Slotje in Onzin. De mod heeft de grap verneukt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:56 schreef Tengano het volgende:
Van een (minder zinvol) topic wat ik zou maken of zou gaan volgen terwijl het buiten 25 graden is en ik zoveel leuke dingen kan gaan doen.
Joepie, het is weer zomer!
Had ik al geantwoord ?quote:
Dat doe je nu nog steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alsnog bijzonder egoïstisch. Het is nogal wat voor kinderen om hun land achter te laten, nieuwe taal te leren en nieuwe cultuur. bij "ik vertrek" zijn die kinderen allemaal in tranen. En wat gaat een kind ervan zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:49 schreef snakelady het volgende:
Een topic die ik heb geopend over de onzekerheid die ik toen had of onze emigratie wel door zou gaan.
Ik ben compleet afgeslacht in dat topic omdat het verschrikkelijk was dat ik met kinderen zou gaan emigreren. (naar Denemarken)
Nu 8 maanden later kan ik met zekerheid zeggen dat het de juiste keuze was.
Zowel kinderen als ik zijn nog nooit zo gelukkig geweest.
Gelukkig hoef ik mezelf niet tegenover jou op een forum te verantwoorden en weet ik dat het zowel geen egoistische keuze was als dat de kinderen er achter stonden en nog steeds staan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:26 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Het is alsnog bijzonder egoïstisch. Het is nogal wat voor kinderen om hun land achter te laten, nieuwe taal te leren en nieuwe cultuur. bij "ik vertrek" zijn die kinderen allemaal in tranen. En wat gaat een kind ervan zeggen.
Je vond de reacties zo vreselijk, maar tóch wil je weer even je gelijk halenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:49 schreef snakelady het volgende:
Een topic die ik heb geopend over de onzekerheid die ik toen had of onze emigratie wel door zou gaan.
Ik ben compleet afgeslacht in dat topic omdat het verschrikkelijk was dat ik met kinderen zou gaan emigreren. (naar Denemarken)
Nu 8 maanden later kan ik met zekerheid zeggen dat het de juiste keuze was.
Zowel kinderen als ik zijn nog nooit zo gelukkig geweest.
Dat was gewoon het eerste topic waar ik aan dacht waar ik spijt aan had, maar ik zie wel dat ik dit inderdaad niet had moeten typen. Mijn leven doet mensen heel wat merk ik wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vond de reacties zo vreselijk, maar tóch wil je weer even je gelijk halen![]()
En 8 maanden is natuurlijk wel een lifetime ja!
Dat valt heel erg mee, ik vind t alleen een beetje hypocriet aangezien je zelf dat topic / de emigratie nog overal bijsleept om te benadrukken hoe geslaagd het allemaal wel niet was. Terwijl mensen volgens mij vooral vielen om het hele 'boehoe m'n ex is zo gemeen, hij kan bepalen of ik ZIJN kinderen wel of niet mee mag nemen naar het buitenland' ondertoontje in dat topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was gewoon het eerste topic waar ik aan dacht waar ik spijt aan had, maar ik zie wel dat ik dit inderdaad niet had moeten typen. Mijn leven doet mensen heel wat merk ik wel.
Dat komt omdat mensen graag drama creëren en lezen wat ze willen lezen of het voor zichzelf gaan aanvullen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, ik vind t alleen een beetje hypocriet aangezien je zelf dat topic / de emigratie nog overal bijsleept om te benadrukken hoe geslaagd het allemaal wel niet was. Terwijl mensen volgens mij vooral vielen om het hele 'boehoe m'n ex is zo gemeen, hij kan bepalen of ik ZIJN kinderen wel of niet mee mag nemen naar het buitenland' ondertoontje in dat topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |