Volgens mij heb je meer exen gehad dan pluff soa's.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, sommigen waren wel smaak specifiek denk ik, op twee na dan die vond iedereen wel jaw dropping aantrekkelijk.
Omdat ze je gigantisch genaaid hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Eh,wat? Het levert me nu in ieder geval klanten op via een van die advocaten.
Zolang hij maar smaakt toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:59 schreef Samzz het volgende:
Kom ik aan met mijn goddelijke wijn van vijf euro.
Ahwquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er zijn nu sowieso wel chille mensen.
Dank u. En de wijn?quote:
Gimme!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna 15 uur gewerkt vandaag, man. But let's blame the booze. Geen wonder dat die vent soms zo vaag uit de hoek kan komen
Dit is hem btw, hij is wel erg lekker.
[ afbeelding ]
Ik heb haar 06 nummer gekregen maar ze is wel erg jong en van een andere wereld.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoe is het met je beroemdheid op Facebook?
Ik zal even wat warmte stralen, heb genoeg.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Letterlihk
Lig te bibberen in mn bed.even raam divhtdoen dan maar
Mag ook zonder camquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 00:03 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had vandaag pasta Arrabiata gemaakt. Stond er dat ik er twee pepers in moest doen. Dus ik dacht, nah doe maar eentje. Stonden alsnog in de fik.
Pitjes erbij gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2015 00:03 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had vandaag pasta Arrabiata gemaakt. Stond er dat ik er twee pepers in moest doen. Dus ik dacht, nah doe maar eentje. Stonden alsnog in de fik.
Enjoyquote:Op zondag 12 juli 2015 00:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gimme!
Ik moet van de week maar weer eens naar de slijter, mijn whisky is bijna op
Misschien is Ino niet gewend aan pittig eten?quote:
ik ben een tijdje enorm content geweest met een Aldi-wijntje van 2 euro nog wat, heel wat flesjes van opgemaakt in bepaalde weekendenquote:
Fantasie is een mooi ding hè.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb haar 06 nummer gekregen maar ze is wel erg jong en van een andere wereld.
Oude vriend van me werkt als hoofd butler voor haar vader en hij kan goed met het kind overweg, vandaar dat hij blijkbaar mij wilde voorstellen, de rat.
Dus ook geen Steam sessie?quote:Op zondag 12 juli 2015 00:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb de app niet. Telefoon staat vol. Ben moe. Geen zin. Moeite.
Dat kan ookquote:Op zondag 12 juli 2015 00:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien is Ino niet gewend aan pittig eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |