Kampioen wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United heeft naast Mata nu ook Schweinsteiger, wat is die van plan dan?
Die zullen in eerste instantie wel samen lekker willen ballen en prijzen winnen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United heeft naast Mata nu ook Schweinsteiger, wat is die van plan dan?
De enige hoop voor Blind is nog een beetje dat Shaw weer veel geblesseerd is en dan kan in principe Rojo ook nog linksback spelen. Op het middenveld heeft hij sowieso niets te zoeken.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Blind is nu ook totaal overbodig geworden. Als lb zal Shaw ook wel 1e keus worden. Naja in de beker zal hij zijn minuten wel maken.
Als Schneiderlin ook nog komt op het middenveld, heb je er ook nog Carrick, Herrera en Fellaini achter zitten die daar kunnen spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Blind is nu ook totaal overbodig geworden. Als lb zal Shaw ook wel 1e keus worden. Naja in de beker zal hij zijn minuten wel maken.
Blind heeft ook niks te zoeken bij een topclub/CL ploeg.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Schneiderlin ook nog komt op het middenveld, heb je er ook nog Carrick, Herrera en Fellaini achter zitten die daar kunnen spelen.
Denk dat Blind nog wel een seizoen blijft en dan volgend jaar naar een mindere club een transfer maakt.
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blind heeft ook niks te zoeken bij een topclub/CL ploeg.
Als hij gewoon fit is en een beetje ritme heeft toch echt wel een betere back voor United dan Daley Blind. Zijn voordeel is nu ook dat hij deze zomer echt goed rust heeft kunnen nemen (i.t.t. vorig jaar)quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.
Mjah, beter dan Shaw kan ik niet beoordelen want daarvoor ken ik Shaw niet genoeg, maar bij Ajax was hij op die positie al vrij zwak (als centrale verdedigende middenvelder vond ik hem bij Ajax trouwens wel goed in zijn laatste periode...), maar ik begrijp echt niet waarom Van Gaal Willems niet heeft aangetrokken heeft, die ik véél beter vind dan Blind.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.
Dat is 68 miljoen ongeveer.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
Reports dat City en Liverpool dan toch tot een overeenkomst zijn gekomen.. 49 miljoen pond voor Sterling.
Wtf, een Ajax-fan die Blind niet ophemeltquote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
Reports dat City en Liverpool dan toch tot een overeenkomst zijn gekomen.. 49 miljoen pond voor Sterling.
Voetbal is allang verneuktquote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
68 fucking miljoen voor Sterling. Gaat werkelijk nergens meer over.
Dan mag Liverpool in zijn handen knijpen. Sterling viel vorig seizoen al zwaar tegen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
68 fucking miljoen voor Sterling. Gaat werkelijk nergens meer over.
Op VM bij Ajax deed hij het prima, maar ik vond Anita daar veel beter op die positie. Ook met Blind speelden we lange periodes matig. Op linksback was hij eerst heel slecht en daarna heeft hij zich goed herpakt. Maar met een snelle behendige buitenspeler tegenover zich blijft het behelpen door zijn gebrek aan snelheid. Inzicht en techniek heeft hij wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wtf, een Ajax-fan die Blind niet ophemelt
Denis Cheryshev van Real Madrid?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie Liverpool nu gaat kopen
Dat zou lachwekkend zijn als ze daar 30 miljoen voor uitgeven.quote:
QPR krijgt ook nog zo'n 9 miljoen pond van de transfersom.. Hebben ze bij Liverpool net wat minder om te verspillen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Zou me niets verbazen, Liverpool geeft graag té veel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |