Ach het is werkquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:30 schreef xcachie het volgende:
[..]
[..]
Ik werk in de spoelkeuken. Ideaal te combineren met school, want begin altijd om 18:00. En dan 4 avonden per week en erom gezellig, want het werk zelf is natuurlijk niet mijn droombaan
Gewoon werk zoeken dat binnen je opleidingsgebied past.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het is werkAls student moet je toch niet al te kritisch zijn denk ik
Nee inderdaad. Nu op je 19e ben je al gauw te oudquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het is werkAls student moet je toch niet al te kritisch zijn denk ik
Daarvoor ga ik stage lopen vanaf november.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon werk zoeken dat binnen je opleidingsgebied past.
Deadpool is altijd goed.quote:
Maar dat is stage en geen werk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:33 schreef xcachie het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik stage lopen vanaf november.
Mais naturellemant, cheriequote:
Niet altijd mogelijk lijkt mequote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
19 te oud? Wait, whud?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:33 schreef xcachie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Nu op je 19e ben je al gauw te oudWat moet je naast 35 uur school..
Maak nu 20 uur per week en dat al bijna 4 jaar lang. Zal nooit ontslagen worden zei mn baas
Frau!quote:
Te oudquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:33 schreef xcachie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Nu op je 19e ben je al gauw te oudWat moet je naast 35 uur school..
Maak nu 20 uur per week en dat al bijna 4 jaar lang. Zal nooit ontslagen worden zei mn baas
Ik heb op het moment nog niks te bieden. Geen ervaring en geen papiertje. Naast school ergens een parttime baan hebben is lastig omdat ik gewoon 5 dagen in de week op school zit natuurlijk. Hoop vanuit mijn stage wel een baan te kunnen vinden uiteraard. Vandaarquote:
het is zo. bij een supermarkt wordt je er ook weer uitgewerkt rond die leeftijdquote:
Right...Niet iedereen probeert altijd een vrouw te versieren als ze gewoon interesse tonen in een persoon. Maar dat zal jij wel niet begrijpen..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja de kansloze brigade schiet weer op een klein kutje af
Tip : ga geen rechten studerenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is best veel qua uren. Wel fijn zo'n baas!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:33 schreef xcachie het volgende:
[..]
Mja, je hebt natuurlijk altijd wat te bieden. Ik weet niet wat voor opleiding je doet?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:36 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik heb op het moment nog niks te bieden. Geen ervaring en geen papiertje. Naast school ergens een parttime baan hebben is lastig omdat ik gewoon 5 dagen in de week op school zit natuurlijk. Hoop vanuit mijn stage wel een baan te kunnen vinden uiteraard. Vandaar
Bij de Eftelingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:37 schreef xcachie het volgende:
Waar kun je als student naast 5 dagen in de week school gaan werken verder dan?
Hoe zie je er uit?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:37 schreef xcachie het volgende:
Waar kun je als student naast 5 dagen in de week school gaan werken verder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |