Jij bent geen mooi mokkel, soz.quote:
Vooruitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij bent geen mooi mokkel, soz.
Wees blij met 1.
Ik ben vergeten hoeveel vrouwen ik nu heb.quote:
Misschien als ze eens een keer opgeknapt worden ja.quote:
December gaan ze uit dienst.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien als ze eens een keer opgeknapt worden ja.
Oh ok. Echter is de 1e klas ook niet veel soeps hoor o.óquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef DrNick het volgende:
Ik heb het niet over de bankjes voor het gewone volk he.
Ze mag plaats nemen in je Ferrari?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok. Echter is de 1e klas ook niet veel soeps hoor o.ó
Daar wil ik mijn deerne niet met haar prachtige lichaam op laten zitten.
Uiteraard. Ik laat haar toch niet lopenquote:
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok. Echter is de 1e klas ook niet veel soeps hoor o.ó
Daar wil ik mijn deerne niet met haar prachtige lichaam op laten zitten.
Koop er 1, voor thuis!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Mat '64
Over lopen gesprokenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik laat haar toch niet lopen
Echter is een Ferrari ook maar een beetje mehLelijke dingen.
Je moet lopen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Over lopen gesprokenkijkt naar de klok
0900-belnsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou het wel overwegen ja. Wat kost zoiets?
Je kan over 10 minuten wel weg tochquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Over lopen gesprokenkijkt naar de klok
Hoezo moet dat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt stom dat ik binnenkort naar de kapper moet
Omdat ik punten moet laten bijknippen, ben al een half jaar niet geweestquote:
Ah kquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik punten moet laten bijknippen, ben al een half jaar niet geweest
Doe het blauw.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:51 schreef Rezania het volgende:
Ik moet ook naar de kapper binnenkort, tijd voor een lekker kort en lekker gek kapsel.
Ik dacht eerder aan groen. Of bordeauxrood, ook tof.quote:
Ja, vast heel moeilijk voor je, normaal doen.quote:
Nee maar gewoon. Honten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast heel moeilijk voor je, normaal doen.
Je kan ook zien waar je eigen trein is, hoelang hij is, hoe hij is opgebouwd en hoe druk het is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
Oeh, ik ontdek net een leuke nieuwe feature in de NS app. Kun je zien waar je trein uithangt![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Als je op zo'n rondje tikt dan krijg je extra info te zien. Altijd handig, komt vast wel een keer van pas.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook zien waar je eigen trein is, hoelang hij is, hoe hij is opgebouwd en hoe druk het is.
De NS app, voor als je je medepassagiers NOG niet beu bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
Oeh, ik ontdek net een leuke nieuwe feature in de NS app. Kun je zien waar je trein uithangt![]()
[ afbeelding ]
http://kubus.mailspool.nl/quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Zou behoorlijk fucked up zijn als je zo een crash ziet aankomen omdat er ergens een wissel niet is omgezetquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:43 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Is gebaseerd op vertrektijden, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou behoorlijk fucked up zijn als je zo een crash ziet aankomen omdat er ergens een wissel niet is omgezet
Is het geen echte liverader maar gewoon een schatting van waar die trein is?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is gebaseerd op vertrektijden, dus dat kan niet
Geloof het wel ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is het geen echte liverader maar gewoon een schatting van waar die trein is?
Bedankt voor de aankondiging.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:16 schreef jodelahity het volgende:
Op national geographic nu trouwens dino-avond! Dus als je van dino's houdt doe dan nu je tv aan want tot 22:00 ofzo gaat alles over dino's, dino's en nog meer dino's.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongen, ik vraag me gewoon af hoe Nick dat weet, dat is niet vies.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou ik zit naast m. Wil wel even voelen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |