Dat is ook gewoon heel emotioneel! Ik vind die opa zo liefquote:Op zondag 12 juli 2015 10:55 schreef JantinaGr het volgende:
Men, ik ben normaal niet zo een jankerd wat dit soort dingen betreft.
Maar![]()
, duidelijk hormonen. dit: http://www.oudersvannu.nl(...)eting-met-kleinzoon/
ik las in het andere topic dat je bang was dat anderen het te snel zouden vinden maar tien maanden lijkt me toch heel normaal? Wel cute kleine dreumes en babyquote:Op zondag 12 juli 2015 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
A is nu bijna 10 maanden. Dus ik heb straks als alles goed gaat een dreumes en een baby. Dat wordt vast heel gezellig!
quote:Op zondag 12 juli 2015 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje jongens, ik mag hier dus ook weer meeposten. Afgelopen donderdag een positieve test, best een hele verrassing. Ik gok op een uitgerekende datum begin maart. Als we met drie weken weer terug zijn van vakantie ga ik de VK maar eens bellen.
Wat heerlijk dat je het met zo'n goed gevoel tegemoet ziet! Ik duim voor een mooie knipperquote:Op zondag 12 juli 2015 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb overmorgen de eerste echo in het ziekenhuis, heb er zo'n zin inHet voelt goed!
Mama Kazy.quote:Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef kazy het volgende:
Sekhmet gefeliciteerd!Sterkte met herstellen!
Welkom Razz!![]()
Ik heb mijn 40 weken mijlpaal gehaald! Nog max 2 weken en dan ben ik mama![]()
Wat had ik jouw mijn verpleger gegund. Hier hetzelfde verhaal, alleen dan zonder het op de grond werpen, maar de verpleger heeft ze mooi naar ons huis gebonjourd, wat ook al door ons aangegeven wasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.
Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.
Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.
Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nouja, nog maximaal 3 weken.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Vandaag geluncht in de stad met man en schoonmoeder (die direct mij belde nadat mijn man niet opnam omdat hij nog lag te slapen). Fijne afleiding want ik voel me niet zo top, voorweeën, harde buiken en
Vervelend Mariposas! Wel herkenbaar trouwens, dus ik gok op voorwerk. Ik heb nu ook steeds vaker harde buiken en kramp (niks regelmatigs maar wel heftiger).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nouja, nog maximaal 3 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh.. jouw alternatieve UD was toch ook vandaag he
Hier net pannenkoeken gegeten, dus ben benieuwd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Sekhmet gefeliciteerd met jullie zoon! Jammer dat het niet zo gelopen is als jullie hadden gehoopt, maar ik hoop dat je er toch positief op terug kan kijken.
Razz, gefeliciteerd en welkom!
Kazy 40 weken mijlpaal!
Vandaag geluncht in de stad met man en schoonmoeder (die direct mij belde nadat mijn man niet opnam omdat hij nog lag te slapen). Fijne afleiding want ik voel me niet zo top, voorweeën, harde buiken en
Daar had ik ook last van... binnen 12 uur was saar drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nouja, nog maximaal 3 weken.
S. 2014
J. 2016
Ik heb het al sinds gisteravond dus ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van... binnen 12 uur was saar dr
Ik werd verdrietig van de tweelingmoeder die van haar schoonfamilie geen water mocht drinken omdat de baby's daar verkouden van zouden wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nu Birth Day op npo2, zwangerschap en bevallingen in India, heftig hoor.
Ja idd, blijkbaar hardnekkig bijgeloof want later bij een andere moeder hoorde ik het ook. Gelukkig waren die lokale verpleegsters goed geïnformeerd en drukten de moeders op het hart wél te drinken, veel aan te leggen en niet in dat bijgeloof te geloven. Mooi ook om te zien dat de nog voedende zus van 1 van die moeders de borstvoeding over nam!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik werd verdrietig van de tweelingmoeder die van haar schoonfamilie geen water mocht drinken omdat de baby's daar verkouden van zouden worden![]()
DMen spamquote:Op zondag 12 juli 2015 12:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Veel succeslaat even weten hoe het gegaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |