voor Ama wil ik een uitzondering maken.quote:
quote:
Zeker omdat ik geen lekker mokkel benquote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
voor Ama wil ik een uitzondering maken.
Ben je wel. :s :s :squote:Op zondag 12 juli 2015 19:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat ik geen lekker mokkel ben
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
voor Ama wil ik een uitzondering maken.
Waarom daar?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil binnenkort een keer onbeperkt spareribs eten in Groningen
Omdat ik daar makkelijk met de bus heen kan en we dat hier in Emmen niet hebben volgens mij. + goede reden om weer naar Groningen te gaanquote:
Ik woon in Groningen vandaar. Zou niet weten waar je onbeperkt steak kan eten. Ken vooral het wokrestaurant en indische restaurants enzo xd Klinkt juist wel als een goed restaurantquote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik daar makkelijk met de bus heen kan en we dat hier in Emmen niet hebben volgens mij. + goede reden om weer naar Groningen te gaan
Je kan er alleen onbeperkt spareribs eten. Steaks kosten gewoon geld. Zag dat ze een steak hebben van 750 gramquote:Op zondag 12 juli 2015 19:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen vandaar. Zou niet weten waar je onbeperkt steak kan eten. Ken vooral het wokrestaurant en indische restaurants enzo xd Klinkt juist wel als een goed restaurant
Ow oke nou ja ik ben aan het afvallen weer vandaar mijn interesse lol. Ben niet dik trouwens, maar kan lichter dat is wel beter. Ik zie het gepraat over spareribs en wel weer zin hehequote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan er alleen onbeperkt spareribs eten. Steaks kosten gewoon geld. Zag dat ze een steak hebben van 750 gram
Ja maar je kent mij, even de grens verkennen en uitdagen en dan zelf het antwoord wegsnaaienquote:
Gooi hem in de vriezer.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Hmpf wil ook wel een ijsje maar heb geen ijsjes meer. Heb alleen nog een reep chocolade
Ja dat gaat dus niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:29 schreef jodelahity het volgende:
Ga naar de winkel als je in de stad woont en koop ijsjes
Oke dan moet je vervangende producten proberen te vinden. Wat kan het genot van een ijsje voor jou compenseren?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
Holy crap, net als je denkt dat Game of Thrones niet heel veel erger kan worden.![]()
quote:
SPOILER: Spoilers voor seizoen 5 aflevering 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
SPOILER: actual footage van Twollies bandjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik nu kijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:54 schreef Amoeba het volgende:
Heb je S05E10 nog niet gezien. Die season final
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |