Het verbaast me niet eens dat jij natuurlijk weer het liefst het spel doet waar je alleen maar bezig bent met anderen zuigenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga denk ik zo gewoon even Kirby spelen op mijn NES.
[ afbeelding ]
LTVDKquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was eigenlijk afkeurend richting jouArno
Die is écht te makkelijk, dat is gewoon niet leuk meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:08 schreef anonymoussie het volgende:
Toevallig is mijn vriendin nu New Super Mario op de Wii aan het spelen, met goedwerkende controllers.
Kirby heeft een hele grote invloed gehad op mijn jeugd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verbaast me niet eens dat jij natuurlijk weer het liefst het spel doet waar je alleen maar bezig bent met anderen zuigen
Heb je wel een oude tv nodig dacht ik, schijnen niet te werken op lcd/led.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook weer een NES, met Duckhunt en een pistooltje.
Hmm, dat is kut.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een oude tv nodig dacht ik, schijnen niet te werken op lcd/led.
Mijn vriendin speelt samen met haar vriendin, dus Mario en Luigi. Ze vinden het wel lollig, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is écht te makkelijk, dat is gewoon niet leuk meer.
Als je maar de goede aansluiting hebt toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een oude tv nodig dacht ik, schijnen niet te werken op lcd/led.
Gewoon af en toe meelachen en net doen of het heel leuk is, misschien zit er nog een trio inquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelt samen met haar vriendin, dus Mario en Luigi. Ze vinden het wel lollig, geloof ik.
Nee heeft iets met de techniek achter de beeldverversing te maken, die werkt anders bij ouderwetse beeldbuizen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je maar de goede aansluiting hebt toch?Ik speel op de TV hier nog wel eens SNES. Altijd een beetje kloten met de aansluiting maar het lukt wel
Nee, het gaat om die infrarood zapgun die je nodig hebt om Duckhunt te spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je maar de goede aansluiting hebt toch?Ik speel op de TV hier nog wel eens SNES. Altijd een beetje kloten met de aansluiting maar het lukt wel
Goede tip.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon af en toe meelachen en net doen of het heel leuk is, misschien zit er nog een trio in
Dan zoek je niet goed hoor. Eerste hit die ik had was meteen raak.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:17 schreef timmmmm het volgende:
Kan ik natuurlijk weer nergens een goede site vinden om ROM's te downlaoden
Gewoon na een paar keer die hele Nintendo slopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:43 schreef timmmmm het volgende:
'Thank you Mario!
But our princess is in another castle'
Dat ombouwen heb ik zelf gedaan. Was een kwestie van 1 pootje op een printje doorknippen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:48 schreef Karina het volgende:
Super Mario 1 was kut maar wel leuk ook. Je kon niet saven dus je moest doorspelen. Heb een keer mijn NES aangelaten om de volgende dag verder door te kunnen spelen, was hij doorgebrand![]()
Voordeel bij dit ongelukje: toen de winkel het repareerde hebben ze mijn NES meteen gefixt voor USA spellen.
Dat is wel het voordeel van emulators. Ik speelde vroeger altijd Lufia: rise of the sinistrals. Daar zit een extra featurelevel in waar je zo'n 6 uur mee bezig bent. Zonder opslamogelijkheid. Die kan je nu gewoon met zo'n emulator op elk moment opslaanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:48 schreef Karina het volgende:
Super Mario 1 was kut maar wel leuk ook. Je kon niet saven dus je moest doorspelen. Heb een keer mijn NES aangelaten om de volgende dag verder door te kunnen spelen, was hij doorgebrand![]()
Voordeel bij dit ongelukje: toen de winkel het repareerde hebben ze mijn NES meteen gefixt voor USA spellen.
Misschien kan je Mani ook tips geven, die wil zichzelf vast ook ombouwen. Als het maar 1 pootje doorknippen is...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ombouwen heb ik zelf gedaan. Was een kwestie van 1 pootje doorknippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |