Heel professioneel die afgesleten stickers.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg het schakelen op me gios niet goed. Loop er al mee te klooien sinds voorjaar nieuwe groep derop gegaan is. Op de bok of in de standaard; prima. Ben ook net bij fm hier geweest en dan doet ze het goed. Maar als je ermee gaat fietsen hapert ie met op- of afschakelen. Ik heb echt vanalles al geprobeerd maar niks helpt nog. Ff gebeld met die dozeschuivert waar ze vandaan komt, een monteur daar iig. Hij zegt dat het toch wellicht in de kabelloop zou moeten zitten, maar dan moet ik langskomen dan kan hij kijken. Nu denk ik toch dat het te maken kan hebben dat de derriekabels aan de binnenkant de bocht uitkomen. Bij Campy kan je ze zowel binnenkant als buitenkant stuurbocht leggen. Binnendoor waar ook de remkabel ligt is kortere bocht. Zou dat het zijn?
[ afbeelding ]
Stickertjes afslijten op mijn vittoria's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#plat in de bocht
English racing green en dan zo'n vette witte plakkaat op de schuine onderbuis en daarop GRIPPER in gouden letters. Afmontage met een bruin Brooks zadel en lederen stuurbocht manchetten en je bent helemaal het mannetje. Mooi!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
daarom ga ik ook een fixie bouwen![]()
Die koga is een oud ding, uit 1978. Dus ik maak er een klassieker van.
Wat zou mooier zijn voor het frame:
Groen:
[ afbeelding ]
of Blauw:
[ afbeelding ]
Morgen ff bij een poedercoater in Ede praten waar we ook zakelijk vrij veel werk doen, en morgenavond naar een setje baanwielen kijken
Afmontage met een mooi bruin zadel & imitatieleren stuurlint.
Heb er wel zin in om er wat moois van te maken
6:00 uurquote:Op zondag 12 juli 2015 23:13 schreef Patroon het volgende:
Voorspel hier de eindtijd van Patty zijn rit incl pauze. 124km. 3x HC klim + 6km slotklim. 27km naar 2326m hoogte, 16km naar 2150m hoogte, 21km naar 2250m hoogte en tot slot 6km naar 1670m hoogte.
Prijs: gebruikte gesigneerde bidon van Patty.(collectors item)
Nah Pat is criteriumrenner maar wel man in vorm, ik denk idd iets tussen 22-25avg dus een netto rijtijd van 5:15. Maar hij doet rustig an tis toch een tourtocht.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:06 schreef Gripper het volgende:
6 u? Dan moet ie 20 gemiddeld rije. Daar heeft Patty geen jaar voor als een monnik geleefd hoor.
5,5 uur van deur tot deur, 5 uur pure rijtijd, komt ie op iets van 24 gemiddeld. Inclusief 2x kwartiertje pauze & foto's van mooie bloempjes langs de kant van de weg.
Ik hou het op een DNF, maar ik heb toch altijd ongelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 23:13 schreef Patroon het volgende:
Voorspel hier de eindtijd van Patty zijn rit incl pauze. 124km. 3x HC klim + 6km slotklim. 27km naar 2326m hoogte, 16km naar 2150m hoogte, 21km naar 2250m hoogte en tot slot 6km naar 1670m hoogte.
Prijs: gebruikte gesigneerde bidon van Patty.(collectors item)
Hadden ze beter een nog duurdere en lichtere fiets kunnen kopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:10 schreef iScream. het volgende:
6 uur, 12 minuten en 23 seconden.
Heerlijk weekendje gefietst in Stavelot, wat een gekkeboel op die Stockeu zeg, veel bolle toerders op een veel te dure fiets die lopend omhoog gingen
Beter wat vaker fietsen dan alleen die 3x per jaar dat ze op vakantie/weekendje weg zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:25 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hadden ze beter een nog duurdere en lichtere fiets kunnen kopen.
Daar is geen tijd voor, moeten immers ook rose drinken in de sloep.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
Beter wat vaker fietsen dan alleen die 3x per jaar dat ze op vakantie/weekendje weg zijn.
Oef, goed man. 10 minuten beter dan ik voorspeld had.Wie wint er nu de prijsvraag want sexbierum zei 5:40 en ik 6:00?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:38 schreef Patroon het volgende:
Patty is 2e geworden in 5:50u. Was groepje die er koers van maakte. Verzorging op niveau Marmotte + gels en repen. Helaas 8min verloren door lekkeband in afdaling van Col de Champs. Direct na de finish geïnterviewd door Franse TV
Ik vond het wel super zwaar door veel hm's in relatief weinig km's. Het was klimmen of vol dalen.
We wachten even op de strava upload, dat zal uitsluiting geven. Het gaat hier om secondes!quote:Op maandag 13 juli 2015 12:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
Netjes gedaan hoor Patroon
@kaas en @sexbierum: Samen uitvechten wie de dop krijgt, en wie de fles
Goed gedaan Patroon!quote:Op maandag 13 juli 2015 12:38 schreef Patroon het volgende:
Patty is 2e geworden in 5:50u. Was groepje die er koers van maakte. Verzorging op niveau Marmotte + gels en repen. Helaas 8min verloren door lekkeband in afdaling van Col de Champs. Direct na de finish geïnterviewd door Franse TV
Ik vond het wel super zwaar door veel hm's in relatief weinig km's. Het was klimmen of vol dalen.
Aangezien ik meer vertrouwen in je had dan Kaas, vind ik dat ik de bidon verdienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |