abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154226759


Ook in 2013 zijn de helden er weer gewoon bij.
Elke middag bij de NOS.

Vakkennis en opmerkelijke uitspraken
Waar is Gesink? Zij weten het!
Waar is de vader van Voeckler? Zij weten het (niet)
Waar kan je kanovaren? Zij weten het!
Over welke D-wegen rijden de renners! Zij weten het!
Het nieuwe wielrennen. Dat kent U niet. Maar zij wel!

Deze grote kenners van de NOS die zich al 11 maanden op deze hoofdact aan het voorbereiden zijn hebben ook quotes via

Maarten Ducrot
Herbert Dijkstra

Vrienden


Bingo
Bingo spelen is absoluut mogelijk

Of via
http://ducrotbingo.nl/

Beelden via wimderon

Waarschuwing: de volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP door johannes_vermeer en FOK!

Oude topics
2012 TDF / Het Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra topic #1
2011 TDF / Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #1
2010 TDF / Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra Adoratie Topic.
pi_154231160
Ik vind sommige van de fans een beetje kritisch maar dat mag de pret niet drukken.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:48:00 #3
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_154237726
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:44 schreef de_boswachter het volgende:

Bij Tony Martin hadden ze zogenaamd gezien dat hij aan een toeschouwer bleef haken?
Dit bleven ze stug volhouden, terwijl het toch zonder herhaling al duidelijk was, dat Martin een wiel raakte, z'n evenwicht verloor en lekker in het stuur van Barguil ging hangen en 4 man meenam
quote:
Wat zouden ze maandelijks overgemaakt krijgen op hun bankrekening voor hun onkunde? Hebben die idioten nooit een functioneringsgesprek bij de NOS of is dat ook wegbezuinigd? Verschrikkelijk.
Hoe langer je bij de NOS werkt des te belangrijker programma's krijg je, zie Dione, Thom etc.
Ze kunnen er allemaal niks van en niemand wordt erop afgerekend.
Chasse patate van Voeckler hadden ze ook heel laat pas door dat het peloton liet lopen en titi niets won op de kopgroep
Feyenoord!!! * Barça
pi_154238258
Ik moet wel om ze lachen.

Gister was m'n moeder bij me en ze moest ook lachen dat ik meteen wel zag dat Stybar won en niet Trentin :P
Ik vind ze wel vermakelijk. De hele Tour lang Wuyts is ook geen pretje.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 01:11:11 #5
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_154239882
Ik vind dat Maarten nogal denigrerend doet tegen Herbert af en toe. Is Herbert weer eens enthousiast over een klassementje of een mogelijke waaier over 10 km, gaat Maarten dat weer lopen afzeiken.

Arme Herbert. :'(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:00:32 #6
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_154242856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:48 schreef Bonobo11 het volgende:
Chasse patate van Voeckler hadden ze ook heel laat pas door dat het peloton liet lopen en titi niets won op de kopgroep
Als je eerst gezegd hebt dat je ,,die man geen ruimte moet geven", dan moet je de spanning nog wel even rekken hè.
pi_154246034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:04 schreef Tommeke het volgende:

Ik vind ze wel vermakelijk. De hele Tour lang Wuyts is ook geen pretje.
Ik heb een hele tijd gehad dat ik Wuyts moe was, nu heb ik dat minder.
Bovendien maakt de aanwezigheid van De Cauwer, in mijn ogen, veel goed.
  Trouwste user 2022 zondag 12 juli 2015 @ 14:40:05 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_154268961
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb een hele tijd gehad dat ik Wuyts moe was, nu heb ik dat minder.
Bovendien maakt de aanwezigheid van De Cauwer, in mijn ogen, veel goed.
Ken je Fred de Bruijne nog ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154269051
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ken je Fred de Bruijne nog ?

:P
Alleen van naam.
pi_154269283
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ken je Fred de Bruijne nog ?

:P
Wel Mark Uytterhoeve
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Trouwste user 2022 zondag 12 juli 2015 @ 15:07:06 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_154269766
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Wel Mark Uytterhoeve
Ook een held. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 13 juli 2015 @ 18:58:19 #12
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_154306701
Is er nou echt niemand die de moeite neemt om vandaag Herbert te feliciteren met zijn verjaardag?
pi_154309439
fisiteerd Herbert.............
  maandag 13 juli 2015 @ 22:22:49 #14
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_154313759
Het is echt een tenenkrommend dom duo.

Dijkstra is ook weer in pot met rare uitspraken gevallen.
Sinds deze tour is het plots (fonetisch) as-ta-na ipv astaana en kientana ipv kwintana. Zo irritant dat interessant doen met de uitspraak van namen.

En dat chauvinisme. Boom moet eraf.. " echt klasse, hij geeft altijd alles" :')

game on....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_154315150
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Sethje het volgende:
Het is echt een tenenkrommend dom duo.

Dijkstra is ook weer in pot met rare uitspraken gevallen.
Sinds deze tour is het plots (fonetisch) as-ta-na ipv astaana en kientana ipv kwintana. Zo irritant dat interessant doen met de uitspraak van namen.

En dat chauvinisme. Boom moet eraf.. " echt klasse, hij geeft altijd alles" :')

game on....
Kientana ipv Kwintana is juist de goede uitspraak. Wel de klemtoon op de eerste a uiteraard.
pi_154316361
Herbert nog vele jaren! _O_ *O*
leven zoals het leven is
pi_154317166
Wat heb ik ze gemist vandaag! :'(
  dinsdag 14 juli 2015 @ 16:31:43 #18
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_154332666
Gesink valt aan en na 5 seconden is het al meteen "WAT IS DIT KNAP" :')
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 14 juli 2015 @ 17:41:27 #19
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_154335585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
Gesink valt aan en na 5 seconden is het al meteen "WAT IS DIT KNAP" :')
Dat was het toch ook? :?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_154335854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat was het toch ook? :?
Inderdaad, de ene na de andere klassementsman in de groep wordt aan gruzelementen gereden, en Gesink demarreert uit die groep.
pi_154335878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
Gesink valt aan en na 5 seconden is het al meteen "WAT IS DIT KNAP" :')
Mollema stond toen al op breken, dus het was zeker knap.
pi_154335902
Die bingo kan wel een update gebruiken :7. Ik zie ook niks staan over 'De tour wacht op niemand' :')
  dinsdag 14 juli 2015 @ 17:54:17 #23
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_154335930
Vermoedelijk heeft Klopkoek dit jaar voor het eerst eens wielrennen gekeken en wil ze graag ook even mee janken in dit topic maar kon ze niets beters verzinnen.

Als je Gesink z'n geschiedenis kent is alleen het feit dat hij hier durft aan te vallen al prijzenswaardig en heel erg knap. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:19:07 #24
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_154336522
Vandaag was echt het dieptepunt wat betreft Herbert. Dat constante geschreeuw om Gesink, tenenkrommend.
pi_154337269
Dit commentaar was echt walgelijk. Zelfs Wuyts heeft zijn neus niet zo ver in de aars van Boonen zitten als Dijkstra bij Gesink. Ik denk dat hij in de laatste 10 kilometer nergens drie zinnen achter elkaar heeft uitgesproken waar niet minimaal 1 keer de naam Gesink in viel. Herbert Dijkstra is een van de weinige commentatoren met de gave om een fantastische prestatie van een Nederlander een naar nasmaakje te geven.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:51:32 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154337487
Dat komt omdat Herbert een hele kleingeestige treurige chauvinist is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:53:33 #27
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_154337561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:51 schreef silverhill het volgende:

[..]

Inderdaad, de ene na de andere klassementsman in de groep wordt aan gruzelementen gereden, en Gesink demarreert uit die groep.
De favorieten zaten er nog, op Nibali na. Van Garderen, Contador, Valverde, Quintana enz. De knechten deden het kopwerk en er werd door de klassementsrijders nog niet op volle snelheid gereden, zoals we later konden zien.
Om dan al na 5 seconden te gaan blèren "WAT IS DIT KNAP" is echt jezelf blij maken met een fopspeen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_154344744
Net de slotklim van vanmiddag terug gekeken, Maarten kwam opeens met een legendarische uitspraak, kan zo op een tegeltje:

Als je per saldo één tempo rijdt, dan rijd je het hardst.
_O_ _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 14-07-2015 23:33:33 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_154345771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Net de slotklim van gisteren terug gekeken, Maarten kwam opeens met een legendarische uitspraak, kan zo op een tegeltje:

Als je per saldo één tempo rijdt, dan rijd je het hardst.
_O_ _O-
Ik neem aan dat je die van vandaag bedoelt, want gisteren was de rustdag :)
pi_154346449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die van vandaag bedoelt, want gisteren was de rustdag :)
Oeps, foutje. Fixed. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_154360530
Net weer Ducrot met een tegeltjesuitspraak over de val van Martin tijdens LBL:
Hij viel op een onmogelijke manier, op een onmogelijk moment, maar het gebeurde toch, dus zo onmogelijk was het niet.

_O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_154367841
Beste mensen, sorry voor deze vernietigende analyse van ons dolle Tour de France duo, maar ik hou het echt niet langer.

Maarten Ducrot: heeft zijn eigen wieler carriere en het feit dat hij wielrenner is geweest totaal nog niet verwerkt. Leuk om iemand te hebben die alles heeft meegemaakt, maar die zorgen en emoties moeten er constant bij, veel te sentimenteel allemaal. Al zijn emoties over de heroïek en zwaarte van de tour, klinken door alles wat hij zegt, oprecht is het zeker, maar als kijker vooral vermoeiend…

Herbert Dijkstra (hier wordt het echt problematisch…): vaak heel tendentieus, heeft altijd zijn eigen meningen en voorkeuren op de voorgrond, en met name die irritante voorkeur voor Robert Gesink. Ongeveer 4-5 keer per uur moet hij ons op de hoogte houden over de positie van Gesink of hem in ieder geval noemen, ook als daar totaal geen reden voor is. Waarschijnlijk een persoonlijke vriend van hem of zo… En dan al die 'verhalen die de tour de tour maken', mijn god... Herbert pretendeert altijd koel en objectief te zijn, maar is veel te persoonlijk in zijn commentaar. Ook het momentum van de wedstrijd voelt hij niet aan. In een spannende finale gaat hij rustig even de etappe van morgen voor ons analyseren, of ongelukkig inhaken met een saaie, irrelevante of veel te subjectieve reactie op Ducrot of op een koe langs de weg. Denkt vaak dat hij een punt maakt wat er echt toe doet, terwijl wij allemaal kunnen zien dat het meer om een mening gaat. Hij mist ook vaak belangrijke details, omdat ie alleen maar bezig is met zijn eigen agenda, en niet met de kijkers...En dan het ‘mocht u net hebben ingeschakeld..’ moment. Mijn god, hij moet dit elke keer doen en denkt echt dat het een heel goed idee is, dan krijg je nog een keer HET Verhaal van de koers, lees: ZIJN verhaal van de koers. Echt slecht gewoon… Tot slot die zenuwslopende herhaling van dezelfde uitdrukkingen en woorden, zoals ‘het verhaal is bekend…’, of ‘mocht u zich afvragen..’ Kan iemand die Herbert Dijkstra tegen zichzelf beschermen au.b.?

[ Bericht 0% gewijzigd door TVDTVD op 15-07-2015 21:49:03 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:08:14 #33
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_154370376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef TVDTVD het volgende:
Beste mensen, sorry voor deze vernietigende analyse van ons dolle Tour de France duo, maar ik hou het echt niet langer.

Maarten Ducrot: heeft zijn eigen wieler carriere en het feit dat hij wielrenner is geweest totaal nog niet verwerkt. Leuk om iemand te hebben die alles heeft meegemaakt, maar die zorgen en emoties moeten er constant bij, veel te sentimenteel allemaal. Als zijn emoties over de heroïek en zwaarte van de tour, klinken door alles wat hij zegt, oprecht is het zeker, maar als kijker vooral vermoeiend…

Herbert Dijkstra (hier wordt het echt problematisch…): vaak heel tendentieus, heeft altijd zijn eigen meningen en voorkeuren op de voorgrond, en met name die irritante voorkeur voor Robert Gesink. Ongeveer 4-5 keer per uur moet hij ons op de hoogte houden over de positie van Gesink of hem in ieder geval noemen, ook als daar totaal geen reden voor is. Waarschijnlijk een persoonlijke vriend van hem of zo… En dan al die 'verhalen die de tour de tour maken', mijn god... Herbert pretendeert altijd koel en objectief te zijn, maar is veel te persoonlijk in zijn commentaar. Ook het momentum van de wedstrijd voelt hij niet aan. In een spannende finale gaat hij rustig even de etappe van morgen voor ons analyseren, of ongelukkig inhaken met een saaie, irrelevante of veel te subjectieve reactie op Ducrot of op een koe langs de weg. Denkt vaak dat hij een punt maakt wat er echt toe doet, terwijl wij allemaal kunnen zien dat het meer om een mening gaat. Hij mist ook vaak belangrijke details, omdat ie alleen maar bezig is met zijn eigen agenda, en niet met de kijkers...En dan het ‘mocht u net hebben ingeschakeld..’ moment. Mijn god, hij moet dit elke keer doen en denkt echt dat het een heel goed idee is, dan krijg je nog een keer HET Verhaal van de koers, lees: ZIJN verhaal van de koers. Echt slecht gewoon… Tot slot die zenuwslopende herhaling van dezelfde uitdrukkingen en woorden, zoals ‘het verhaal is bekend…’, of ‘mocht u zich afvragen..’ Kan iemand die Herbert Dijkstra tegen zichzelf beschermen au.b.?
De Tour is niet voor de wielrenfanaten maar voor iedereen.
De fanaten en kenners kunnen zich uitleven op de Vuelta, Luik basternaken Luik, 8 van Chaam en dito oninteressante koersen.
De Tour is de Tour en daar horen de landschappen en de verhalen van Herbert bij.
Wie dit leest is gek
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:58:43 #34
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_154388062
Ducrot net over het weer (regen) in de afdaling, over hoe de teams hebben geredeneerd: "Hier en daar een bui. Dat is daar en niet hier." :7

En gisteren zei die iets van dat je 3x dood kon gaan bij een beklimming, maar dat fietsen altijd lukt. _O- Kan het stukje alleen niet zo snel vinden.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_154389485
Hoogtepunt van de tour tot nu toe:
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:11:45 #36
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_154389754
" we laten de telefoonlijn open" ...gelukkig Herbert..gelukkig
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_154389781
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:11 schreef Sethje het volgende:
" we laten de telefoonlijn open" ...gelukkig Herbert..gelukkig
misschien kan die ff bellen naar Frans Maassen :')
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:16:33 #38
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154389909
Net ook even het beeld weg gevallen :')

NOS is weer lekker bezig.

Misschien hebben ze geluisterd naar een boze gast in dit topic en expres de verbinding eruit laten klappen -O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:19:30 #39
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_154390012
Hele tijd problemen met die verbinding en dat van onze belastingcenten.
Bedankt Hans.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:19:36 #40
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_154390020
ze hebben denk ik 2 telefoons want ook Ducrot spreekt nu :')
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:19:53 #41
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_154390029
of zouden ze de telefoon aan elkaar doorgeven?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:25:08 #42
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154390209
En de verbinding is weer terug.

Hoelang heeft het eruit gelegen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_154392217
Daar boven in beeld zien we nog een glimp van Gesink ;(
pi_154392939
Gesink was met z'n lekke band duidelijk in beeld. Vijf minuten later hadden ze het door na een smsje. :')
pi_154395604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef TVDTVD het volgende:
Beste mensen, sorry voor deze vernietigende analyse van ons dolle Tour de France duo, maar ik hou het echt niet langer.

Maarten Ducrot: heeft zijn eigen wieler carriere en het feit dat hij wielrenner is geweest totaal nog niet verwerkt. Leuk om iemand te hebben die alles heeft meegemaakt, maar die zorgen en emoties moeten er constant bij, veel te sentimenteel allemaal. Al zijn emoties over de heroïek en zwaarte van de tour, klinken door alles wat hij zegt, oprecht is het zeker, maar als kijker vooral vermoeiend…

Herbert Dijkstra (hier wordt het echt problematisch…): vaak heel tendentieus, heeft altijd zijn eigen meningen en voorkeuren op de voorgrond, en met name die irritante voorkeur voor Robert Gesink. Ongeveer 4-5 keer per uur moet hij ons op de hoogte houden over de positie van Gesink of hem in ieder geval noemen, ook als daar totaal geen reden voor is. Waarschijnlijk een persoonlijke vriend van hem of zo… En dan al die 'verhalen die de tour de tour maken', mijn god... Herbert pretendeert altijd koel en objectief te zijn, maar is veel te persoonlijk in zijn commentaar. Ook het momentum van de wedstrijd voelt hij niet aan. In een spannende finale gaat hij rustig even de etappe van morgen voor ons analyseren, of ongelukkig inhaken met een saaie, irrelevante of veel te subjectieve reactie op Ducrot of op een koe langs de weg. Denkt vaak dat hij een punt maakt wat er echt toe doet, terwijl wij allemaal kunnen zien dat het meer om een mening gaat. Hij mist ook vaak belangrijke details, omdat ie alleen maar bezig is met zijn eigen agenda, en niet met de kijkers...En dan het ‘mocht u net hebben ingeschakeld..’ moment. Mijn god, hij moet dit elke keer doen en denkt echt dat het een heel goed idee is, dan krijg je nog een keer HET Verhaal van de koers, lees: ZIJN verhaal van de koers. Echt slecht gewoon… Tot slot die zenuwslopende herhaling van dezelfde uitdrukkingen en woorden, zoals ‘het verhaal is bekend…’, of ‘mocht u zich afvragen..’ Kan iemand die Herbert Dijkstra tegen zichzelf beschermen au.b.?
Je hiervoor registreren _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 juli 2015 @ 20:07:00 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_154395660
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef TVDTVD het volgende:
Beste mensen, sorry voor deze vernietigende analyse van ons dolle Tour de France duo, maar ik hou het echt niet langer.

Maarten Ducrot: heeft zijn eigen wieler carriere en het feit dat hij wielrenner is geweest totaal nog niet verwerkt. Leuk om iemand te hebben die alles heeft meegemaakt, maar die zorgen en emoties moeten er constant bij, veel te sentimenteel allemaal. Al zijn emoties over de heroïek en zwaarte van de tour, klinken door alles wat hij zegt, oprecht is het zeker, maar als kijker vooral vermoeiend…

Herbert Dijkstra (hier wordt het echt problematisch…): vaak heel tendentieus, heeft altijd zijn eigen meningen en voorkeuren op de voorgrond, en met name die irritante voorkeur voor Robert Gesink. Ongeveer 4-5 keer per uur moet hij ons op de hoogte houden over de positie van Gesink of hem in ieder geval noemen, ook als daar totaal geen reden voor is. Waarschijnlijk een persoonlijke vriend van hem of zo… En dan al die 'verhalen die de tour de tour maken', mijn god... Herbert pretendeert altijd koel en objectief te zijn, maar is veel te persoonlijk in zijn commentaar. Ook het momentum van de wedstrijd voelt hij niet aan. In een spannende finale gaat hij rustig even de etappe van morgen voor ons analyseren, of ongelukkig inhaken met een saaie, irrelevante of veel te subjectieve reactie op Ducrot of op een koe langs de weg. Denkt vaak dat hij een punt maakt wat er echt toe doet, terwijl wij allemaal kunnen zien dat het meer om een mening gaat. Hij mist ook vaak belangrijke details, omdat ie alleen maar bezig is met zijn eigen agenda, en niet met de kijkers...En dan het ‘mocht u net hebben ingeschakeld..’ moment. Mijn god, hij moet dit elke keer doen en denkt echt dat het een heel goed idee is, dan krijg je nog een keer HET Verhaal van de koers, lees: ZIJN verhaal van de koers. Echt slecht gewoon… Tot slot die zenuwslopende herhaling van dezelfde uitdrukkingen en woorden, zoals ‘het verhaal is bekend…’, of ‘mocht u zich afvragen..’ Kan iemand die Herbert Dijkstra tegen zichzelf beschermen au.b.?
Want dat gebeurt bij andere zenders niet in een uitzending van een paar uur? Ik hoor de Belg regelmatig ineens razend enthousiast worden en luid beginnen te praten omdat er dan een wijngaard langs is gekomen ofzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_154421656
Dat gegil in de finale om Kelderman :')
pi_154421930
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:08 schreef TUFKAL het volgende:
Dat gegil in de finale om Kelderman :')
Dan had je Wuyts moeten horen in de laatste meters vandaag :D
  zaterdag 18 juli 2015 @ 16:18:06 #49
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
  zaterdag 18 juli 2015 @ 17:40:05 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_154441258
Vandaag was Herbert weer erg op dreef door constant Geesink te schreeuwen wanneer het hele peloton in beeld is. Zucht.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')