abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154268468
Sekhmet gefeliciteerd *O* Daar is jullie mooie mannetje eindelijk.
Sterkte met het herstel!

Razz gefeliciteerd!

LB fijn om zo'n vertrouwen te hebben, veel plezier dinsdag!

Kazy de grote mijlpaal behaald!!
  Moderator zondag 12 juli 2015 @ 14:21:20 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154268546
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:55 schreef JantinaGr het volgende:
Men, ik ben normaal niet zo een jankerd wat dit soort dingen betreft.
Maar :'( :'(, duidelijk hormonen. dit: http://www.oudersvannu.nl(...)eting-met-kleinzoon/
Dat is ook gewoon heel emotioneel! Ik vind die opa zo lief O+
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
A is nu bijna 10 maanden. Dus ik heb straks als alles goed gaat een dreumes en een baby. Dat wordt vast heel gezellig :D !
ik las in het andere topic dat je bang was dat anderen het te snel zouden vinden maar tien maanden lijkt me toch heel normaal? Wel cute kleine dreumes en baby O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_154269041
Gefeliciteerd Sekhmet!! Het klinkt heftig! :*

En welkom Razz *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154269131
Gefeliciteerd Sekhmet! *G*
Klinkt heftig, even bijkomen nu en hopelijk snel herstellen! Mooie naam heeft ie!
pi_154269631
Ja, Kazy 40 precies! *O*
pi_154269801
Hier lekker lang geslapen en na het ontbijt, nouja brunch, nouja lunch :+ weer een klusje van het lijstje afgemaakt. Aanrecht boven de wasmachine en droger zit er in! Staat ook weer een stuk netter :)
pi_154270942
Gefeliciteerd Sekhmet! *O*
pi_154271406
Sekhmet, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *G*!! Een goed herstel gewenst!

Kazy, de mijlpaal der mijlpalen *O*

Razz: welkom! Wat leuk, een broertje of zusje voor A. Gefeliciteerd! *O*
pi_154274187
Sekhmet van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Kom lekker bij en leer elkaar kennen O+ Veel geluk samen!

quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje jongens, ik mag hier dus ook weer meeposten. Afgelopen donderdag een positieve test, best een hele verrassing O+ . Ik gok op een uitgerekende datum begin maart. Als we met drie weken weer terug zijn van vakantie ga ik de VK maar eens bellen.
*O* ik gok trouwens op half maart voor jou als je ong 2 weekjes later bent dan ik ;).
pi_154274311
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb overmorgen de eerste echo in het ziekenhuis, heb er zo'n zin in O+ Het voelt goed!
Wat heerlijk dat je het met zo'n goed gevoel tegemoet ziet! Ik duim voor een mooie knipper O+.

Ik ben vooral heeeel zenuwachtig voor de echo vrijdag. Zo bang dat we slecht nieuws krijgen, ook al lijkt het tot nu toe allemaal goed te gaan.
pi_154274633
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef kazy het volgende:
Sekhmet gefeliciteerd! *G* Sterkte met herstellen!

Welkom Razz! *O*

Ik heb mijn 40 weken mijlpaal gehaald! Nog max 2 weken en dan ben ik mama :o O+
Mama Kazy. O+
Nog maximaal 14 dagen. ...
  zondag 12 juli 2015 @ 18:26:45 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_154275614
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.

Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.

Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.

Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk :P
Wat had ik jouw mijn verpleger gegund. Hier hetzelfde verhaal, alleen dan zonder het op de grond werpen, maar de verpleger heeft ze mooi naar ons huis gebonjourd, wat ook al door ons aangegeven was :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_154275915
Ik duim voor mooie knippers voor Ladyblack en L0t komende week!!
  zondag 12 juli 2015 @ 18:53:47 #214
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154276271
Sekhmet gefeliciteerd met jullie zoon! Jammer dat het niet zo gelopen is als jullie hadden gehoopt, maar ik hoop dat je er toch positief op terug kan kijken.

Razz, gefeliciteerd en welkom!

Kazy 40 weken mijlpaal!

Vandaag geluncht in de stad met man en schoonmoeder (die direct mij belde nadat mijn man niet opnam omdat hij nog lag te slapen :D ). Fijne afleiding want ik voel me niet zo top, voorweeën, harde buiken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Nouja, nog maximaal 3 weken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154277375
Vervelend Mariposas! Misschien betekenen de ongemakken dat je niet meer maximaal 3 weken hoeft te wachten, hoop het voor je! En je spoiler herken ik niet.. Misschien de boel wat in de verdrukking?
  zondag 12 juli 2015 @ 19:43:24 #216
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154277731
Ik hoop het, zonder dat voorwerk was ik denk ik ook niet zo ongeduldig geworden! Want lichamelijk gaat het echt nog meer dan prima. Behalve die verdrukking inderdaad. Met mn blaas werkt het weer de andere kant op, daarbij voel ik geen aandrang. :')
pi_154278006
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef Mariposas het volgende:

Vandaag geluncht in de stad met man en schoonmoeder (die direct mij belde nadat mijn man niet opnam omdat hij nog lag te slapen :D ). Fijne afleiding want ik voel me niet zo top, voorweeën, harde buiken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend Mariposas! Wel herkenbaar trouwens, dus ik gok op voorwerk. Ik heb nu ook steeds vaker harde buiken en kramp (niks regelmatigs maar wel heftiger).
SPOILER
Maareh.. jouw alternatieve UD was toch ook vandaag he ;)

Hier net pannenkoeken gegeten, dus ben benieuwd :Y) :P
  zondag 12 juli 2015 @ 20:24:50 #218
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154278902
Ja, ik denk niet dat ik dat klusje vandaag nog ga klaren, dus ik eis m'n geld terug voor die alternatieve UD-berekening. :')
Geen pannenkoeken hier, wel een prostaglandine-shot. :P

SPOILER
pi_154279961
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Sekhmet gefeliciteerd met jullie zoon! Jammer dat het niet zo gelopen is als jullie hadden gehoopt, maar ik hoop dat je er toch positief op terug kan kijken.

Razz, gefeliciteerd en welkom!

Kazy 40 weken mijlpaal!

SPOILER
Daar had ik ook last van... binnen 12 uur was saar dr :+
S. 2014
J. 2016
  zondag 12 juli 2015 @ 21:14:40 #220
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154280572
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Daar had ik ook last van... binnen 12 uur was saar dr :+
Ik heb het al sinds gisteravond dus ik geloof er niet meer in. }:|

Nu Birth Day op npo2, zwangerschap en bevallingen in India, heftig hoor. :{
pi_154281598
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sekhmet *O*

Welkom en ook gefeliciteerd Razz :)

Mijlpaal voor Kazy!

Haha, dank je Troel, misschien kan ik haar bij de volgende bevalling lenen ;)
pi_154281822
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Nu Birth Day op npo2, zwangerschap en bevallingen in India, heftig hoor. :{
Ik werd verdrietig van de tweelingmoeder die van haar schoonfamilie geen water mocht drinken omdat de baby's daar verkouden van zouden worden :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Minarosa op 12-07-2015 21:54:02 (verkeerde smiley...) ]
  zondag 12 juli 2015 @ 21:57:47 #223
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154282009
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik werd verdrietig van de tweelingmoeder die van haar schoonfamilie geen water mocht drinken omdat de baby's daar verkouden van zouden worden :'(
Ja idd, blijkbaar hardnekkig bijgeloof want later bij een andere moeder hoorde ik het ook. Gelukkig waren die lokale verpleegsters goed geïnformeerd en drukten de moeders op het hart wél te drinken, veel aan te leggen en niet in dat bijgeloof te geloven. Mooi ook om te zien dat de nog voedende zus van 1 van die moeders de borstvoeding over nam!
pi_154282337
Hier een nuttig weekend gehad! Gisteren het ledikantje in elkaar gezet en de trouwfoto's opgehaald, vandaag de maxi cosi base in de auto gemonteerd (in maar 5 minuten!), een enorme lading karton geloosd waardoor we weer normaal kunnen bewegen en de lakentjes etc gewassen en zelfs gestreken omdat een verse baby de eerste nacht wel op gestreken lakens mag slapen! En nu ben ik wel klaar met dingen doen!

Morgen alleen nog een matrasje voor het ledikantje bestellen (we hebben een co-sleeperwieg dus heeft geen prioriteit) samen met wat hoeslakentjes en de vluchttas inpakken en ik ben er helemaal klaar voor! Dat zal dus nog wel 5,5 week wachten worden :D
pi_154285180
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

Veel succes :* laat even weten hoe het gegaan is.
DMen spam :D
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')