abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:15:12 #1
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_61273371
Geachte heren, dames,

Afgelopen dinsdag had ik mijn introductiedag op de uni. Ik als eerstejaars natuurlijk druk om me heen kijken voor leuke meisjes .

Totdat mijn oog viel op een ubernice asian. Echt, de loempia onder de loempia's, het lekkerste bapaobroodje onder de bapaobroodjes .

Maar wat nu, nu moet ik haar versieren. . Nu heb ik enige manieren op een rij gezet:

1) Haar aanspreken met loempia en vragen of ik haar frituur mag zijn .
2) Haar mijn pokemonkaartverzameling laten zien en daarna haar verleiden tot... .
3) Vragen of ze mijn Pikachu wil zien .

Wat lijkt jullie de beste actie?

Samenvatting: TS heeft aziatische chick gezien en wil haar het hof maken .
pi_61273481
1, sowieso
pi_61273513
verkapt ik-ben-slim-genoeg-voor-de-uni topic trouwens
pi_61273522
1 is wel rofl
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61273552
maar is het niet andersom? Haar aanspreken als frituur en vragen of je haar loempia mag zijn..?
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:21:22 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_61273582
Ik vind het triest van mezelf dat ik om de OP moest lachen
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:24:31 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_61273667
Wat is een asian, een aziatisch meisje ofzo?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_61273691
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:24 schreef Rosbief het volgende:
Wat is een asian, een aziatisch meisje ofzo?
nah, een aziatische nasibal
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:26:10 #9
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_61273732
Vraag of je haar derde spleetje mag zien
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:29:47 #10
167923 appelsjap
All the above
pi_61273851
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef Brombaard het volgende:
Vraag of je haar derde spleetje mag zien
lmao
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:34:46 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61274015
Met stokjes
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:36:56 #12
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61274084
Geef haar zo'n lief klein fietsje, die schijnen heel populair te zijn bij aziatische studenten
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 augustus 2008 @ 20:46:32 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61274326
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_61274356
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:08:59 #15
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_61274936
Is ze een Nederlandse aziaat of een uitwisselingschinees/vietnamees/koreaan/...?

Als ze een "echte" (<- import) aziaat is dan moet je haar eerst gewoon eens aanspreken en vragen hoe het met haar gaat, wat ze van de Uni vindt, etc, gewoon smalltalk. Bij een derde of (beter nog) vierde casual gesprek laat je eens vallen of ze misschien wil dat je haar een keer meeneemt om:
- het beste broodje van Groningen/Leiden/whatever te eten in dat ene restaurantje dat alleen jij kent
- haar te laten zien hoe nederlanders kitesurven op dat ene stekje
- haar mee te nemen naar dat theehuis waar ze echt hele goede chinese thee schenken
- etc. etc. Zoiets in ieder geval

Vergeet niet dat Aziatische meisjes van 18-19 over het algemeen de seksuele ontwikkeling en ervaring hebben van een nederlands meisje van 15-16, dus doe het allemaal rustig aan. En vergeet ook niet dat ze de eerste keer dat je haar uitnodigd nee kan zeggen maar ja zal zeggen na even aandringen of na een herhaling van je verzoek op een andere dag. (als je niet al te lelijk bent :p )

Maar nu ga ik er dus vanuit dat ze een uitwisselingsstudente is, en dat weet ik eigenlijk al niet... Als ze dat wel is nog één tip:
- Wat je ook doet, hang nooit de "superieure Nederlander uit' in conversaties met haar. Met uitzondering van de tot over hun oren gesubsidieerde Indonesiërs (die toch meestal moslim zijn en waar je dus niets mee wil) komen uitwisselingsaziaten meestal uit rijke families en zeker de chinezen zijn ook nog eens behoorlijk verwend. Allemaal zijn ze ook trots op hun respecievelijke land, dus laat je mening over Tibet er nog even buiten.

Succes,

Hanoying
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_61274998
Duitsers, echt shitloads, gar nicht normal!~
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:23:47 #17
119756 bloodacolyte
opzoek naar de kern
pi_61275445
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:11 schreef Salvad0R het volgende:
Duitsers, echt shitloads, gar nicht normal!~
enschede?
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
pi_61275536
Vraag of ze eens een lekkere Nederlandse frikandel wil proberen in plaats van een loempia.
pi_61276556
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef Hanoying het volgende:
Is ze een Nederlandse aziaat of een uitwisselingschinees/vietnamees/koreaan/...?

Als ze een "echte" (<- import) aziaat is dan moet je haar eerst gewoon eens aanspreken en vragen hoe het met haar gaat, wat ze van de Uni vindt, etc, gewoon smalltalk. Bij een derde of (beter nog) vierde casual gesprek laat je eens vallen of ze misschien wil dat je haar een keer meeneemt om:
- het beste broodje van Groningen/Leiden/whatever te eten in dat ene restaurantje dat alleen jij kent
- haar mee te nemen naar dat theehuis waar ze echt hele goede chinese thee schenken

Vergeet niet dat Aziatische meisjes van 18-19 over het algemeen de seksuele ontwikkeling en ervaring hebben van een nederlands meisje van 15-16, dus doe het allemaal rustig aan. En vergeet ook niet dat ze de eerste keer dat je haar uitnodigd nee kan zeggen maar ja zal zeggen na even aandringen of na een herhaling van je verzoek op een andere dag. (als je niet al te lelijk bent :p )

Maar nu ga ik er dus vanuit dat ze een uitwisselingsstudente is, en dat weet ik eigenlijk al niet... Als ze dat wel is nog één tip:
- Wat je ook doet, hang nooit de "superieure Nederlander uit' in conversaties met haar. Met uitzondering van de tot over hun oren gesubsidieerde Indonesiërs (die toch meestal moslim zijn en waar je dus niets mee wil) komen uitwisselingsaziaten meestal uit rijke families en zeker de chinezen zijn ook nog eens behoorlijk verwend. Allemaal zijn ze ook trots op hun respecievelijke land, dus laat je mening over Tibet er nog even buiten.

Succes,

Hanoying
O M G .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:55:03 #20
139330 TNA
For the stars that shine
pi_61276598
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef Hanoying het volgende:

Succes,

Hanoying
Ben jij überhaupt bekend met het begrip 'humor' in een OP? Ik moest dan wel weer lachen om je verhaal
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:56:25 #21
194833 Hanoying
pi_61276644
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:53 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

O M G .
Hey.... Hij vraagt tips, hij krijgt tips..
pi_61276730
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hey.... Hij vraagt tips, hij krijgt tips..
Het lijkt alsof jij het elke dag probeert toe te passen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:00:05 #23
194833 Hanoying
pi_61276756
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef TNA het volgende:

[..]

Ben jij überhaupt bekend met het begrip 'humor' in een OP? Ik moest dan wel weer lachen om je verhaal
Ik zie de humor van de opties die hij geeft ook wel in. Maar zijn laatste zin doet me denken dat hij ook wel weer serieus wat tips wil hebben. Als dit geval is kan hij mijn post als leidraad ernaast leggen, succes gegarandeerd

En als hij het over een NL aziaatje had dan kan hij mijn post er over 2 jaar naast leggen als hij wel voor een origineel Peking eendje gaat
pi_61276831
1. Zeggen dat zij het frituurvet is en of je jou loempia er in mag steken
''And faith is no faith without believing.''
pi_61277322
Hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')