SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond nog eens 90 minuten Ajax JAAAAAAAAAAAAAA
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik zou Jong Oranje gaan kijken, of die -19 iigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond nog eens 90 minuten Ajax JAAAAAAAAAAAAAA![]()
Goed dat we verloren hebben. Goed teken dat er genoeg werk aan de winkel is en dat er misschien nog wel een aankoop of 2 moeten volgen.![]()
Frankie rot op.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nederland -19?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou Jong Oranje gaan kijken, of die -19 iigOh.![]()
Beste Ajax mensen,
Jammer joh, deze vriendschappelijke wedstrijd. Indien jullie dit hele seizoen alvast op papier af willen doen is dat wat ons betreft prima.
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
Echt super grappig, misschien is cabaretier worden iets voor je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:12 schreef nickhguitar het volgende:
Beste Ajax mensen,
Jammer joh, deze vriendschappelijke wedstrijd. Indien jullie dit hele seizoen alvast op papier af willen doen is dat wat ons betreft prima.
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
Alle mensen hier gelijk een humeurtje, na 1 wedstrijdje jongens. Kom op zeg. Marc haalt vast nog wel iets goeds![]()
![]()
Mijn humeur is prima, je bent gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
Alle mensen hier gelijk een humeurtje, na 1 wedstrijdje jongens. Kom op zeg. Marc haalt vast nog wel iets goeds![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mijn humeur is prima, je bent gewoon niet grappig.![]()
Zonder trollen: Ik hoop oprecht dat Ajax nog wat doet. Gudelj is een prima aankoop, maar het lijkt me me sterk dat dat de enige missing link was die het gat van vorig seizoen t.o.v. PSV gaat dichten.![]()
Moet inderdaad wel wat gekocht worden. Zodat je in ieder geval een serieuze poging kan doen de poule CL te halenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je druk maken over zo'n wedstrijdje en al direct allerlei conclusies trekken
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Welke mafkees heeft bedacht om 2 oefenwedstrijden op 1 dag te spelen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Liever nu dan dat hij in de Herfstmaanden zit te kloten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat die gasten daar eens mee stoppen joh. Met die onzin![]()
Liever gewoon normaal doen en atheïst worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever nu dan dat hij in de Herfstmaanden zit te kloten.Oh.![]()
och god, is dit sneue figuur weer terugquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:12 schreef nickhguitar het volgende:
Beste Ajax mensen,
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
In zijn roots kennen ze geen atheïsten. Dan worden ze boos. Pistooltjes trekken, messen pakken, Islam is vrrrrrrrrrede.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever gewoon normaal doen en atheïst worden.
Maar dat geheel terzijde.![]()
Iemand moet ermee beginnen in die familie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zijn roots kennen ze geen atheïsten. Dan worden ze boos. Pistooltjes trekken, messen pakken, Islam is vrrrrrrrrrede.
Maar dat geheel terzijde.
Hoe kan je nou dag in dag uit trainen zonder water te drinken of te eten overdag
Oh.![]()
De Boer niet natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
Welke mafkees heeft bedacht om 2 oefenwedstrijden op 1 dag te spelen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
Welke mafkees heeft bedacht om 2 oefenwedstrijden op 1 dag te spelen?![]()
Nee hoor, als Ajax naar zijn mogelijkheden gaat voetballen dan is het gat met PSV al weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]![]()
Zonder trollen: Ik hoop oprecht dat Ajax nog wat doet. Gudelj is een prima aankoop, maar het lijkt me me sterk dat dat de enige missing link was die het gat van vorig seizoen t.o.v. PSV gaat dichten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In de avond eten, niks mis mee. Dan zit hij pas rond de klok van 10 te koken dankzij de keukengoden van Ajax.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand moet ermee beginnen in die familie.
Hoe kan je nou dag in dag uit trainen zonder water te drinken of te eten overdag
In before ''misschien moeten we die kok kidnappen zodat hij helemaal niks kan eten :s :s :s''![]()
Hij heeft het niet gered zeker omdat hij niet uit zijn schulp durfde te kruipen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dennis Schulp , z,on prachtproduct uit Lowie,s opleidingOh.![]()
#MILIKGOD
Bewijst toch maar weer dat hij gewoon een prima spitsje is. Kan qua balcontrole en techniek nog wel iets beter maar de potentie is er in ieder geval om er 15-25 goals in te leggen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Als hij genoeg kansen krijgt in een wedstrijd kan hij dat aantal zeker halen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef gazhims3lv het volgende:
#MILIKGOD
Bewijst toch maar weer dat hij gewoon een prima spitsje is. Kan qua balcontrole en techniek nog wel iets beter maar de potentie is er in ieder geval om er 15-25 goals in te leggen.
Sowieso een verademing vergeleken met die ijspegelOh.![]()
Zoals je ook bij Polen ziet, zou je Milik nog wat prettiger laten voelen als hij minder taken op zich krijgt in dat hele opbouwgejank van 'het systeem'.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij genoeg kansen krijgt in een wedstrijd kan hij dat aantal zeker halen.
Sowieso een verademing vergeleken met die ijspegel![]()
Nee concurrentie van Martijn Reuserquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gered zeker omdat hij niet uit zijn schulp durfde te kruipen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat oneindig tikken ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je ook bij Polen ziet, zou je Milik nog wat prettiger laten voelen als hij minder taken op zich krijgt in dat hele opbouwgejank van 'het systeem'.. Als je gewoon snel de bal naar voren brengt en je geeft Milik per wedstrijd een stuk of 10x de bal in de 16 maakt 'ie er gewoon 2.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Een spits van Ajax hoort wel mee te kunnen voetballen en meehelpen met kansen creëren, en dat kan Milik ook aan zijn goal van net te zienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je ook bij Polen ziet, zou je Milik nog wat prettiger laten voelen als hij minder taken op zich krijgt in dat hele opbouwgejank van 'het systeem'.
Oh.![]()
Ze moeten wel tikken maar in een hoger tempo en veel sneller.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:12 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat oneindig tikken ook. Als je gewoon snel de bal naar voren brengt en je geeft Milik per wedstrijd een stuk of 10x de bal in de 16 maakt 'ie er gewoon 2.
Lange halen snel thuis is niet de oplossingOh.![]()
Maar dat doet hij lang niet altijd even goed. Ach, hij is nog jong dus ik vergeef het hem.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een spits van Ajax hoort wel mee te kunnen voetballen en meehelpen met kansen creëren, en dat kan Milik ook aan zijn goal van net te zien![]()
Het is wel weer als vanouds. Wel de "controle" hebben in de wedstrijd, maar eigenlijk op de goal na niks gecreëerd
Oh.![]()
Welke Ajacieden spelen mee met Oranje onder 19 tegen Duitsland ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar hij kan zeker wel kansen creëeren. Dat het niet altijd goed gaat hou je altijd. Als hij alles goed deed was hij nu al de nummer 9 van Real Madrid.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat doet hij lang niet altijd even goed. Ach, hij is nog jong dus ik vergeef het hem.Oh.![]()
Die heeft het afgelopen seizoen geloof ik vrij goed gedaan daar.quote:
edit: 30 wedstrijden 22 goals.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Balbezit hebben is niet hetzelfde als controle over de wedstrijd. Pas als de Boer dat snapt, kan hij echt een grote trainer worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel weer als vanouds. Wel de "controle" hebben in de wedstrijd, maar eigenlijk op de goal na niks gecreëerd![]()
Nourigodquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Welke Ajacieden spelen mee met Oranje onder 19 tegen Duitsland ?![]()
Dat is best goed jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die heeft het afgelopen seizoen geloof ik vrij goed gedaan daar.
edit: 30 wedstrijden 22 goals.
Bij PSV en HSV was hij echt heel slecht51% balbezit hebben in de wedstrijd is gedomineerd hebben, aldus Frank.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Balbezit hebben is niet hetzelfde als controle over de wedstrijd. Pas als de Boer dat snapt, kan hij echt een grote trainer worden.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Welke Ajacieden spelen mee met Oranje onder 19 tegen Duitsland ?
Lartey Sanniez, Mirani, NouriOh.![]()
Paal linksback?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lartey Sanniez, Mirani, Nouri![]()
Nederland kan totaal geen linksbacks opleiden, hé.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er geen goede linksback in die lichting![]()
Ik hoop dat hij gaat vlammen dit seizoen, ben wel een beetje fan van hem.quote:
Moet wel de schroom van zich afgooien dan.Oh.![]()
inb4 Jetroquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland kan totaal geen linksbacks opleiden, hé.![]()
Sowieso zijn er internationaal gezien niet zoveel goede linksbacks.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland kan totaal geen linksbacks opleiden, hé.
Denk dat we qua Nederlands Elftal dan nog blij mogen zijn met WillemsOh.![]()
Ik hoop het ook. Was een goede combi met Klaassen de eerste helft. Hopelijk kunnen ze dat doorzetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij gaat vlammen dit seizoen, ben wel een beetje fan van hem.
Moet wel de schroom van zich afgooien dan.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Als je een beetje talent hebt word je geen links- of rechtsbackquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland kan totaal geen linksbacks opleiden, hé.![]()
Ik vind Klaassen-Bazoer-Sinkgraven nog steeds het beste middenveld voor Ajax. Gudelj had van mij dan ook niet perse hoeven te komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Was een goede combi met Klaassen de eerste helft. Hopelijk kunnen ze dat doorzetten.Oh.![]()
Afgelopen seizoen hebben we al enkele mooie dingen gezien. Ook al was de Dnipro-pot thuis kut, hij deed prima dingen. In de wedstrijd tegen FC Twente had hij een dondersgeile voorassist.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij gaat vlammen dit seizoen, ben wel een beetje fan van hem.
Moet wel de schroom van zich afgooien dan.![]()
Ik zie momenteel ook niet de toegevoegde waarde van Gudelj.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen-Bazoer-Sinkgraven nog steeds het beste middenveld voor Ajax. Gudelj had van mij dan ook niet perse hoeven te komen.'Wish I was old and a little sentimental'
Gewoon aanvallers die niet genoeg rendement hebben daar neerzetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je een beetje talent hebt word je geen links- of rechtsback
Dat zie ik liever dan omgetrainde centrale verdedigers daar neerzetten, zoals van Rhijn en ViergeverOh.![]()
Daarom. Halfjaartje kunnen wennen, als het team goed gaat draaien komt hij ook beter tot zijn recht hoop ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen hebben we al enkele mooie dingen gezien. Ook al was de Dnipro-pot thuis kut, hij deed prima dingen. In de wedstrijd tegen FC Twente had hij een dondersgeile voorassist.
Ook die ene mooie bal bij Dnipro uit, op El Ghazi volgens mij. Dat hij heel kort draaide en mooi die steekpass gafOh.![]()
Zeker niet als hij misbruikt gaat worden op de '6' positie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zie momenteel ook niet de toegevoegde waarde van Gudelj.
En een speler halen alleen voor zijn gif en mentaliteit vind ik zulke onzin. Het liep voetballend niet, ligt echt niet aan de mentaliteit hoor. Een jongen als Klaassen geeft ook allesOh.![]()
Theo Janssen 2.0 als hij op 6 blijft spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker niet als hij misbruikt gaat worden op de '6' positie.
En een speler halen alleen voor zijn gif en mentaliteit vind ik zulke onzin. Het liep voetballend niet, ligt echt niet aan de mentaliteit hoor. Een jongen als Klaassen geeft ook alles'Wish I was old and a little sentimental'
http://foxsports.nl/video(...)x-fc-twente-3-2.htmlquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Halfjaartje kunnen wennen, als het team goed gaat draaien komt hij ook beter tot zijn recht hoop ik.
Ook die ene mooie bal bij Dnipro uit, op El Ghazi volgens mij. Dat hij heel kort draaide en mooi die steekpass gaf
Wat een bal, genot.![]()
Frank weet nog steeds wat er op die positie gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Theo Janssen 2.0 als hij op 6 blijft spelen.
En het is weer het verneuken van de aanvallende kwaliteiten van een GudeljOh.![]()
Mooie bal ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)x-fc-twente-3-2.html
Wat een bal, genot.
Een van de weinige leuke wedstrijden van Ajax vorig seizoen trouwens, die tegen Twente
Oh.![]()
Want? Tegenwoordig zijn er niet zo veel verdedigende linksbacks hoorquote:
Kijk naar Marcelo, speelt bij Real maar kan 0,0 verdedigen.![]()
Gewoon vanaf de tribune laten bellen naar Frank op zijn iPodquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd dat Cruijff gewoon weer op de bank gaat zitten.Oh.![]()
Leo Beenhakker weet wat het isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de tribune laten bellen naar Frank op zijn iPodRED ONS HENNIEGOD![]()
JA MAAR ANDERS GING DIE NAAR FEYENOORD EN NU NIET, TOPAANKOOP!1!!11!!quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Er is nergens anders op de wereld een betere linksback te halen hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
JA MAAR ANDERS GING DIE NAAR FEYENOORD EN NU NIET, TOPAANKOOP!1!!11!!
Die komen niet naar Ajax!!!!1Oh.![]()
van Rhijn-Heitinga-Viergever-Dijksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever 3-4-3 met ruit dan met Dijks.
Droevige middelmaat, en dit kan zomaar een paar keer in het seizoen werkelijkheid worden
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever 3-4-3 met ruit dan met Dijks.![]()
Fischergod - Milikgod - Allah Ghazi
Klaassengod
Sinkgraven-Gudelj
Bazoer aka Vieira
Riedewald-Heitinga-Veltman
Cilgod
Laatste drie man maakt toch niet uit, allemaal even slecht.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: