Pieter Weening misschienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Soms moet je voor eigen succes gaan...
Niemand bij Astana mag voor eigen succes gaan. Idem bij Sky, bij Tinkoff mag alleen Sagan het de laatste 3km en bij Movistar alleen Pitiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Soms moet je voor eigen succes gaan...
Hoop je niet eens op d'n John of Sagan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi al deze positieve reacties
Hopelijk wint de Gorilla vandaag.
Tenzij je niet in de Tour fietst.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand bij Astana mag voor eigen succes gaan.
Dus nog meer kans voor Rodriguezquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen Huy is gemiddeld anderhalf keer zo steil
Mag ook, vooral P Sagan welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop je niet eens op d'n John of Sagan?
Vraag maar aan Tiralongoquote:
19% gemiddeld in de Tour, nooitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus nog meer kans voor Rodriguez
Edit: Verkeerd gelezen![]()
Dan moet hij wegrijden op het steile stuk vrij vroeg op de klim en hopen dat ie voorop blijft als het gaat afvlakken en dat is vrij pittigquote:
4 jaar geleden kwamen alleen de klassementsrenners hier als eerste boven, plus Hushovd en Gilbert.quote:
Toen won Cadel Evans. Dat is niet representatiefquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
4 jaar geleden kwamen alleen de klassementsrenners hier als eerste boven, plus Hushovd en Gilbert.
Stokstaartje past beterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef kibo het volgende:
Wat zou er gebeuren als Thekelehaimot de bijnaam "Gorilla" had gekregen ?
Dank uquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Degenkolb van kop af voor Sagan, Greipel en Cav
Mensen mogen hem nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de Cavendish-obsessie groot in dit topic.
Niet alleen in dit topic, en daar is een reden voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de Cavendish-obsessie groot in dit topic.
Ik ergerde me aan het feit dat ie de kijkers op Twitter zat uit te scheldenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me deze Tour nog niet enorm geërgerd aan hem.
Sagan tweede van de sprinters.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Degenkolb van kop af voor Sagan, Greipel en Cav
De meeste kijkers schelden anders ook continu op Twitter en fora...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan het feit dat ie de kijkers op Twitter zat uit te schelden
En zijn trui in Parijs ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Sagan tweede van de sprinters.
Het gras is groen.
Zijn trui ook bijna.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Sagan tweede van de sprinters.
Het gras is groen.
Z'n tweet na de 1e (echte) etappe was weer prachtig. En hij heeft veel sympathie verloren in voorgaande jaren. Niet alleen in de tour.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me deze Tour nog niet enorm geërgerd aan hem.
25 etappes gewonnen, hij is intussen 30 en dan komt de klad er wat in. Kan gebeuren dat je dan ook wel eens niet wint (vorig jaar valpartij) en dit jaar zijn Greipel en Sagan ook nog eens erg sterk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Cavendish een prima sprinter, alleen jammer dat hij zovaak faalt
Zo noemde ik baanwielrenner Gregory Baugé ooit, die me echt aan een gorilla doet denken als ie op de fiets zit, maar dat vonden sommigen niet kunnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef kibo het volgende:
Wat zou er gebeuren als Thekelehaimot de bijnaam "Gorilla" had gekregen ?
Echt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan het feit dat ie de kijkers op Twitter zat uit te schelden
Ik vind hem dit jaar beetje dommig overkomen in sprints. Met zijn ervaring zou hij toch iets beter moeten weten. Al moet ik toegeven dat Greipel zit te beesten deze Tourquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
25 etappes gewonnen, hij is intussen 30 en dan komt de klad er wat in. Kan gebeuren dat je dan ook wel eens niet wint (vorig jaar valpartij) en dit jaar zijn Greipel en Sagan ook nog eens erg sterk.
Doelde meer op het laatste, ach ik kijk zelf wel evenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, ergeren niet. Maar onprofessioneel is het wel.
Oh, excuses.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde meer op het laatste, ach ik kijk zelf wel even
twitter:MarkCavendish twitterde op zondag 05-07-2015 om 18:16:52Look at this photo. If I could hang on for 3rd, I could hang on for the win... Some imbeciles think cycling is a... http://t.co/08z67OFyzX reageer retweet
Boom dag? Ik zou niet weten waar jij kansen ziet voor Boom.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Lars Boom oogt fris. Mooie Boom dag wat mij betreft...eens zien of hij wat kan vandaag.
Gewoon hard fietsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef maerk het volgende:
[..]
Boom dag? Ik zou niet weten waar jij kansen ziet voor Boom.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, excuses.twitter:MarkCavendish twitterde op zondag 05-07-2015 om 18:16:52Look at this photo. If I could hang on for 3rd, I could hang on for the win... Some imbeciles think cycling is a... http://t.co/08z67OFyzX reageer retweet
Omdat die man die ze uitdeelt zich kapot verveelt en dan maar knopen gaat maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Blue_note het volgende:
Weet iemand waarom er vaak een knoop zit aan het uiteinde van de hengsels van de zakjes bij de bevoorrading?
Zodat ze niet voor niets bij de padvinders hebben gezetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Blue_note het volgende:
Weet iemand waarom er vaak een knoop zit aan het uiteinde van de hengsels van de zakjes bij de bevoorrading?
Hoop je na je studie een goede baan te vinden, word je hoofd knopenleggen in de Tourquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat ze niet voor niets bij de padvinders hebben gezeten
En zodat de renners een beetje afleiding hebben tijdens een saaie etappe zoals vandaag...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat die man die ze uitdeelt zich kapot verveelt en dan maar knopen gaat maken.
Niks gebeurdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog iets gebeurd in het laatste uur?
[..]
Het is Twan Poels.
Ze hebben plusminus 40km afgelegdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog iets gebeurd in het laatste uur?
[..]
Het is Twan Poels.
Was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben plusminus 40km afgelegd
grip bij het pakken van zo'n zakje op hoge snelheidquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Blue_note het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die bidon hesjes die we in de Giro hebben gezien heb ik hier nog niet gezien.
Weet ik niet meer zeker. IAM?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist.
Welke ploeg was dat ook alweer?
Tinkoff o.aquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist.
Welke ploeg was dat ook alweer?
Herhaling van gisteren. Er is een kopgroepje weg maar wordt langzamerhand ingehaald.quote:
Grote namen in de kopgroep?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Herhaling van gisteren. Er is een kopgroepje weg maar wordt langzamerhand ingehaald.
Misschien omdat hij vroeger vaak wegkwam met dat soort dingen. Overigens faalde hij in z;n topjaren ook bijna altijd in de eerste massasprint in de Tour, nu echter al 2x.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind hem dit jaar beetje dommig overkomen in sprints. Met zijn ervaring zou hij toch iets beter moeten weten. Al moet ik toegeven dat Greipel zit te beesten deze Tour
Die is best goed he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die Eritreer met de bolletjestrui.
Dan gaat het niet goed met zequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Inmiddels wel nu we Bretagne gehaald hebben maar net waren ze echt bijna een minuut stil.
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, omdat het zijn eerste tour is toch?
Oh zo, ik dacht dat je het bedoelde omdat hij zwart is. Dan vallen goede prestaties gelijk een stuk meer op omdat er nauwelijks zwarte personen in de tour rijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, omdat het zijn eerste tour is toch?
En dat weet jij omdat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef ledlamp het volgende:
alsof iemand in eritrea een fuck geeft om wielrennen
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef ledlamp het volgende:
alsof iemand in eritrea een fuck geeft om wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |