Megamijlpaal inderdaad!quote:Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef kazy het volgende:
Sekhmet gefeliciteerd!Sterkte met herstellen!
Welkom Razz!![]()
Ik heb mijn 40 weken mijlpaal gehaald! Nog max 2 weken en dan ben ik mama![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:52 schreef LuDann het volgende:
Geboortekaartje binnen gehad van een kennis. Ze hebben 1 baby gehad, geen twee.arm kind met vier ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Oh wat een vreselijk leuke gedachte van je man!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:48 schreef LuDann het volgende:
Dudes, mijn man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De verrassing die hij voor me had vandaag was een 3D scan van mij: ik ben ingescand en geüpload en daar wordt een bronzen beeldje van gemaakt. Vandaar dus die strakke kleding die ik aanmoest. Hij wil graag een aandenken aan de zwangerschap, zo lief! Toen ik mezelf zo in 3D zag snapte ik ook wel waar al die ''ZOMG grote buik'' opmerkingen vandaan komen. In de spiegel lijkt het allemaal nog mee te vallen maar hij is best wel huge eigenlijk. Ze vroegen ook of ik op de website wilde als voorbeeld.
En daarna hebben we pannenkoeken gegeten, want dat was ernaast.
Nu heb ik over een uurtje een zwangerschapsmassage en daarna gaan we nog ergens eten.
Echt, waar heb ik dit aan verdiend joh.Helemaal blij.
!
RAZZ!quote:Op zondag 12 juli 2015 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje jongens, ik mag hier dus ook weer meeposten. Afgelopen donderdag een positieve test, best een hele verrassing. Ik gok op een uitgerekende datum begin maart. Als we met drie weken weer terug zijn van vakantie ga ik de VK maar eens bellen.
Hoera! Gefeliciteerd met jullie zoon!quote:Op zondag 12 juli 2015 09:03 schreef Sekhmet het volgende:
Eindelijk, hij is er een![]()
Gisteren aan het einde van de middag is onze zoon M.ason geboren middels een keizersnede.
Het is een zeer zware en heftige bevalling en keizersnede geweest. Niks liep zoals we gehoopt hadden, maar het resultaat is een prachtig en (waarschijnlijk) gezond ventje.
We blijven beide nog een poosje in het ZKH om bij te komen en te herstellen.
Ik ga later even bijlezen...hoop dat de nieuwe babyboom bij deze in gang is gezet
Veel succesquote:Op zondag 12 juli 2015 11:59 schreef Stippelrientje het volgende:
Net gebeld door onze verloskundige praktijk.
We zijn verzocht om op gesprek te komen met twee andere verloskundige om het een en ander door te bespreken. Blij toe, want het zit me zo niet lekker. Kan mijn hoofd amper uitschakelen en droom er zelfs naar van.
Lijkt me ook niet goed om chill en relaxed de laatste weken in te gaan.
Ik ga wel aangeven dat ik nul vertrouwen heb ik "die ene" en dat we daar wat mee moeten doen.
*spannend*
Ahhw zo lief!quote:Op zondag 12 juli 2015 10:55 schreef JantinaGr het volgende:
Men, ik ben normaal niet zo een jankerd wat dit soort dingen betreft.
Maar![]()
, duidelijk hormonen. dit: http://www.oudersvannu.nl(...)eting-met-kleinzoon/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |