Hij remt niet meer dus, ding is weg, boutje is losquote:
stonden er geen leuke bloemetjes langs de weg om te plukken dan ?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:49 schreef Patroon het volgende:
MissPatty fietst zojuist ff de col d Cayolle op. 27km klimmen naar 2326hm. 0x gestopt. Petje af!
Oh, dacht alleen het hendeltje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij remt niet meer dus, ding is weg, boutje is los
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:49 schreef Patroon het volgende:
MissPatty fietst zojuist ff de col d Cayolle op. 27km klimmen naar 2326hm. 0x gestopt. Petje af!
Bij zo'n kaartautomaat een dagkaartje fiets kopen, kost 6 euro. Als je eerst je chipkaart tegen het apparaat aan houdt komt het daar op te staan, anders krijg je een papieren kaartje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met een fiets in de trein? Ik heb een anonieme ov-kaart. Kun je dan op het station een kaartje kopen voor je fiets ofzo?
Das wel een mooie col volgens mijquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:49 schreef Patroon het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:17 schreef MarcoD het volgende:
Ja, je kan dat kaartje zelfs op je chipkaart zetten.. Dat schijnt te kunnen in ieder geval.
Thanks!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:29 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Bij zo'n kaartautomaat een dagkaartje fiets kopen, kost 6 euro. Als je eerst je chipkaart tegen het apparaat aan houdt komt het daar op te staan, anders krijg je een papieren kaartje.
ik heb natuurlijk, gelukkig 0 campy ervaringquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg het schakelen op me gios niet goed. Loop er al mee te klooien sinds voorjaar nieuwe groep derop gegaan is. Op de bok of in de standaard; prima. Ben ook net bij fm hier geweest en dan doet ze het goed. Maar als je ermee gaat fietsen hapert ie met op- of afschakelen. Ik heb echt vanalles al geprobeerd maar niks helpt nog. Ff gebeld met die dozeschuivert waar ze vandaan komt, een monteur daar iig. Hij zegt dat het toch wellicht in de kabelloop zou moeten zitten, maar dan moet ik langskomen dan kan hij kijken. Nu denk ik toch dat het te maken kan hebben dat de derriekabels aan de binnenkant de bocht uitkomen. Bij Campy kan je ze zowel binnenkant als buitenkant stuurbocht leggen. Binnendoor waar ook de remkabel ligt is kortere bocht. Zou dat het zijn?
[ afbeelding ]
Stickertjes afslijten op mijn vittoria's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#plat in de bocht
Hele mooie col. Niet echt steil 4-5-6% (ja ff een km rond 10%). Maar vooral lang. Elke 5km is het uitzicht weer anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das wel een mooie col volgens mij
nooit gereje
[ afbeelding ]
Mooi man!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hele mooie col. Niet echt steil 4-5-6% (ja ff een km rond 10%). Maar vooral lang. Elke 5km is het uitzicht weer anders.
Het zou gewoon goed moeten werken mijn crosser chorus groep doet het ook prima. Denk dat er toch ergens iets niet goed zit en dat mijn stuurlint er mss af moet. Ga die derrie kabels gewoon eraf slopen en overnieuw beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:32 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk, gelukkig 0 campy ervaring.
maar denk wel dat de monteur meneer gelijk heeft met kabelloop.
ik heb 2 ervaringen die hier op lijken, in een geval liep de buitenkabel niet mooi de remhandel in (zie je niet want verstopt onder je lintje). waarschijnlijk wat ruimte ontstaan bij wikkelen van het lintje, en daar door wat werking tijdens het schakelen.
ander gevalletje kabel aan de verkeerde kant geklemd op de achter derrie, waar door je net een andere slaglengte hebt.
verder ben ik zelf fan van Jagwire en nokon kabels, die lopen mooier, ook al levert shimano bij duurdere groepen meestal ook wel goede kabels.
Daarom betaal je bij zo'n winkel ook het dubbelequote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:22 schreef Gripper het volgende:
Ik had wel een mooi mazzeltje vanochtend![]()
Moest nieuwe trapas lagers voor de zwarte giant; die kraakten en hadden zijdelings speling en alles.
Had nieuwe besteld bij cc53-11, gisteravond opgehaald en gemonteerd: blijken het de verkeerde.
Ik kreeg bb-6000 mee, die zijn voor het gossamer crankstel. Maar moest eigenlijk bb-8000, voor het k-force crankstel. Nu liep het crankstel heel zwaar want die cups zijn net ff wat dikker.
Dus vanochtend weer terug, ze hadden natuurlijk niet de goeie liggen, dus dat zou dan weer besteld moeten worden. Maar er waren nog wel ceramische, normaal 220¤ dus veel te duur voor dat ouwe barrel.
Ze keken zo s ff een beetje, en die ceramische waren toch al overjarig en moesten weg enzo, dus: " als je nog 45¤ bijlegt, dan zetten we deze erin. "
Nu heb ik voor 90¤ ceramische lagertjes in m'n trapas; rije als de brandweer!!
Leuke winkel is het toch.![]()
Oh ja, topweertje, 2 leuke chickies in m'n wiel langs de Linge en nu tour kijken
ceramische cups voor een toerder HAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Daarom betaal je bij zo'n winkel ook het dubbele
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:05 schreef Tommeke het volgende:
@Kaas, hier vind je de oplossing;
http://www.bakkerracingpr(...)a-6800-groepset.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:46 schreef dop het volgende:
[..]tommeke mag misschien de koning van indekken.nl zijn , maar hij heeft er wel verstand van
Ik heb al zo lang geen indekkers meer geplaatst. Die tijd ligt achter me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:46 schreef dop het volgende:
[..]tommeke mag misschien de koning van indekken.nl zijn , maar hij heeft er wel verstand van
dan zou ik toch dura aids pakken, maar dat kan niet op een giosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ulterga is veuls te zwaar
Jammer, ik mis die tijdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang geen indekkers meer geplaatst. Die tijd ligt achter me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |