Ik ergerde me aan het feit dat ie de kijkers op Twitter zat uit te scheldenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me deze Tour nog niet enorm geërgerd aan hem.
Sagan tweede van de sprinters.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Degenkolb van kop af voor Sagan, Greipel en Cav
De meeste kijkers schelden anders ook continu op Twitter en fora...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan het feit dat ie de kijkers op Twitter zat uit te schelden
En zijn trui in Parijs ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Sagan tweede van de sprinters.
Het gras is groen.
Zijn trui ook bijna.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Sagan tweede van de sprinters.
Het gras is groen.
Z'n tweet na de 1e (echte) etappe was weer prachtig. En hij heeft veel sympathie verloren in voorgaande jaren. Niet alleen in de tour.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me deze Tour nog niet enorm geërgerd aan hem.
25 etappes gewonnen, hij is intussen 30 en dan komt de klad er wat in. Kan gebeuren dat je dan ook wel eens niet wint (vorig jaar valpartij) en dit jaar zijn Greipel en Sagan ook nog eens erg sterk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Cavendish een prima sprinter, alleen jammer dat hij zovaak faalt
Zo noemde ik baanwielrenner Gregory Baugé ooit, die me echt aan een gorilla doet denken als ie op de fiets zit, maar dat vonden sommigen niet kunnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef kibo het volgende:
Wat zou er gebeuren als Thekelehaimot de bijnaam "Gorilla" had gekregen ?
Echt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan het feit dat ie de kijkers op Twitter zat uit te schelden
Ik vind hem dit jaar beetje dommig overkomen in sprints. Met zijn ervaring zou hij toch iets beter moeten weten. Al moet ik toegeven dat Greipel zit te beesten deze Tourquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
25 etappes gewonnen, hij is intussen 30 en dan komt de klad er wat in. Kan gebeuren dat je dan ook wel eens niet wint (vorig jaar valpartij) en dit jaar zijn Greipel en Sagan ook nog eens erg sterk.
Doelde meer op het laatste, ach ik kijk zelf wel evenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, ergeren niet. Maar onprofessioneel is het wel.
Oh, excuses.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde meer op het laatste, ach ik kijk zelf wel even
twitter:MarkCavendish twitterde op zondag 05-07-2015 om 18:16:52Look at this photo. If I could hang on for 3rd, I could hang on for the win... Some imbeciles think cycling is a... http://t.co/08z67OFyzX reageer retweet
Boom dag? Ik zou niet weten waar jij kansen ziet voor Boom.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Lars Boom oogt fris. Mooie Boom dag wat mij betreft...eens zien of hij wat kan vandaag.
Gewoon hard fietsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef maerk het volgende:
[..]
Boom dag? Ik zou niet weten waar jij kansen ziet voor Boom.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, excuses.twitter:MarkCavendish twitterde op zondag 05-07-2015 om 18:16:52Look at this photo. If I could hang on for 3rd, I could hang on for the win... Some imbeciles think cycling is a... http://t.co/08z67OFyzX reageer retweet
Omdat die man die ze uitdeelt zich kapot verveelt en dan maar knopen gaat maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Blue_note het volgende:
Weet iemand waarom er vaak een knoop zit aan het uiteinde van de hengsels van de zakjes bij de bevoorrading?
Zodat ze niet voor niets bij de padvinders hebben gezetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Blue_note het volgende:
Weet iemand waarom er vaak een knoop zit aan het uiteinde van de hengsels van de zakjes bij de bevoorrading?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |