quote:
Het is midden in de nacht, wat denk je zelf dat iedereen (normale mensen in elk geval) aan het doen is?quote:Op maandag 3 augustus 2015 03:18 schreef Valerie. het volgende:
Die SC is er ook niet veel beter op geworden
Hey jij hier? Wanneer slaap jij in godsnaam?quote:Op maandag 3 augustus 2015 03:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht, wat denk je zelf dat iedereen (normale mensen in elk geval) aan het doen is?
Het was toch nog weekend...quote:Op maandag 3 augustus 2015 03:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht, wat denk je zelf dat iedereen (normale mensen in elk geval) aan het doen is?
Ik heb net twee uur naar het plafond liggen staren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 03:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey jij hier? Wanneer slaap jij in godsnaam?
Waarom doe je je ogen dan ook niet dicht?quote:Op maandag 3 augustus 2015 03:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb net twee uur naar het plafond liggen staren.
Goeie vraagquote:Op maandag 3 augustus 2015 03:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom doe je je ogen dan ook niet dicht?
In het weekend slapen normale mensen ookquote:
* r_one gaat normaal doen, trustequote:Op maandag 3 augustus 2015 03:25 schreef Nizno het volgende:
In het weekend slapen normale mensen ook
Ik doe zo ook weer een poging naast een zwaar snurkende bedgenote.quote:
deze post had ik helemaal gemist joh! Wat eng. Iemand die het niet met je eens is!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:06 schreef ManAtWork het volgende:
Eindelijk iemand gevonden die het niet met me eens is.
paarSquote:
ja ach ja ik tik soms wel eens sneller dan ik na denkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:10 schreef ManAtWork het volgende:
Staat toch paarSSSS,...
Ohw, de kleuren veranderen per minuut.
Je bent niet de enige, hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ach ja ik tik soms wel eens sneller dan ik na denk
jij volgt ook wel eens sneller dan dat je kan typenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:44 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, hoor.
Ik denk soms wel eens sneller dan ik kan volgen.
Ik ben mezelf regelmatig te snel af,... of voor,...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij volgt ook wel eens sneller dan dat je kan typen
je hebt weer reactie hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik ben mezelf regelmatig te snel af,... of voor,...
Zoiets,... ongeveer,... denk ik.
Goed dat iemand dat in de gaten houdt.quote:
Ik vind het leuk om te lezen dat jij en TS helemaal met rust worden gelaten door anderen, komt niet vaak voor dat je een 1 op 1 topic hebtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Goed dat iemand dat in de gaten houdt.
Met een inhoudelijke bijdrage aan het geheel der gesprekken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:40 schreef Mark het volgende:
Zal ik dan maar even jullie een-tweetje onderbreken?
jij bent net zo paars als MAWquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:40 schreef Mark het volgende:
Zal ik dan maar even jullie een-tweetje onderbreken?
Wij doen nooit iets inhoudelijks, we zijn modjes, dat is al inhoudelijk genoegquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Met een inhoudelijke bijdrage aan het geheel der gesprekken?
Allemaal show. Iets anders kan ik me er niet bij voorstellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent net zo paars als MAW
[..]
Wij doen nooit iets inhoudelijks, we zijn modjes, dat is al inhoudelijk genoeg
Klopt. Wij showen er op losquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Allemaal show. Iets anders kan ik me er niet bij voorstellen.
onze inhoud bestaat uit showquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
En zo komt er een eind aan de inhoud.
Kan, ik heb geen 100% kleurenzichtquote:
Nu is het wachten op de recensies.quote:
denk hij nou dat jij een meervoudige persoonlijkheid hebt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de recensies.
quote:Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er dit weekend sowieso nog even mee stoeien. Als nog iemand aanvullende info heeft, ik lees het heel graag!
Mijn alter ego heeft onder mijn naam gepost.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk hij nou dat jij een meervoudige persoonlijkheid hebt?
[..]
Ow vandaar dat je soms sneller denkt dat je volgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:29 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Mijn alter ego heeft onder mijn naam gepost.
Ergens heeft hij wel een punt, haha.
Als dat alles is.quote:
Dat ben jij toch al langer niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef ManAtWork het volgende:
Is vast nog wel meer.
Alleen niet geschikt om het openbaar te posten.
Hij is bij Fogel begonnenquote:
Als wat? Ik wil weten of ie zijn werk goed doetquote:
postduif, maar is dus zoek geraakt....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als wat? Ik wil weten of ie zijn werk goed doet
Ik had onherkenbare stukjes vlees in mijn eten vandaagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
postduif, maar is dus zoek geraakt....
Oke. Heb je het briefje ook gevonden toevallig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had onherkenbare stukjes vlees in mijn eten vandaag
Helaas...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oke. Heb je het briefje ook gevonden toevallig?
late reactiequote:
Ben nu pas weer online.quote:
Een Mod-schopquote:Op maandag 14 september 2015 16:36 schreef Nizno het volgende:
Kijk maar uit, voor je het weet schop ik nog harder
ahh zund.quote:
Weer eens wat anders dan een rotschopquote:
R5? In de zin van Renault 5?quote:
of de amrikaanse band, hoewel ik dan niet snap dat hij het Mijn R5 noemt, want wat ik het laatst begreep was hij geen artiestenmanagerquote:
Ik ken wel de Jackson Fivequote:Op maandag 14 september 2015 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de amrikaanse band, hoewel ik dan niet snap dat hij het Mijn R5 noemt, want wat ik het laatst begreep was hij geen artiestenmanager
quote:
een rasechte roestbak of viel dat mee?quote:
Een R6?quote:Op maandag 14 september 2015 16:51 schreef Mark het volgende:
Geen roest, maar ging meer dan de aanschafprijs kosten om hem weer door de APK te krijgen. Was een youngtimer uit 85 Volgende week komt er een andere tweede auto, ditmaal uit 2009
Een blauwe?quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 16:58 schreef Mark het volgende:
Moest deze week hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
zowaarquote:
omdat ze pannenkoeken willen bakken op de uitlaatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarvoor ligt dat beslag er op? Wat dient dat nog voor nut?
ja, ik wissel zo nu en dan nu ik ontdekt heb dat ik alleen maar op de foto hier hoef te drukken en dan een andere kan kiezen die ik opgeslagen hebquote:
c-c-c-c-c-c-combobreakerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |