quote:
quote:
Hebben jullie dit al geproefd?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem dan die van Kwekkeboom man. Ik heb de bitterballen en de kaashapjes geprobeerd, lekker hoor.
[ afbeelding ]
Ja dan kan ik je verder niet helpen. Ik heb geen PS3 of welk nummer dan ook. Is er geen emulator voor het spel dat je speelde? Kun je het alsnog op je PC spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik pak dan dus de playstation. Waar mijn controller kapot van is.
Misschien kan ik de Wii eens afstoffen, maar daar heb ik niet zoveel boeiende games voor als je alleen bent
Om nog even oud wijf uit te hangen, die oude spellen zijn altijd moeilijker dan die van nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn games die ouder zijn dan ik Cnor, daar kan ik allemaal niet aan beginnen
Dat heb ik dus ook. Frituurpan vind ik maar gedoequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens proberen, ik eet echt zelden bitterballen omdat ik geen zin heb in een frituurpan
Ben je gekquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie dit al geproefd?
Ga jij maar lekker dark souls kopen op de PC'tje, dan praten we verderquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Om nog even oud wijf uit te hangen, die oude spellen zijn altijd moeilijker dan die van nu.
Mario is altijd tofquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef timmmmm het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_Bros._2
Dit is de oudste game die ik heb, voor op de NES. Ook ouder dan ik ben
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dark souls kopen op de PC'tje, dan praten we verder
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik de enige die anonymoussie leuker vond toen we nog dachten dat hij dood was?
Ik zal vanavond of morgen een recensie geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je gekAl is die met champignon misschien nog wel lekker, champignonsaus/ragout is ook altijd lekker
Gewoon veel trial and error. Uiteindelijk kom je er altijd wel. Vroeger toen ik nog lief en klein was, hadden we op de SNES zo'n verzamelgame met héél veel mario's. Mario 2 was daar ook de lastigste in. Met die klote eierspugende dinosaurussen. De enige die ik geloof ik nooit uitgespeeld heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mario is altijd tof![]()
Ik heb ook The Lost Levels, niet te doen zowat, zo moeilijk is die.
Je weet dat WoW ook gewoon een RPG is hèquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Oh RPG daar ben ik niet zo heel gek op. Net als turnbased dat vind ik ook maar zo zo.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik de enige die anonymoussie leuker vond toen we nog dachten dat hij dood was?
Ik heb alleen lost levels niet uitgespeeld. Ben bijna bij het eind, maar dan moet je een heel eind springen en dat is me nooit geluktquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon veel trial and error. Uiteindelijk kom je er altijd wel. Vroeger toen ik nog lief en klein was, hadden we op de SNES zo'n verzamelgame met héél veel mario's. Mario 2 was daar ook de lastigste in. Met die klote eierspugende dinosaurussen. De enige die ik geloof ik nooit uitgespeeld heb.
Super Mario, ik heb ze allemaal uitgespeeld. En ik leef nog...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef timmmmm het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_Bros._2
Dit is de oudste game die ik heb, voor op de NES. Ook ouder dan ik ben
Ja. En Harry misschien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Het was eigenlijk afkeurend richting jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |