misschien via AirBnB iets?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Thanks, heb echt al vijftig mailtjes gestuurd maar niemand wil voor zo'n korte periode verhuren.
Heb je in t Spaans gemaild? Dat wil nog weleens helpen...quote:Op zondag 12 juli 2015 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Thanks, heb echt al vijftig mailtjes gestuurd maar niemand wil voor zo'n korte periode verhuren.
Probeer hier eens: https://www.justlanded.com/english/Spainquote:Op zondag 12 juli 2015 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, dat komt allemaal redelijk prijzig uit.quote:
Jepquote:Op zondag 12 juli 2015 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je in t Spaans gemaild? Dat wil nog weleens helpen...
Hm, dat is jammer. Hopelijk helpen die sites die barb noemde. Succes in ieder geval!quote:Op zondag 12 juli 2015 19:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, dat komt allemaal redelijk prijzig uit.
[..]
Jep
Spanje is net 1 van de landen waar ik geen contacten heb maar mocht ik je kunnen helpen met de taal moet je maar even roepen.quote:
Vrij voorspelbaar idd, maar leuk popcornvermaakquote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef artelligence het volgende:
Jurassic World gezien. Slap verhaal, maar wel leuk vermaakEn natuurlijk het sentiment dat meespeelt.
Enkel door Barbquote:Op zondag 12 juli 2015 19:12 schreef All-out het volgende:
[..]
zelfs niet door Bels en Barb met hun babymakers in de aanslag?
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef artelligence het volgende:
Jurassic World gezien. Slap verhaal, maar wel leuk vermaakEn natuurlijk het sentiment dat meespeelt.
Leuke film jaquote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrij voorspelbaar idd, maar leuk popcornvermaak
Thanksquote:Op zondag 12 juli 2015 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spanje is net 1 van de landen waar ik geen contacten heb maar mocht ik je kunnen helpen met de taal moet je maar even roepen.
Succes!
Hier laten staan.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:02 schreef Inolvidable het volgende:
Zouden jullie de auto meenemen naar Spanje of hier laten staan?
Hier laten. Tenzij je veel op pad wil gaan daar?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:02 schreef Inolvidable het volgende:
Kenteken schorsen en op eigen terrein zettenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:02 schreef Inolvidable het volgende:
Naja, als ik vrij ben is het natuurlijk wel leuk om Spanje te verkennen. Mijn broer heeft aangeboden om 'm op en neer te rijden en op die manier kan ik ook m'n shitload aan spullen meenemen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hier laten. Tenzij je veel op pad wil gaan daar?
Ligt eraan waar je zitquote:Op zondag 12 juli 2015 20:02 schreef Inolvidable het volgende:
Murcia, bij Alicante.quote:
Waarom zou je het ook niet doen, eigenlijkquote:
Mja, ik ben bang dat het verkeer daar bijvoorbeeld heel chaotisch is met als gevolg dat hij zes maanden stil staat.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je het ook niet doen, eigenlijk.
Dat het verkeer daar chaotisch is kun je vanuit gaan. Het is Spanjequote:Op zondag 12 juli 2015 20:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat het verkeer daar bijvoorbeeld heel chaotisch is met als gevolg dat hij zes maanden stil staat.
Ino gisteren:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-lege-accu-mobieltje
Ja oke, maar ik weet niet hoe chaotisch precies.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het verkeer daar chaotisch is kun je vanuit gaan. Het is Spanje.
Net zo erg als Frankrijk kan het niet denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik weet niet hoe chaotisch precies.
True...Die shitload valt toch best mee? Althans, als ik Amsterdam zag...Het is dat ik je nu niet kan appen anders had ik een foto gestuurd hoe 'opgeruimd' t bij mij nu is.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Naja, als ik vrij ben is het natuurlijk wel leuk om Spanje te verkennen. Mijn broer heeft aangeboden om 'm op en neer te rijden en op die manier kan ik ook m'n shitload aan spullen meenemen.
Ik denk dat je het verkeer in Malta moet nemen en dan keer 4 of zo.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik weet niet hoe chaotisch precies.
Maltaquote:Op zondag 12 juli 2015 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net zo erg als Frankrijk kan het niet denk ik.
Klopt, maar ik heb het nu dus echt over alllll m'n kleren en die nam ik in Amsterdam niet mee want dan was ik er maar vijf dagen. En zoveel kleren heb ik niet, maar er moet zoveel andere shit mee.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
True...Die shitload valt toch best mee? Althans, als ik Amsterdam zag...Het is dat ik je nu niet kan appen anders had ik een foto gestuurd hoe 'opgeruimd' t bij mij nu is.
Oh, dan laat maar.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeer in Malta moet nemen en dan keer 4 of zo.
Ik denk dat het heel erg chaotisch isquote:Op zondag 12 juli 2015 20:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, dan laat maar.![]()
Ik ben al zo zenuwachtig.
Mwah, past alles wat je mee wil nemen in jouw auto? Dan is t te overwegen...quote:Op zondag 12 juli 2015 20:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Malta
[..]
Klopt, maar ik heb het nu dus echt over alllll m'n kleren en die nam ik in Amsterdam niet mee want dan was ik er maar vijf dagen. En zoveel kleren heb ik niet, maar er moet zoveel andere shit mee.
Mja, het is wel chill als je bijvoorbeeld iemand van de luchthaven wil ophalen of naar de kust wil rijden enzo. Ga er nog eens over nadenken.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg chaotisch is. Maar goed, ik zou het gewoon proberen denk ik
.
Er past best veel in dat autotje hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, past alles wat je mee wil nemen in jouw auto? Dan is t te overwegen...
True...Maar geen fietsquote:Op zondag 12 juli 2015 20:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Er past best veel in dat autotje hoor.![]()
Kijk, ik kan dan ook gewoon mijn servies meenemen enzo (en daar hecht ik veel waarde aan).![]()
Qua benzine/vliegtuigticket scheelt het niets maar ik weet niet hoe duur je met tol uitkomt.
Dat denk ik ook wel. En daarbij, je past je snel genoeg aan aan het verkeer daar. Komt wel goedquote:Op zondag 12 juli 2015 20:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, het is wel chill als je bijvoorbeeld iemand van de luchthaven wil ophalen of naar de kust wil rijden enzo. Ga er nog eens over nadenken.
ik zou het ook doen, maar alleen als het autootje al af isquote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg chaotisch is. Maar goed, ik zou het gewoon proberen denk ik
.
quote:
Blauw servies natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
True...Maar geen fiets
Wat voor servies is dat?
Auto af?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:23 schreef All-out het volgende:
[..]
ik zou het ook doen, maar alleen als het autootje al af is
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. En daarbij, je past je snel genoeg aan aan het verkeer daar. Komt wel goed.
Ik had niet anders verwacht eigenlijkquote:
Ik zag net dat het tot de Spaanse grens 75 euro was.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:25 schreef All-out het volgende:
tol door Frankrijk is max ¤50 denk ik, en dit is al aan de hoge kant gegokt. je kan die lange tolwegen ook mijden
Ik viel wel bijna in slaap.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eigenlijk
Met jouw auto zal t qua verkeer vast wel meevallen. Als je moe al zo kan rijden zal t ook qua rijstijl wel prima gaan joh.
Dat is geen goed tekenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag net dat het tot de Spaanse grens 75 euro was.
[..]
Ik viel wel bijna in slaap.
Gewoon skypen tochquote:Op zondag 12 juli 2015 20:31 schreef Belsezar het volgende:
Maandelijks telefoon gesprek met de verre fam ook weer achter de rug, mijn god wat kunnen ze ouwehoeren. Daar ging weer een euro of 50
I know. Volgende keer blijf je maar gewoon pitten hierquote:Op zondag 12 juli 2015 20:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag net dat het tot de Spaanse grens 75 euro was.
[..]
Ik viel wel bijna in slaap.
Het binnenland, en met name kleine dorpjes, heeft geen of erg slechte verbindingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |