voor Ama wil ik een uitzondering maken.quote:
quote:
Zeker omdat ik geen lekker mokkel benquote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
voor Ama wil ik een uitzondering maken.
Ben je wel. :s :s :squote:Op zondag 12 juli 2015 19:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat ik geen lekker mokkel ben
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
voor Ama wil ik een uitzondering maken.
Waarom daar?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil binnenkort een keer onbeperkt spareribs eten in Groningen
Omdat ik daar makkelijk met de bus heen kan en we dat hier in Emmen niet hebben volgens mij. + goede reden om weer naar Groningen te gaanquote:
Ik woon in Groningen vandaar. Zou niet weten waar je onbeperkt steak kan eten. Ken vooral het wokrestaurant en indische restaurants enzo xd Klinkt juist wel als een goed restaurantquote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik daar makkelijk met de bus heen kan en we dat hier in Emmen niet hebben volgens mij. + goede reden om weer naar Groningen te gaan
Je kan er alleen onbeperkt spareribs eten. Steaks kosten gewoon geld. Zag dat ze een steak hebben van 750 gramquote:Op zondag 12 juli 2015 19:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen vandaar. Zou niet weten waar je onbeperkt steak kan eten. Ken vooral het wokrestaurant en indische restaurants enzo xd Klinkt juist wel als een goed restaurant
Ow oke nou ja ik ben aan het afvallen weer vandaar mijn interesse lol. Ben niet dik trouwens, maar kan lichter dat is wel beter. Ik zie het gepraat over spareribs en wel weer zin hehequote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan er alleen onbeperkt spareribs eten. Steaks kosten gewoon geld. Zag dat ze een steak hebben van 750 gram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |