB ben vanaf 7 sept 4 dagen per week in rotterdam
Mijn stufi is niet zo'n vetpot hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter verhuis je gewoon helemaal dan
Gewoon leuk om te hebben. Ik heb ook ergens Nanodots liggen. Zijn van die magneetballetjes waarmee je dingen kan bouwen oaquote:
^quote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon leuk om te hebben. Ik heb ook ergens Nanodots liggen. Zijn van die magneetballetjes waarmee je dingen kan bouwen oa
Dat is echt een groot tegenover mijn stufiquote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef d4v1d het volgende:
heb nu 81 eur per maand, aanvullende beurs moeten ze nog berekenen volgensmij, anders wordt dat gewoon 0,-
Denk jij ik ga keiveel werken als ik weer ga studeren?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is echt een groot tegenover mijn stufi
Maar eh jij werkt toch keiveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |