SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond nog eens 90 minuten Ajax JAAAAAAAAAAAAAA
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik zou Jong Oranje gaan kijken, of die -19 iigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond nog eens 90 minuten Ajax JAAAAAAAAAAAAAA![]()
Goed dat we verloren hebben. Goed teken dat er genoeg werk aan de winkel is en dat er misschien nog wel een aankoop of 2 moeten volgen.![]()
Frankie rot op.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nederland -19?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou Jong Oranje gaan kijken, of die -19 iigOh.![]()
Beste Ajax mensen,
Jammer joh, deze vriendschappelijke wedstrijd. Indien jullie dit hele seizoen alvast op papier af willen doen is dat wat ons betreft prima.
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
Echt super grappig, misschien is cabaretier worden iets voor je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:12 schreef nickhguitar het volgende:
Beste Ajax mensen,
Jammer joh, deze vriendschappelijke wedstrijd. Indien jullie dit hele seizoen alvast op papier af willen doen is dat wat ons betreft prima.
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
Alle mensen hier gelijk een humeurtje, na 1 wedstrijdje jongens. Kom op zeg. Marc haalt vast nog wel iets goeds![]()
![]()
Mijn humeur is prima, je bent gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
Alle mensen hier gelijk een humeurtje, na 1 wedstrijdje jongens. Kom op zeg. Marc haalt vast nog wel iets goeds![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mijn humeur is prima, je bent gewoon niet grappig.![]()
Zonder trollen: Ik hoop oprecht dat Ajax nog wat doet. Gudelj is een prima aankoop, maar het lijkt me me sterk dat dat de enige missing link was die het gat van vorig seizoen t.o.v. PSV gaat dichten.![]()
Moet inderdaad wel wat gekocht worden. Zodat je in ieder geval een serieuze poging kan doen de poule CL te halenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je druk maken over zo'n wedstrijdje en al direct allerlei conclusies trekken
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Welke mafkees heeft bedacht om 2 oefenwedstrijden op 1 dag te spelen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Liever nu dan dat hij in de Herfstmaanden zit te kloten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat die gasten daar eens mee stoppen joh. Met die onzin![]()
Liever gewoon normaal doen en atheïst worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever nu dan dat hij in de Herfstmaanden zit te kloten.Oh.![]()
och god, is dit sneue figuur weer terugquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:12 schreef nickhguitar het volgende:
Beste Ajax mensen,
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
In zijn roots kennen ze geen atheïsten. Dan worden ze boos. Pistooltjes trekken, messen pakken, Islam is vrrrrrrrrrede.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever gewoon normaal doen en atheïst worden.
Maar dat geheel terzijde.![]()
Iemand moet ermee beginnen in die familie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zijn roots kennen ze geen atheïsten. Dan worden ze boos. Pistooltjes trekken, messen pakken, Islam is vrrrrrrrrrede.
Maar dat geheel terzijde.
Hoe kan je nou dag in dag uit trainen zonder water te drinken of te eten overdag
Oh.![]()
De Boer niet natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
Welke mafkees heeft bedacht om 2 oefenwedstrijden op 1 dag te spelen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
Welke mafkees heeft bedacht om 2 oefenwedstrijden op 1 dag te spelen?![]()
Nee hoor, als Ajax naar zijn mogelijkheden gaat voetballen dan is het gat met PSV al weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]![]()
Zonder trollen: Ik hoop oprecht dat Ajax nog wat doet. Gudelj is een prima aankoop, maar het lijkt me me sterk dat dat de enige missing link was die het gat van vorig seizoen t.o.v. PSV gaat dichten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In de avond eten, niks mis mee. Dan zit hij pas rond de klok van 10 te koken dankzij de keukengoden van Ajax.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand moet ermee beginnen in die familie.
Hoe kan je nou dag in dag uit trainen zonder water te drinken of te eten overdag
In before ''misschien moeten we die kok kidnappen zodat hij helemaal niks kan eten :s :s :s''![]()
Hij heeft het niet gered zeker omdat hij niet uit zijn schulp durfde te kruipen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dennis Schulp , z,on prachtproduct uit Lowie,s opleidingOh.![]()
#MILIKGOD
Bewijst toch maar weer dat hij gewoon een prima spitsje is. Kan qua balcontrole en techniek nog wel iets beter maar de potentie is er in ieder geval om er 15-25 goals in te leggen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Als hij genoeg kansen krijgt in een wedstrijd kan hij dat aantal zeker halen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef gazhims3lv het volgende:
#MILIKGOD
Bewijst toch maar weer dat hij gewoon een prima spitsje is. Kan qua balcontrole en techniek nog wel iets beter maar de potentie is er in ieder geval om er 15-25 goals in te leggen.
Sowieso een verademing vergeleken met die ijspegelOh.![]()
Zoals je ook bij Polen ziet, zou je Milik nog wat prettiger laten voelen als hij minder taken op zich krijgt in dat hele opbouwgejank van 'het systeem'.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij genoeg kansen krijgt in een wedstrijd kan hij dat aantal zeker halen.
Sowieso een verademing vergeleken met die ijspegel![]()
Nee concurrentie van Martijn Reuserquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gered zeker omdat hij niet uit zijn schulp durfde te kruipen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat oneindig tikken ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je ook bij Polen ziet, zou je Milik nog wat prettiger laten voelen als hij minder taken op zich krijgt in dat hele opbouwgejank van 'het systeem'.. Als je gewoon snel de bal naar voren brengt en je geeft Milik per wedstrijd een stuk of 10x de bal in de 16 maakt 'ie er gewoon 2.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: