Mijn man is ook zo opgevoed hoor.. Hoefde ook nooit wat te doen. Hoefde maar in de vingers te knippen en t werd voor m gedaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:53 schreef Risu het volgende:
Mijn verhaal is ook een beetje een verborgen tip voor jongensmama's. Dat het jongens zijn, wil niet zeggen dat ze nooit hoeven te leren hoe ze moeten koken, strijken, afwassen, naja dat soort.
Doe je toekomstige schoondochter een plezier.
Mijn vriend was er zo van overstuur geraakt dat ze even mochten kijken. Vond het zo sneu voor hem..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En mochten ze toen alsnog op bezoek komen of zijn ze toch naar huis gegaan?
Dat is toch ook niet meer van deze tijd? Mannen die niets kunnen? Onderscheid maken in opvoeding van jongens en meisjes?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:53 schreef Risu het volgende:
Mijn verhaal is ook een beetje een verborgen tip voor jongensmama's. Dat het jongens zijn, wil niet zeggen dat ze nooit hoeven te leren hoe ze moeten koken, strijken, afwassen, naja dat soort.
Doe je toekomstige schoondochter een plezier.
En zo kreeg ze ook nog haar zin, dus... Al snap ik wel dat je vriend zo overstuur raakte dat 'ie ook gee andere optie zag. Flauw en gemeen, ja. En dan straks piepen als ze pas na een dag gebeld worden zekerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:17 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Mijn vriend was er zo van overstuur geraakt dat ze even mochten kijken. Vond het zo sneu voor hem..
Ze zijn hooguit een minuut binnen geweest, maar dan nog. Erg flauw dat ze onze wensen op dat moment niet wilden respecteren.
Gefeliciteerd Sekhmet! Wat een mooie naam heeft jullie zoon! Het klinkt heel heftig, neem goed de tijd om te herstellenquote:Op zondag 12 juli 2015 09:03 schreef Sekhmet het volgende:
Eindelijk, hij is er een![]()
Gisteren aan het einde van de middag is onze zoon M.ason geboren middels een keizersnede.
Het is een zeer zware en heftige bevalling en keizersnede geweest. Niks liep zoals we gehoopt hadden, maar het resultaat is een prachtig en (waarschijnlijk) gezond ventje.
We blijven beide nog een poosje in het ZKH om bij te komen en te herstellen.
Ik ga later even bijlezen...hoop dat de nieuwe babyboom bij deze in gang is gezet
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 juli 2015 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje jongens, ik mag hier dus ook weer meeposten. Afgelopen donderdag een positieve test, best een hele verrassing. Ik gok op een uitgerekende datum begin maart. Als we met drie weken weer terug zijn van vakantie ga ik de VK maar eens bellen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 juli 2015 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje jongens, ik mag hier dus ook weer meeposten. Afgelopen donderdag een positieve test, best een hele verrassing. Ik gok op een uitgerekende datum begin maart. Als we met drie weken weer terug zijn van vakantie ga ik de VK maar eens bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |