Ja, vast heel moeilijk voor je, normaal doen.quote:
Nee maar gewoon. Honten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast heel moeilijk voor je, normaal doen.
Je kan ook zien waar je eigen trein is, hoelang hij is, hoe hij is opgebouwd en hoe druk het is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
Oeh, ik ontdek net een leuke nieuwe feature in de NS app. Kun je zien waar je trein uithangt![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Als je op zo'n rondje tikt dan krijg je extra info te zien. Altijd handig, komt vast wel een keer van pas.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook zien waar je eigen trein is, hoelang hij is, hoe hij is opgebouwd en hoe druk het is.
De NS app, voor als je je medepassagiers NOG niet beu bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
Oeh, ik ontdek net een leuke nieuwe feature in de NS app. Kun je zien waar je trein uithangt![]()
[ afbeelding ]
http://kubus.mailspool.nl/quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Zou behoorlijk fucked up zijn als je zo een crash ziet aankomen omdat er ergens een wissel niet is omgezetquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Is gebaseerd op vertrektijden, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou behoorlijk fucked up zijn als je zo een crash ziet aankomen omdat er ergens een wissel niet is omgezet
Is het geen echte liverader maar gewoon een schatting van waar die trein is?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is gebaseerd op vertrektijden, dus dat kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |