Samzzje weetquote:Op zondag 12 juli 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is lekker. Net als schijfjes komkommer met knoflooksaus
.
dat had ik gisterochtendquote:Op zondag 12 juli 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren ineens, net of ik krols ben![]()
Maar vanavond waarschijnlijk een bbq
quote:
Werkt dit?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Gewoon staart opzij en je anus in iemands face duwen :$
Ahwquote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Californium het volgende:
Den haag is relaxed gister 4 uur ofzo op het strand gelopen. Ef wat eten daar. Met de hondjes spelen. Vanochtend wakker worden met hondjes op bedje
Lief
Van de week maar eens broodje donner halen en flink meurenquote:
Heerlijk die opgezwollen anaalklieren in je gezicht en een likje van zijn tong met poepbacteriën.quote:
Ik kom hier nog op terug :$quote:
Enjoyquote:Op zondag 12 juli 2015 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de week maar eens broodje donner halen en flink meuren
Gisterenavond gedaan toen ik weer in Nijmegen was, kipdoner met een dot knoflook en sambal en jalepeno's gehaaldquote:Op zondag 12 juli 2015 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de week maar eens broodje donner halen en flink meuren
klinkt schattigquote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Californium het volgende:
Den haag is relaxed gister 4 uur ofzo op het strand gelopen. Ef wat eten daar. Met de hondjes spelen. Vanochtend wakker worden met hondjes op bedje
Lief
Onder het mom van "een sociaal experimentje"quote:
Awww... wat tering romantisch allemaalquote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Californium het volgende:
Lief
En nou heb ik hongerquote:Op zondag 12 juli 2015 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisterenavond gedaan toen ik weer in Nijmegen was, kipdoner met een dot knoflook en sambal en jalepeno's gehaald
Dat ga ik straks maken!quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, we mogen weer. Maar eerst spaghetti eten
Barb!quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjesquote:
Thijsquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik wilde eerst puttanesca maken maar ik ga voor mijn bolognese versiequote:Op zondag 12 juli 2015 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjes
[..]
Thijs
Uitgehouden op het werk?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjes
[..]
Thijs
vooral heerlijk relaxedquote:Op zondag 12 juli 2015 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Awww... wat tering romantisch allemaal
Hoi jijquote:
Prima overleefd, maar nu mag ik weer helaas. En ik werd om 8 uur al wakker geblazen door vuurwerkquote:
Hoeveel cm?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Als je naar de wc gaat, 's werelds langste keutel eruit perst en geen remsporen hebtGeluk in 'kleine' dingen.
Kleine dingen die geluk brengen; De volgende ochtend opgelucht zijn dat je geen jeukende rode vlekken in je lies hebtquote:Op zondag 12 juli 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Als je naar de wc gaat, 's werelds langste keutel eruit perst en geen remsporen hebtGeluk in 'kleine' dingen.
quote:
Ja prima, vandaag ff rustig aan, lekker uitgeslapen ditdat. Jij hebt ook een prima weekend zo te lezen?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mini beetje.
Had van 12 tot 5 al geslapen natuurlijk. Hij ligt nog te pitten.
Nice! Niet verkeerd idd.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Ja prima, vandaag ff rustig aan, lekker uitgeslapen ditdat. Jij hebt ook een prima weekend zo te lezen?
It isquote:
Krijg ook zin om wat knoflook te grillen en wat spagghetti er doorheen te pleurenquote:
Hoe was t met de date?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |